XXL Nutrition

Amsterdam, Amsterdam! Dat is de stad waar alles kan! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Zoals bijv. weer aan de west kant van CS een ontspoorde trein!

http://www.nu.nl/news/574137/12/Intercity_ontspoord_bij_Amsterdam_Centraal_(video).html

Voor de avondspits hebben ze die hele zooi echt niet rijdend hoor. Dus leuk voor alle forenzen richting Haarlem, Zaandam enzo (CS --> Sloterdijk ligt er dus helemaal uit).

3e keer in 3 maanden ofzo?! Lekker hoor, we hebben geen Al qa, eh Al Quai, eh Al Qui, eh Al Dinges nodig om CS plat te leggen! :thumbup:



Buiten dat, zal het de komende dagen toch een partij gaan meuren aangezien de vuilnisophaaldiensten staken! Natuurlijk weer tijdens een groot evenement als Sail, dan hebben ze weer een extra troef in handen tijdens de CAO onderhandelingen. De helden! :o

http://www.nu.nl/news/574293/12/Amsterdam_al_vuilnisbelt.html

Nog 6 dagen en ze gaan weer opruimen. Dit terwijl het zwerfvuil nu al hoog opgestapeld zit!


Jaja, Amsterdam is de stad waar alles kan! :rolleyes:
 
Dat van die treinen is echt ongeloofelijk. De vorige twee keer was ook zo'n beetje in dezelfde week :eek:
 
Leuke stad zeg. Heb je geen plaatsje voor mij in je appartement J? Dan kom ik ook in Amsterdam wonen! :thumbup:
 
Ben blij dat ik in Den Haag woon, ook al ligt hier al tien jaar of zo de halve binnenstad open. Nu weer Randstadrail, daarvoor jarenlang de tramtunnel die voor oponthoud zorgde.

Amsterdam, de Noord-Zuidlijn. Project waar niemand op zit te wachten, kost alleen maar geld.
 
Samu zei:
Leuke stad zeg. Heb je geen plaatsje voor mij in je appartement J? Dan kom ik ook in Amsterdam wonen! :thumbup:

Woon gelukkig in een plaatsje eronder. :)

Maar heb nog een berging over hoor. :thumbup:


EricR zei:
Ben blij dat ik in Den Haag woon, ook al ligt hier al tien jaar of zo de halve binnenstad open. Nu weer Randstadrail, daarvoor jarenlang de tramtunnel die voor oponthoud zorgde.

Amsterdam, de Noord-Zuidlijn. Project waar niemand op zit te wachten, kost alleen maar geld.

De Noord Zuid lijn ondermeer ja. De Stadshouderskade heeft maanden opengelegen en nu gaan zijn die josti's tot dik in 2006 met de v. Baerlestraat bezig. :(

Buiten dat, zal de komende jaren met een project begonnen worden waarbij het miljardenfiasco van de Noord Zuid lijn (waar echt totaal geen behoefte aan is, zat mogelijkheden om van CS naar WTC te komen) bij zal verbleken.

Dat is het Dok model bij het WTC. De A10 en het spoor zal onder de grond komen. :mad: Dus aangezien ik in augustus volgend jaar bij het nieuwe Mahler complex van het WTC zit zal ik dus 10 jaar uitkijken op een bouwput. :thumbup:

Durf echt niet te zeggen hoeveel problemen dat zal opleveren en met hoeveel miljarden het budget overschreden zal worden. :eek:
 
Laatst bewerkt:
de NS....................... :roflol: please :rolleyes:
 
Idd, en wat ik dan al helemaal triest vind is dat die gemeentelijke vuil ophaaldienst woedend wordt als er een voorstel gedaan wordt om het vuil tijdens deze week door particuliere vuil ophaal bedrijven te laten ophalen (v Ganzewinkel etc). Want ze hebben het recht om te staken. En dan ook nog vinden dat de gemeente niks anders mag regelen tijdens een van de grootste evenementen in 5 jr.
 
