MuscleMeat

Anabolen als medicatie

Bezoekers in dit topic

Sanderman1977

Novice
Lid geworden
21 aug 2011
Berichten
13
Waardering
0
Massa
80kg
Hallo mensen, (ben nieuw hier)

Al 2,5 jaar heb ik lopen kloten na een lumbale hernia. Ik ben niet geopereerd en ben "recht gezet" d.m.v. chyropractie. Iedere maand kon ik 1 tot wel 3 maal terug. Chronische pijn iedere dag opnieuw! :mad: Dacht ik te sporten, tot 3 x vette terugval door blessures en steeds hetzelfde traject. Tot grote frustratie, want ik was de motor van mijn voetbalteam, de pitbull, de man die ging tot het gaatje en het ging gewoon niet meer, ik leek wel 60! :mad:

Mijn dokter zij, als je pijn hebt gewoon 1000Mg paracetamol naar binnen en rechtop lopen. 2,5 klote jaren, soms zoveel pijn dat je tegen je vriendin moet zeggen dat nken (vrijen) er gewoon absoluut niet inzat. Wat uiteraard voor de nodige spanningen zorgt, en begrijpelijk. Mens wat doet dat een verdriet als je niks te bieden hebt op dat gebied en zo dol graag alles wil doen wat je kon met passie en plezier, ik was een echt sportbeest en er was niks van over. Op een gegeven moment ging ik ook niet meer kijken bij mijn maten, ik kon het niet meer aan en het begon te vreten. Ik rook gras, alleen kon nog geen bal raken, dit ging dan ook tussen de oren zitten, de frustratie was compleet.

Weken geleden werd ik doorgezonden door de huisarts vanwege een onregelmatige hartslag. Dat bleek inderdaad het geval te zijn en moest ter observatie 24 uur een kastje om. Resultaat was volgens de arts een "regelmatig onregelmatige hartslag" wat kwam doordat ik veel sportte en ineens niet meer mogelijk was. Mijn hart was dat niet gewend. Tijd voor verandering, ik wilde mijn leven terug!

Na weken inlezen en zoeken op internet heb ik de knoop doorgehakt en ben aan anabolen begonnen. Heb gekozen voor Oxandrolone vanwege de relatief lichte vorm en de eigenschap dat je er wat vet mee verliest wat met 2.5 jaar ups en downs in sport welkom is. :D Mijn dosering is 40Mg per dag.

Al het vet is uit huis, borrelnoten, zakken chips en kabanossi worstjes heb ik letterlijk in de container gegooid! Ik ben er helemaal klaar mee, tijd voor veel sporten en een wasbord. (niet van de Marskramer) Snoep is een sinaasappel, appel of banaan en heel de vriezer licht vol met Tilapia en Kabeljauw. Voor de rest groenten en gezond eten.

En oh wat ga ik lekker, zaterdag begonnen en al ruim een kilo kwijt. Iedere dag kracht training van verschillende groepen (heb genoeg spul thuis) en om de dag ga ik hardlopen. Gisteren mijn eerste half uur hardlopen erop zitten volgens beginnersschema 2 (runnersweb) De volgende dag GEEN CENTJE PIJN en helemaal fit! :D Spierpijn, NADA! Ook mijn rug voelt nu al 10x beter en er komt steeds meer verbetering en beweging in, ik voel me TOP en kan met gemak rugoefeningen doen zonder pijn!!!! Gewoon eng wat ik aan kracht ben gewonnen in een paar dagen, kan ik gewoon maximaal gaan met mijn spieren en gewoon blijven bijhangen? (Rug doe ik rustiger aan natuurlijk)

Deze oefening zaterdag mee begonnen en maakte hem vanavond voor het eerst vol zonder problemen:
http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474
Heerlijke oefening toch?

Mens wat kunnen anabolen helpen voor dat extra zetje!!!


Geen pijn meer, hard trainen en straks weer veel meer plezier in mijn leven. Als jullie tips hebben is dat altijd welkom.

Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen op dit forum??

Ben weer een gelukkig mens die nooit dacht OOIT anabolen te gebruiken!

Groetjes en bij voorbaat dank voor positieve reacties!

(ik post straks het resultaat van 6 weken bikkelen)
 
Heb je wel gedacht aan de periode NA je kuur (na de zogenaamde nakuur)?
Ben ook wel benieuwd hoe je voedingsschema eruit ziet, die is immers doorslaggevend voor je progressie.

