Fitness Seller

Anabole steroiden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
27 sep 2022
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
101kg
Hallo allemaal,

Ik denk dat jullie mijn bericht verkeerd interpreteren, en zag een fout in aantal ng, dat zou niet best zijn, echter ken ik trainmaatjes die het veelvoudige gebruiken.
Ik gebruik nu sinds paar maanden steroiden en ga nu mijn derde stack in 400mg tren en 750mg testo E en op trainingsdagen 40mg anavar.
Laatste stack was 3ml testo E en 2ml deca, ik groeide te weinig, terwijl ik genoeg eet en voldoende calorieën.
Verder spuit ik elke dag 3iu HGH

Nogmaals, iemand nog tips?

MvG,
René
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik gebruik nu sinds paar maanden steroiden en ga nu mijn derde stack in 600mg tren en 800mg testo E en op trainingsdagen 40mg anavar.
Laatste stack was 3ml testo E en 2ml deca, ik groeide te weinig!

Iemand nog tips?
Snelle lijn aanleggen met 112
 
Hallo allemaal,

Ik gebruik nu sinds paar maanden steroiden en ga nu mijn derde stack in 600mg tren en 800mg testo E en op trainingsdagen 40mg anavar.
Laatste stack was 3ml testo E en 2ml deca, ik groeide te weinig!

Iemand nog tips?
Ja als je te weinig groeit is je stack te weinig..
Zorg er wel voor dat je blijft groeien, zonder om stil te blijven staan
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Hallo allemaal,

Ik gebruik nu sinds paar maanden steroiden en ga nu mijn derde stack in 600mg tren en 800mg testo E en op trainingsdagen 40mg anavar.
Laatste stack was 3ml testo E en 2ml deca, ik groeide te weinig!

Iemand nog tips?
Sorry hoor, maar dit is echt het domste wat je kunt doen. ga je eens inlezen over trainen en voeding, en wat je evt zou willen gebruiken.
 
Don't feed the troll
 
Ik hoop oprecht dat dit een troll is.
 
Hallo allemaal,

Ik gebruik nu sinds paar maanden steroiden en ga nu mijn derde stack in 600mg tren en 800mg testo E en op trainingsdagen 40mg anavar.
Laatste stack was 3ml testo E en 2ml deca, ik groeide te weinig!

Iemand nog tips?
Je bent 1.90 en 101kg ?
Train je ? Hoe lang al ?
Wat eet je ?
Ben je echt 47 jaar, en hoe oud wil je eigenlijk worden ?
 
"Trenbolone is geen wondermiddel."
 
"Trenbolone is geen wondermiddel."
Dat was z’n vraag ook niet, hij groeit niet hard genoeg! Je moet wel eten hè om te kunnen groeien.
 
Nee joh...grammetje tren en het gaat vanzelf, je hoeft alleen te kijken naar die dumbells.

Beetje popcorn...
 
Hallo allemaal,

Ik denk dat jullie mijn bericht verkeerd interpreteren, en zag een fout in aantal ng, dat zou niet best zijn, echter ken ik trainmaatjes die het veelvoudige gebruiken.
Ik gebruik nu sinds paar maanden steroiden en ga nu mijn derde stack in 400mg tren en 750mg testo E en op trainingsdagen 40mg anavar.
Laatste stack was 3ml testo E en 2ml deca, ik groeide te weinig, terwijl ik genoeg eet en voldoende calorieën.
Verder spuit ik elke dag 3iu HGH

Nogmaals, iemand nog tips?

MvG,
René
Tip: “Stop it, get some help”
 
Back
Naar boven