AndroidHealthClinic

anabole op 17 jaar

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

fujiwara

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 mrt 2007
Berichten
321
Waardering
0
een broertje van een vriend van mij heeft zijn handen gekregen aan een potje dianabol. en is aan het denken om dit te nemen. (Aka.17 jaar)
(hij ziet allemaal breede beestjes op het fitnessen)


graag zou ik wat risico's willen weten.
ik heb hem de sides ervan uitgelegd maar dat is niet genoeg om hem ervanaf te houden.
hij wil 6 weekjes diana only doen......

wat kan er allemaal met dit kereltje gebeuren ?
onvruchtbaar? wat nogmeer ? puisten en dikke kop enzo heb ik al gezegd
ma schrikt hem niet af........

gewoon maar laten leie dan ?

mvf fuji
 
1. Ik ben nog geen 21, mag ik anabolen gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN ANABOLEN. Punt uit.

Als je onder die leeftijd bent, kom gerust binnen, stel vragen, lees en leer. Als je later ooit van plan bent te gaan gebruiken is het ten sterkste aan te raden om je tijd te nemen om alle aspecten voldoende te leren inzake werking en veiligheid, voor je zelf voorgeschreven medicatie gaat gebruiken. het uiteindelijke doel is het behouden en zelfs bevorderen van de gezondheid, zodat we een fitte en sterke oude dag hebben. het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangaan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven