MuscleMeat

Anabolen 21

Bezoekers in dit topic

socrspy

Novice
Lid geworden
10 jan 2017
Berichten
21
Waardering
11
Lengte
1m72
Massa
65kg
Hoe begin ik veilig en verantwoordelijk met anabolen op mijn 21e??
 
Laatst bewerkt:
Sad but treu, mrdroeftoeter heeft volledig gelijk.
 
Als je 167cm bent kun je er met een paar jaar training fucking buff uitzien en heel erg sterk worden zonder ook maar iets te gebruiken.
 
Wachten tot je 25+ bent
 
Als je 167cm bent kun je er met een paar jaar training fucking buff uitzien en heel erg sterk worden zonder ook maar iets te gebruiken.
172 nu :")
Maar oke ik was gewoon benieuwd nu iedereen zegt niet doen ga ik het ook nog zeker niet doen.
Ik weet gewoon bijna niks erover.
 
172 nu :")
Maar oke ik was gewoon benieuwd nu iedereen zegt niet doen ga ik het ook nog zeker niet doen.
Ik weet gewoon bijna niks erover.
Goedzo! Lees je in er is veel info en als je dan specifieke vragen heb stel ze
 
172 nu :")
Maar oke ik was gewoon benieuwd nu iedereen zegt niet doen ga ik het ook nog zeker niet doen.
Ik weet gewoon bijna niks erover.
Verstandig.
 
172 nu :")
Maar oke ik was gewoon benieuwd nu iedereen zegt niet doen ga ik het ook nog zeker niet doen.
Ik weet gewoon bijna niks erover.

Ik zelf had me toen der tijd wat kracht pr's voorgehouden voordat ik van mezelf aan de anabolen mocht.
140bp
160sq
220+ dl
Zoiets icm een bf onder de 15%.

Uiteindelijk toch nog iets te vroeg ermee begonnen.
Met de wetenschap van nu had ik wel wat meer uit me eerste 2kuren kunnen halen.
En voor dat ik begon met kuren een hoop gelezen op verschillende fora's.
Je leest een hoop dus aan jouw de keus wie ze raad je opvolgt, staat ook een hoop onzin op internet wat je moet zien te filteren.
( En nog steeds lees ik regelmatig mee op bijvoorbeeld dit forum om me kennis te vergroten )
Wel na me 25ste ook pas begonnen, je moet het proberen zo lang mogelijk uit te stellen.
Eenmaal on is het moeilijk weer natty te gaan.
Maar iig succes

PS ik heb me bloedwaarden etc ook laten checken voordat ik begon met me eerste kuur.
Mocht ik ergens last van krijgen heb ik iig nog me waardes van hoe het natty was.
 
iemand die wil kuren maar na afraden er toch vanaf ziet... Geloof er niks van, moet wel een troll zijn!
 
iemand die wil kuren maar na afraden er toch vanaf ziet... Geloof er niks van, moet wel een troll zijn!

Eraan denken/nieuwschierig zijn is toch even iets heel anders dan eraan willen beginnen kerel.
 
Ik heb zo ook het gevoel dat je toch al staat te springen om te beginnen.
Lees je eerst nog een paar jaar in, dan gaan de kuren die je doet zoveel minder bijwerkingen hebben(of kan je deze aanpakken) en ga je zo veel meer winst eruit halen.
Kuren zonder kennis is kut, geloof mij, zelf zo ook eerste kuur gedaan.
Gevolg: sterker(dat gelukkig wel), dikke kop, veel puisten, lachwekkend uiterlijk, veel vetwinst (ik geloofde niet in kcal tellen en at super veel koeken enzo)
Resultaat 2 maanden later: even sterk als voor de kuur, maar wel stukken dikker en het lachtertje van de fitness.
 
Laat me even weten hoe je dat kuren gaat combineren met het hele selectietraject Korps Mariniers zoals je vertelde.
Wel gaaf dat die beroepsgroep zo goed vertegenwoordigd is hier op dit forum.
 
Als je eenmaal in het korps zit is kuren geen probleem, in de selectieperiode ga je dat echt niet kunnen doen
 
Dus blijft mijn vraag staan aan socrspy hoe zijn gedachten hierover zijn, of is hier ook nog helemaal niet over nagedacht.
 
Laat me even weten hoe je dat kuren gaat combineren met het hele selectietraject Korps Mariniers zoals je vertelde.
Wel gaaf dat die beroepsgroep zo goed vertegenwoordigd is hier op dit forum.
Iemand die op die leeftijd al aan de anabolen moet, die haalt de opleiding bij mariniers niet.
 
Iemand die op die leeftijd al aan de anabolen moet, die haalt de opleiding bij mariniers niet.
Ja want dat heeft alles met elkaar te maken zeker de reden die TS gaf ,ga met je negatief gelul ergens anders stoer doen ouwe.
 
Back
Naar boven