Fitness Seller

Anabol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Trouwens zou dit er niet 1 van girlscene kunnen zijn?:D Heb zo het gevoel dat het een dame is.

Kwam laatst ook op een paar topics bij girlscene van dbb'ers:o geniaal waren ze
 
Snap er niet veel van. Ben door verwezen naar deze forum omdat je hier wel over anabolen mag praten. Ik ben bloedserieus, natuurlijk hebbik hier en daar gegoogled. Maar word er niet wijzer van. Kunnen jullie nie gewoon normaal helpen ipv dit soort reacties. Jullie hebben er vast wel eennkeer over na gedacht. Zijn de gezondheidsrisico's echt zo groot? Met wat is het vergelijkbaar want ik zag dat roken erger kan zijn. Maar ik zag ergens dat iik danngeen kinderen kan maken maar dat staat ook op me Marlboro. Verder wil ik een lichte type die me gewoon een beetje helpt. En naalden wil ik liever niet aangezien ik niet me zelf wil prikken. Kan de huisarts misschien het inbrengen voor me? Zoveel vragen maar geen antwoorden? Wie kan mij helpen want de zomer komt eraan jonges!!!

---------- Toegevoegd om 02:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:52 ----------

above en beyond, of 92. Wat is test en tren? Hebben jullie de volledige naam daarvan of de leverancier? Waar kan ik dat krijgen? En ik wil geen extreme dingen ofzo gewoon lichte kuur voor beginners.

---------- Toegevoegd om 02:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:58 ----------

Is d anabol een goede?



beter blijf je weg als je geen onderzoek gedaan hebt over dit... hoe ziet je voeding schema er uit
 
Hij belAASerd ons.
 
Ik zou het houden bij je Malboro
 
Humor

Roken en AAS heffen elkaars bijwerkingen op dus ik zou het in ieder geval wel combineren.

Vloeibare nicotine gewoon mee opzuigen in je test/tren dan behoud je wel frisse adem
 
Back
Naar boven