AndroidHealthClinic

An Impression Of Me... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juniormob

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2004
Berichten
10.821
Waardering
355
Lengte
1m85
Massa
140kg
Vetpercentage
5%
hallo allemaal,

Ik ben een 19 jarige student die 2 keer in de week tijd kan vrijmaken voor sporten. Ik ben ongeveer 1,5 jaar geleden begonnen met fitnessen(zo noemde ik het toen nog). Toen ik was begonnen met trainen woog ik rond de 93 kilo, en had ongeveer een lengte van 1,85. Toen ik begon bestond mijn lichaamsgewicht grotendeels uit "vet" en dat vond ik maar niks. Mijn begindoel was dan ook flink afvallen en gespierd worden. Een Beachboylook dus. Ik ben dus begonnen met flink trainen en veel cardio. Op dit moment weeg ik ongeveer tussen de 72 a 75 kilo en ben ik nog steeds rond de 1,85 meter. Ik ben dus flink afgevallen en ik vind dat ik mijn doel wel heb bereikt. Ik ben nu al een tijdje geregistreerd op deze board en ik vind het leuk om alles zo rond te lezen. Jammer genoeg heb ik tijdens dit lezen niet veel gepost maar jah. Mijn nieuwe doel is nou om met veel meer massa nog steeds een droge look te hebben. En ik denk dat ik dat mede dankzij deze board wel kan bereiken ;)
Hieronder heb ik een aantal foto's van mezelf, dit zijn recente foto's die ik zelf heb genomen met mijn telefoon. Ik sta open voor ideen, commentaar..laat maar komen :D
Bedankt voor het lezen allemaal...en ow ja een BF schatting zou ook heel fijn zijn...

Groetjes Juniormob
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thats all folks :D
 
Goed resultaat, en gefeli met je weightloss :thumbup: \

Vind schouders moeilijk te beoordelen met deze pics, maar zien er redelijk uit. biceps zien er ok uit, vooral je triceps springen eruit.

Je rug + benen laat je helemaal niet zien dus daar valt niets over te zeggen.

Voor beach boy look is het goed ja, maar ik zou voor wat meer massa gaan, vind het totaal plaatje nog iets te "mager" :D

Ziet er aardig droog uit. ik schat de bf op +/- 12%
 
denk wel iets lager als 12% maar ben niet zo'nm goede gokker ;)
Ziet er trouwen s goed uit!
 
Hey..bedankt voor je reactie...Benen heb ik tijdens mijn training niet eel aandacht aan kunnen besteden jammer genoeg. Met rug ben ik ook nog maar een korte tijd terug met begonnen. Maar jah Het is ook een beetje lastig als je maar twee keer traint en je moet heel je lichaam trainen. Maar jah ik ben msichien van plan om er drie keer van te maken in de toekomst.
 
3X per week zou ik zeker doen, en verder ben je lekker op weg
 
2x in de week is wel weinig, maar je kan zeker je hele lichaam pakken. Train desnoods wat langer dan één uur en zuip tijdens je training melk of een wheyshake met suiker.
Als je weinig tijd hebt, concentreer je dan op de mass-builders (dus niet op biceps curls en triceps extentions). Want zoals ik het nu lees train je geen benen en rug. Wat blijft er dan over? Bankdrukken, Biceps curls, 1000 crunches en Triceps extension...

Ik zou iets als dit doen als je maar 2 dagen kunt trainen. Het is wel zwaar, maar groeien zul je er zeker van:

Dag 1:
Squat
Deadlift
Optrekken of Pull over
Bent over Row
Kuiten
Biceps curl
Buik

Dag 2:
Schuin Bankdrukken
Plat bankdrukken
Military Press
Upright row
Small bankdrukken
Dippen
Hammer curl
 
Thnx Huckfinn, Ik train op dit moment sowieso al langer dan een uur. Maar ik denk dat ik teveel met andere dingen bezig ben. Ik doe meestal 4 oefeningen voor borst,2 oefeningen buik, 2 oefeningen rug, schouder 2 oefeningen, en de rest vul ik dan met biceps en triceps meestal allebij drie oefeningen. En dan duurt mijn training wel "heel" lang. maar het zit wel zo dat ik deze schema dus twee keer in de week doe maar dan met andere oefeningen.
Maar in ieder geval bedankt voor je Schema :D
Ow ja ik heb tot nu toe nog geen supplementen gebruikt. Wat zouden jullie adviseren?
 