Fijn in ieder geval dat je je weer fit voelt! Veel succes.
 
Hoi Ace,

Echt een voedingsschema heb ik niet. Het is alleen dat ik verkeerde vetten zoals friet en al die troep ga vermijden, verder niet snoepen tussendoor en suikers ook laten staan. Begin iedere morgen met brinta voor wat energie met een appel en sinaasappel. Tussen de middag wat bammetjes en in de avond kip of vis met wat groenten zoals boontjes doperwten, spinazie etc.

Verder heb ik mij hier eigenlijk ook aangemeld om mezelf te verbeteren en de informatie weg te halen bij kenners op dit forum. Jullie zijn er dagelijks mee bezig dus ik ga gewoon veel lezen en zal dan snel wijzer worden. Mijn doel is ook nog geen bodybuilding al zal ik mogelijk straks toch verslaafd worden aan mijn workouts want dat heb ik altijd gehad. Ik zal er alles aan doen om het maximale uit deze kuur te halen, dus opbouwende kritiek of tips zijn altijd welkom!!
 
Het zal zo'n 3 weken duren voordat je echt wat van de oxandrolone begint te merken (dat was bij mij in ieder geval zo) Maar je krijgt tegen die tijd ook veel extra kracht.

Dit was trouwens bij mij in de vierde week pas echt merkbaar. Verder ben ik er bijna niks van aangekomen na 6 weken op 60mg gedoseerd te hebben. Nakuur heb ik niet gedaan, en heb daar geen libido of andere problemen aan ondervonden.
 
Hoi Reinn, waarschijnlijk was jij fit en ging alles min of meer vanzelf. Nu bij mij de pijn in mijn rug weg lijkt te gaan durf ik ook veel meer, denk dat ik juist in de eerste weken veel progressie ga boeken, en als het er dan ook nog eens "inklapt" zal ik helemaal te spreken zijn. Nakuur twijfel ik nog over, maar als mensen denken dat het bij 40Mg p/dag nodig is hoor ik dat graag. Voor die paar tientjes ga ik geen risico lopen.
 
Winstrol?

Hij neemt anavar.

@Sander, post je voeding eens. Dat is nog 10x belangrijk dan de anavar en cardio die je doet. Als voeding nog steeds bagger is, gaat cardio niet helpen.
 
Anavar en winstrol zorgen bij mij na 2-3 weken voor een enorm opgepompt gevoel in me onderrug, weet dus niet of jij dit zo lekker gaat vinden....
 
Winstrol?

Hij neemt anavar.

@Sander, post je voeding eens. Dat is nog 10x belangrijk dan de anavar en cardio die je doet. Als voeding nog steeds bagger is, gaat cardio niet helpen.

Behoren beide tot de C17 varianten als tot de 5 alpha DHT groep
 
@ Dennis

Hoi Ace,

Echt een voedingsschema heb ik niet. Het is alleen dat ik verkeerde vetten zoals friet en al die troep ga vermijden, verder niet snoepen tussendoor en suikers ook laten staan. Begin iedere morgen met brinta voor wat energie met een appel en sinaasappel. Tussen de middag wat bammetjes en in de avond kip of vis met wat groenten zoals boontjes doperwten, spinazie etc.

Verder heb ik mij hier eigenlijk ook aangemeld om mezelf te verbeteren en de informatie weg te halen bij kenners op dit forum. Jullie zijn er dagelijks mee bezig dus ik ga gewoon veel lezen en zal dan snel wijzer worden. Mijn doel is ook nog geen bodybuilding al zal ik mogelijk straks toch verslaafd worden aan mijn workouts want dat heb ik altijd gehad. Ik zal er alles aan doen om het maximale uit deze kuur te halen, dus opbouwende kritiek of tips zijn altijd welkom!!
 
anavar zou indd helpen bij rugklachten :) nakuren echt niet nodig zeker niet als je het laag dozeerd (40mg) maar of dit een oplossing is op lange termijn voor je rugklachten ? ik weet eigenlijk niet of je anavar lang durig kan gebruiken op een nog lagere dosis wel te verstaan en of het dan nog zou helpen, succes
 
Dus altijd (jarenlang) pijn in je rug en een paar dagen anavar en het is over (of althans je hebt er geen last van) ?
 
Dus altijd (jarenlang) pijn in je rug en een paar dagen anavar en het is over (of althans je hebt er geen last van) ?

