Fitness Seller

Anabole voor chronische pijn

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan niet correct zijn die 3.400,00 EUR voor een consult only.. Ik denk dat je je, net als met de HGH en HCG een beetje vergist ;)

Trium weet wel wat het echt kost


Lulverhaal. Kostte me letterlijk niks. Nul. Nada. Nooit een rekening gehad.
 
Het enige wat ik me kan bedenken is dat hij totaal niet verzekerd was. Ik heb gewoon een normale ziektekostenverzekering en ALS er al wat gefactureerd zou zijn dan is het door hen opgevangen zonder ooit enige tussenkomst van mij.
 
Ik heb de email van ze en heb nog contact gehad er na. En het klopt toch echt, 3400 euro'tjes :)
En ja test verhoogt de pijn grens. De arts is bekend met meerdere mensen met soortgelijk ongeluk en hij weet dat TEST inderdaad kan helpen met de pijn :)

Ik heb ze aangegeven dat ik 3400 euro niet kan betalen gezien mijn situatie, nu hebben ze aangeboden dat ik voor 460 euro langs mag komen, echter zal dan wel een andere doktor mij helpen :)
 
Heel vreemd verhaal, dat AAS beter tegen pijn zou zijn dan morfine gaat er bij mij niet in. Nooit zoiets ervaren iig, en heb ook een hoop meegemaakt. Nog vreemder is dat je ziekteverzekering niet veel heeft bijgedragen in de kosten. Heb eerlijk gezegd mijn twijfels over dit topic. Je zit toch niet verkapt te zoeken naar een bron voor AAS?
 
Convo check zegt genoeg, slotje.
 
Topic is al gesloten maar TS wilde graag nog reactie toevoegen en blijft erbij dat zijn verhaal echt is. Dus bij deze:

wil het gewoon even gezegd hebben maar een adres voor gear heb ik niet nodig, heb ik al door 20+ man hier gekregen en daar gaat het niet om. Mijn verhaal is 100% real en niet gelogen, en dat mijn ziekenfonds niks vergoed heeft heeft te maken met de Nederlandse wet. In het kort mijn verhaal, puur omdat ik niet wil dat mensen schreven gezichten krijgen en -of denken dat ik de boel aan het belazeren ben.

Toen ik het ongeluk kreeg was ik 17 jaar oud, ziekenfonds was toen nog NIET verplicht. Ik had een advocaat, dit heeft bijna 7 jaar geduurd, uiteindelijk heeft VGZ mij voor een bedrag van 5000 afgekocht omdat het hele proces anders nog wel eens 5 of meer jaar kon duren.

Enfin, ik kon de eerste jaren NIET werken door de pijn, en ja morfine spuiten werken wel maar je kan dan niet normaal functioneren meer, dus dit is ook geen permanente oplossing.

Toch bijna 10 jaar lang ziekenhuis in en uit, maar de techniek was nog niet ver genoeg om mij te kunnen behandelen. Het enigste was een operatie vlakbij de hersenen (hersenschot) maar de kans op blijvend letsel was zo aanzienlijk groot dat het ziekenhuis de operatie niet eens wou overwegen.

Omdat ik geen werk had en geen ziekenfonds kon betalen, kreeg ik dus ook niks vergoed. Echter ging ik wel naar het ziekenhuis, fysio, en alle andere dingen die het ziekenhuis aanbeveelde zoals acupunctuur. De rekening kreeg ik achteraf. Ja, foute keuzen van mij maar als je letterlijk het gevoel hebt dat je door 5 man in elkaar geslagen bent nadat je een glas thee van de tafel op pakt, een slok neemt en het glas weer terug zet, dan ga je van alles proberen... geloof me.

Uiteindelijk op Discovery channel een docu gezien van mensen met chronische pijn. Zij kregen (varieerde) Testosteron en -of Steroïde tegen de pijn, en deze mensen konden allemaal zo goed als, tot volledig zonder pijn leven.

Vandaar mijn vraag op DBB. Ik heb ook daadwerkelijk contact gehad met Dr. Dhr. Hertoghe in Brussel en de prijzen die ik vertelde zijn de prijzen zoals mij verteld is (zie screenshots).

Al bij al, vind ik het dus jammer dat het topic op slot gegaan is, omdat dit topic mij toch veel informatie opleverde, goede suggesties en tips, maar voornamelijk omdat er dingen tussen stonden welke informatief waren voor mij en mij (misschien) eindelijk na inmiddels 13 of 14 jaar naar een beter leven zouden kunnen leiden.

Ik begrijp dat je het misschien "vaag" vind, maar niet iedereen liegt en -of wilt gear krijgen en gaat daar een gigantisch "lul" verhaal voor opleveren. Als ik gear wilde dan had ik gewoon in het AAS forum gepost en had ik (wat op dit forum altijd gebeurt) meteen 10 tot 20 man gehad in mijn inbox die me wat willen verkopen ;)

Anyways bij deze dus het hoe en wat en ik hoop dat het nu wat duidelijker is, en ik hoop ook dat je begrijpt / gelooft dat ik niet uit mijn nek lul om het even zo te zeggen haha.


screenshot 1 : http://s32.postimg.org/dv6eabcs5/Naamloos_1.jpg
screenshot 2 : http://s32.postimg.org/w9zax9ilx/Naamloos_2.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven