Fitness Seller

Anabolen advies

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
9 apr 2019
Berichten
1
Waardering
0
Ik heb mij al ongeveer 1 week bezig gehouden met het begrijpen van de werking van anabolen. De conclusie is dat ik zou moeten beginnen met een test-e only kuur gedurende 12 weken. Ik ben echter wel opzoek naar meer kracht en ben daarnaast gyno/bloat gevoelig en wil totaal niet het verkeerde effect hebben.

Ik train al 5 jaar en mijn dieet is onder controle. Ik heb ongeveer 12% lichaamsvet. Ik squat 200kg en deadlift 220kg. Ik zou graag anabolen proberen vanwege de vele voordelen zoals o.a het betere herstel van spieren, verhoogde vasculariteit, verharden van spieren en dus een betere fysieke look.

Het aestetische deel interesseert me dus even veel dan kracht toename. Ik wil niet gebruiken voor een bulk te doen aangezien ik al redelijk bulky sta.

Omdat ik opzoek ben naar kracht toename en zo droog mogelijk wil staan vrees ik dat een test-e only cycle een verloren cycle is voor mijn doelen.

Ik heb zitten denken om anavar toe te voegen en masteron en eventueel EQ. Het zal mijn eerste cycle zijn en zou graag van de eerste keer iets willen bereiken dat fatsoenlijk is zolang het maar geen tren is van de eerst keer.
 
Mijn goede oude vriend, als je 12% sta snap ik niet hoe je jezelf bulky ziet.
Je bent de eerste btw die geen gyno wil, voor de meeste is dat het ultieme einddoel.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
"ongeveer 1 week bezig gehouden met het begrijpen van de werking van anabolen" genius???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven