AndroidHealthClinic

An Impression Of Me...

Bezoekers in dit topic

oke thnx..ik zal het proberen. Bedankt voor de nuttige informatie :D
 
Big Steve zei:
Multivitamine van kruitvat :D
ja! en daarnaast, vitamine c 1000mg, calcium voor extra sterke botn en tandn!, vitamine e200, vitamine b complex, en ZMA! dan heb je je pilletjes wel compleet denk ik

oh vergeet niet, voor alle informatie die wij hier plaatsen, brengen wij 5 euro aan kosten in rekening. je adres hebben we al dus we sturen je een dezer dagen een acceptgiro.. ;)
 
Soow dat zijn er wel veel zeg! Haha als ik dat allemaal moet slikken :eek:
Maar jah ik bedoel Vitaminen voor sterke botten kan ik toch ook uit zuivel halen? Of zou je echt pillen nodig hebben...

Hahah dan heb ik bij Big steve een grote rekening open staan :D
 
Juniormob zei:
Soow dat zijn er wel veel zeg! Haha als ik dat allemaal moet slikken :eek:
Maar jah ik bedoel Vitaminen voor sterke botten kan ik toch ook uit zuivel halen? Of zou je echt pillen nodig hebben...

Hahah dan heb ik bij Big steve een grote rekening open staan :D

Ah is niet zo heel veel hoor, die dingen slik je zo weg, zijn kleine pilletjes. Ja maar het zijn ook supplementen, een toevoeging aan je voeding ;)
 
SageFrancis zei:
ja! en daarnaast, vitamine c 1000mg, calcium voor extra sterke botn en tandn!, vitamine e200, vitamine b complex, en ZMA! dan heb je je pilletjes wel compleet denk ik

oh vergeet niet, voor alle informatie die wij hier plaatsen, brengen wij 5 euro aan kosten in rekening. je adres hebben we al dus we sturen je een dezer dagen een acceptgiro.. ;)

Calcium lijkt me overbodig als je genoeg zuivel eet/drinkt
 
Nette basis!
 
Ik denk dat de beste basissupps voor normale krachtsporters die goed eten zijn:

- multivitaminen voor sporters
- visolie capsules
- whey poeder

Niet meer. Veel bladen doen je geloven dat supplementen een groot deel van je vooruitgang bepalen, maar laat je daar niet door van de wijs brengen. Op 1 komt nog altijd knoerhard trainen. Vreet daar gewoon genoeg en goed bij en er kan niets misgaan. Zelfs eiwitpoeder hoeft niet noodzakelijk te zijn, maar het is gewoon handig, lekker en vult je maag niet zoals een blik tonijn of 6 eieren.

P.S. Goeie basis op de foto's! :D
 
netjes zeg van zoveel nar zo laag en dan er uit zien als een ecto ;-)

wel een gespierde ecto he !!!

biceps zijn wat magertjes! idd maar borst en buik is wel ok! middel ook!
 
Jah Biceps zijn niet echt groot daar heb je gelijk in. Als je het in een geheel plaatje ziet denk ik wel dat ze ok zijn. Maar ik vind het ook altijd zo moeilijk om armen te laten groeien. Ik doe nu al een lange tijd biceps en triceps. Het lijkt alsof triceps wel groeien en biceps alleen maar gedefineerder worden. Maar jah dat kon ook aan de voeding liggen die ik tot nu toe heb gevolgd.
Thnx voor de reactie ;)
 
huckfinn zei:
2x in de week is wel weinig, maar je kan zeker je hele lichaam pakken. Train desnoods wat langer dan één uur en zuip tijdens je training melk of een wheyshake met suiker.
Als je weinig tijd hebt, concentreer je dan op de mass-builders (dus niet op biceps curls en triceps extentions). Want zoals ik het nu lees train je geen benen en rug. Wat blijft er dan over? Bankdrukken, Biceps curls, 1000 crunches en Triceps extension...

Ik zou iets als dit doen als je maar 2 dagen kunt trainen. Het is wel zwaar, maar groeien zul je er zeker van:

Dag 1:
Squat
Deadlift
Optrekken of Pull over
Bent over Row
Kuiten
Biceps curl
Buik

Dag 2:
Schuin Bankdrukken
Plat bankdrukken
Military Press
Upright row
Small bankdrukken
Dippen
Hammer curl

Ik zou het eerder beperken tot de basics.
1 dag UB, 1 dag LB.

UB:
bp
ohp
bor
chin

LB:
sq
dl
calf raise
 
Thnx voor je tip. Zelf zou ik niet weten wat beter is :S
Mischien kan Huckfinn hier nog iets op zeggen, want nu heb ik 2 verschillende adviezen :D

Thnx voor je tip, Greetz
 
Ik ben benieuwd hoe je er hiervoor uit zag. Heb je geen 'before pictures'?
 
erg goed gedaan, je eerste doel is bereikt.
 
neej jammer genoeg heb ik geen Before Pictures ik heb nog wel een foto van twee maanden geleden maar daar zie je niet echt een verschil, alleen dat ik nu wat droger ben...
Thnx voor jullie Repies
Greetz Juniormob
 
Ben wel benieuwd naar de foto's hoe je wat droger staat :) In ieder geval ga zo door ;)
 
Neej droger dan dit heb ik niet :D (nog niet :D) maar als ik wat meer fotos heb dan zal ik ze posten.
 
Op hoeveel schatten jullie mijn Vetpercentage ?

Thnx Juniormob
 
Ik wil je gewoon even feliciteren met je vooruitgang, als fitness instructeur die veel mensen begeleid bij het afvallen moet ik zeggen dat je het goed hebt gedaan man. Probeer nu de cardio vast te houden en vooral basisoefeningen zoals bench press, squat en deadlift toe te voegen zodat je wat meer massa kan opbouwen
 
Thnx voor reactie, Ik doe niet erg veel cardio. Ik doe meestal of 6 minuten hardlopen of fietsen voordat ik begin met trainen, en dat was het. Maar als ik zou aankomen of zou willen cutten dan doe ik meestal in het begin en aan het einde van mijn training een iets langere cardio oefening.
 
Kerel netjes man!

Had je geen last van straie?
 
Back
Naar boven