Fitness Seller

Amsterdam, Amsterdam! Dat is de stad waar alles kan!

Bezoekers in dit topic

Tot zondag.

De Dam en Damrak worden wel 1x per dag bijgehouden dacht ik. Maar wat een viezigheid zeg. :(
 
Wat vadzig zeg. Kun je net als in hong kong met zo'n maskertje over straat.
 
bleh moet ik gister met de trein van haarlem naar amsterdam,

ik zit in een trein die 5 minuten eerder als rotterdam bestempelt word, er word omgeroepen dat de trein toch maar naar amsterdam sloterdijk gaat.

ik eruit, trein stroomt vol met mensen die vanaf sloterdijk naar centraal willen (bussen/pendeltreinen) en ik sta een beetje hulpeloos mezelf af te vragen waar de rotterdam trein dan is...

er komt een vrouwtje van de ns, die opeens begint te schreeuwen dat trein Sloterdijk op perron 4 staat, trein weer leeg.
waar gaat deze dan heen mevrouw? geen id.
en de trein naar rotterdam dan? spoor 8, maar die vertrekt nu, weet niet of je het nog haalt.

ik rennen, en gelukkig gehaald. vanaf rotterdam maar naar tilburg hoera

3 uur later over een reis van 1.5 uur!
go ns.
 
Je noemt nu 4 steden, en na 3x nalezen weet ik nog steeds niet wat je uiteindelijke plan was. :D
 
MrJ zei:
Gadverdamme! :barf:

Het meurt nu echt op straat. Overal zwerfafval (lijkt wel koninginnedag) en op sommige punten liggen wel 25 vuilniszakken buiten weg te rotten.

Morgen blijf ik binnen denk ik.
Ik moet zeggen, ik vind het nog aardig meevallen. Juiste stadsdeel waarschijnlijk :D
 
MrJ zei:
Je noemt nu 4 steden, en na 3x nalezen weet ik nog steeds niet wat je uiteindelijke plan was. :D

Ik vermoed van Haarlem naar Tilburg.
Maar omdat vanaf Haarlem de trein richting A'dam CS momenteel nogal ****ed up is (Hoe zou dat toch komen???) gaat hij via R'dam.
 
J jou vuilnis zal ook wel lekker meuren met al die tonijn en kwark resten die liggen te rotten, hier in Osdorp is het nog helemaal aan kant hoor! Ga je een keer naar deze uithoek van A'dam
 
Werk alleen in het centrum, woon in een plaatsje eronder waar kennelijk wel een goede CAO voor de reinigingsdiensten op tafel ligt. :D

Maar ik dacht dat Osdorp ook meedeed? Alle stadsdelen zouden meedoen vanaf gisteren.

Maar buiten dan, 't Leidseplein levert wat meer afval dat een woonwijk in West of course. :)
 
Ja vanaf dinsdag doet iedereen mee, maar misschien dat een deel van de Amsterdammers geen afvaldienst nodig heeft voor orde en netheid ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumbup:


Vandaag gaan ze weer aan de slag. Hopen dat het er morgen weer goed uitziet. :p
 
Back
Naar boven