Nice dude, ziet er goed uit!!!
 
Juniormob zei:
Ow ja ik heb tot nu toe nog geen supplementen gebruikt. Wat zouden jullie adviseren?

Weight Gainer, whey eiwit
 
Jah Thnx Big Steve...Ik moet sowieso nog een voedingsechema opzetten..
Greetz Juniormob
 
Juniormob zei:
Jah Thnx Big Steve...Ik moet sowieso nog een voedingsechema opzetten..
Greetz Juniormob

Als je begint met 6/7 keer per dag te gaan eten dan zit je al op het goede spoor ;)

Ik denk als ik het zo zie dat je verbranding super is en dat je moeite heb/krijgt om aan te komen (ectomorf) daarom is voeding zo belangrijk ;)
 
Neej ik heb geen moeite met aankomen. Ik was hiervoor dan ook best fors. Maar door minder te eten en op te leten wat ik eet, ben ik afgevallen. Daarom denk ik dat het belangrijk voor mij is dat ik goed eet en daarbij msichien Whey ga gebruiken...
 
Ziet er goed uit en een mooie basis om meer massa te kweken :)

Alvast suc6 bro.
 
Juniormob zei:
Neej ik heb geen moeite met aankomen. Ik was hiervoor dan ook best fors. Maar door minder te eten en op te leten wat ik eet, ben ik afgevallen. Daarom denk ik dat het belangrijk voor mij is dat ik goed eet en daarbij msichien Whey ga gebruiken...

Whey alleen gebruiken na je training, de rest aanvullen met gewone eiwitten die je uit je voeding haalt.

Zal als ik jou was wel stoppen met afvallen :D

wel mooie basis ;)
 
Jah ik ben op dit moment gestopt met afvallen. Ik was dan ook van plan om na de vakantie te beginnen met supps en goed te eten. Ik wou alleen een goede basis krijgen. Maar zit er een verschil tussen Whey en Wei eiwitten dan? Want ik ben al vaak op voedingsschemas tegen gekomen dat mensen smorgens Wie of Whey nemen (:S) en na het trainen weer een Shake...
maar dat is dan niet hetzelfde ?
 
Juniormob zei:
Jah ik ben op dit moment gestopt met afvallen. Ik was dan ook van plan om na de vakantie te beginnen met supps en goed te eten. Ik wou alleen een goede basis krijgen. Maar zit er een verschil tussen Whey en Wei eiwitten dan? Want ik ben al vaak op voedingsschemas tegen gekomen dat mensen smorgens Wie of Whey nemen (:S) en na het trainen weer een Shake...
maar dat is dan niet hetzelfde ?

Sommige zweren het erbij om smorgens ook een shake te nemen (ik ben daar 1 van :D) maar dat word vaak nog tegen gesproken.

Waarom wachten tot na je vakantie :D
 
goedzo kerel ziet er zeer goed uit
 
Nou in de vakantie moest ik er wel een beetje droog uitzien...bven op vakantie in turkije geweest daarom ben ik niet 2 of 3 maanden hiervoor begonnen. Maar nu is de vakantie voorbij dus kan ik er vol tegen aan..
Nog een vraagje wat voor tabletten zou je adviseren. Dus zoals zink.. of vitaminen?
 
whey is engels voor wei.

je kunt ook 's ochtends een wei/whey shake nemen.. maar beste is om verschillende soorten eiwitten binnen te krijgen (zuivel/vlees e.d.)
 
Juniormob zei:
Nou in de vakantie moest ik er wel een beetje droog uitzien...bven op vakantie in turkije geweest daarom ben ik niet 2 of 3 maanden hiervoor begonnen. Maar nu is de vakantie voorbij dus kan ik er vol tegen aan..
Nog een vraagje wat voor tabletten zou je adviseren. Dus zoals zink.. of vitaminen?

Multivitamine van kruitvat :D
 
Back
Naar boven