Ach J als jij daar nou een auto ongeluk krijgt blijf jij dus ook tot zondag op straat liggen. Kijk maar goed uit dan bro das geen pretje namelijk! :scratch:
 
Dit is wel DE manier om Al Queoida de pas af te snijden.
Ali: wij fandaag CS opblasen!
Achmed: laat maar, CS al lamgelegd door eigen materieel.
Ali: hmm… ik het weten! Wij gaan andere betrijven saboteren!
Achmed: zoals?
Ali: wij gaan administratie van UPC verstoren met tereurdaad! Westerse zwijnen!
Achmed: uhm….
:D
 
Wat is UPC?

-edit- laat maar weet het al. Kan ik m'n posts niet meer verwijderen, vroeger kon dat wel?
 
MrJ zei:
Jaja, Amsterdam is de stad waar alles kan! :rolleyes:

Dan is het maar goed dat ik aan het proberen ben om te verhuizen naar net buiten A'dam he
:D ;)
 
MrJ zei:
De Noord Zuid lijn ondermeer ja. De Stadshouderskade heeft maanden opengelegen en nu gaan zijn die josti's tot dik in 2006 met de v. Baerlestraat bezig. :(

Ja, en de bus rijst niet meer de kant op waar ik 'm heen wil :mad: :mad:
 
Johny zei:
Idd, en wat ik dan al helemaal triest vind is dat die gemeentelijke vuil ophaaldienst woedend wordt als er een voorstel gedaan wordt om het vuil tijdens deze week door particuliere vuil ophaal bedrijven te laten ophalen (v Ganzewinkel etc). Want ze hebben het recht om te staken. En dan ook nog vinden dat de gemeente niks anders mag regelen tijdens een van de grootste evenementen in 5 jr.

Bij een staking van de GVB mag Connexxion niet in de binnenstad rijden ivm 'vervuild' werk dan. Gelukkig is dit nu niet zo.


MightyDuck zei:
Ach J als jij daar nou een auto ongeluk krijgt blijf jij dus ook tot zondag op straat liggen. Kijk maar goed uit dan bro das geen pretje namelijk! :scratch:

Ben met de bus. ;)


Capoeirist zei:
Dan is het maar goed dat ik aan het proberen ben om te verhuizen naar net buiten A'dam he
:D ;)

Daar doe je idd zeer goed aan kerel. :p


jorasho zei:
Ja, en de bus rijst niet meer de kant op waar ik 'm heen wil :mad: :mad:

Ook de pineut doordat je niet meer vanaf Rozengracht t/m Haarlemmermeerstation met de 142/170 kan en gedwongen de 172 moet nemen?
 
ik ga woensdag naar A'dam.

Beter beginnen jullie dbb'ers aldaar nu alvast de straat schoon te vegen en de treinen weer op de rails te zetten, potdorie! Wat zullen we nu beleven, Boogie komt op bezoek en de hoofdstad ligt in puin.

Een grove schande.
 
MrJ zei:
Ook de pineut doordat je niet meer vanaf Rozengracht t/m Haarlemmermeerstation met de 142/170 kan en gedwongen de 172 moet nemen?

Nee m'n oujders wonen tussen Concertgebouwen Haarlemmermeerstation, dus rijdt het enkel nog een kant op. De andere kant op moet ik die k*t-16 pakken.
 
MrJ zei:
Woon gelukkig in een plaatsje eronder. :)

Maar heb nog een berging over hoor. :thumbup:

Ik dacht dat alleen in de bijlmer gebeurde... :p
 
OMG ... miljoenen toeristen .. A: de treinen werken niet zoals het zou moeten door de kapotte sporten ed .. en B: dat gaat toch een zooi afval geven, kijk al maar naar TT-assen, hoeveel zooi daar al op de straat ligt na een Avond en een Nacht!
 
amsterdam gaat denk ik een openbare afvalbak worden de komende tijd:roflol:
 
Typisch Hollands verschijnsel inmiddels;

Lekker achter de feiten aanlopen.


Lekker van de bloemetjes, de bijtjes, de peis en de vree blijven dromen terwijl de treinen ontsporen en het Moslimterrorisme verder sluimert. :D
 
Back
Naar boven