Hahaha... over is een groot woord, echter merk ik flinke vooruitgang en pijn na training is er gewoon niet. Als ik wakker word zijn mijn spieren gewoon relaxt zonder zeurende pijn. Waar ik voorheen oefeningen deed had ik ALTIJD de volgende dag pijn. Wel probeerde ik er altijd het beste van te maken, misschien is dit gewoon net het zetje wat ik nodig heb qua herstel na training. Zou het volgens jou onmogelijk zijn?? Zal niet ontkennen dat het ook tussen de oren was gaan zitten. Zoals bekend kunnen placebo's mensen al helpen met het idee alleen al dat ze iets op hebben, laat staan als het dan ook nogeens echt wat doet. :D

We zullen zien, ik heb er in ieder geval vertrouwen in en dat is even belangrijk.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 08:50 ----------

anavar zou indd helpen bij rugklachten :) nakuren echt niet nodig zeker niet als je het laag dozeerd (40mg) maar of dit een oplossing is op lange termijn voor je rugklachten ? ik weet eigenlijk niet of je anavar lang durig kan gebruiken op een nog lagere dosis wel te verstaan en of het dan nog zou helpen, succes

Het is voor mij nu zaak om mijn spieren zo sterk mogelijk te maken zodat mijn onderrug weer rust krijgt. Spierpijn was altijd een signaal om rustiger aan te doen en kon ik dus niet versterken, nu kan dat dus wel en hoop het dus gewoon in die korte termijn van 6 weken voor elkaar te hebben. Daarna moet ik alles gewoon netjes bijhouden is mijn mening.
 
Laatst bewerkt:
Misschien nog creatine erbij nemen?
 
Het scheen dat Bruce Lee ook steroids gebruikte na een permanente blessure aan zijn rug... Dit om de pijn te verminderen.
Of het waar is, mag Joost weten.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit een verstandige oplossing is voor je rugproblemen. Niet dat ik het je niet gun ofzo, maar wat als je nu je rug permanent beschadigt? Is er niemand hier die de medische kant meer kan toelichten?
 
Zit nu weer aan 70mg anavar 2e week, knie en gewrichtspijnen zijn vermindert/verdwenen. (ik heb chronische knie klachten) Kan weer zwaar benen trainen heerlijk.
Dit is nu de 3e keer dat ik anavar doe en elke keer verdwijnen mijn chronische klachten voor de periode die ik on ben en een kort tijdje erna.
Ik schrijf dit absoluut niet weg aan een of ander placebo effect aangezien ik normaal amper goed kan lopen en nu weer kan rennen met veel minder pijn klachten heb.
 
Zo te horen zit je op dit moment weer veel lekkerder in je vel en dat lijkt me toch voorlopig wel even het belangrijkste. Ik weet zelf zo goed als niks van AAB ( behalve dan wat ik er op dit forum over lees ) maar het lijkt me wel belangrijk om te proberen achter de gevolgen van langdurig gebruik van Oxandrolone te komen. Anyway, succes!
 
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit een verstandige oplossing is voor je rugproblemen. Niet dat ik het je niet gun ofzo, maar wat als je nu je rug permanent beschadigt? Is er niemand hier die de medische kant meer kan toelichten?

Voor mij is het een weloverwogen beslissing en heb absoluut goed onderzoek en navraag gedaan. Vooral MMA vechtsporters schijnen regelmatig anabolen te gebruiken om blessures sneller te doen helen. Mijn hernia was "te licht" om te opereren en dus is chiropractie toegepast. Het probleem is echter dat ik die man iedere maand minimaal 1 x zie. Iedere keer weer 55 euro, soms wel 3 x per maand indien blessures. Mijn verzekering dekt ook niet alles meer begrijp je. Ik heb maar 1 andere optie en dat is opereren, dat doen ze echter pas als ik wederom uitval krijg in mijn been en dus weer volkomen terug bij af ben. Ik heb daar gewoon geen zin meer in.

De ruggenwervel van een mens is sterk genoeg, het is de tussenwervelschijf die ertussen uit perst en een zenuwbaan raakt wat het een hernia maakt. Het verstevigen van spieren is mijn enige optie dus weet zeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt, feitelijk kan er niet meer mis dan er nu al is, het kan alleen maar beter.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 10:42 ----------

Zit nu weer aan 70mg anavar 2e week, knie en gewrichtspijnen zijn vermindert/verdwenen. (ik heb chronische knie klachten) Kan weer zwaar benen trainen heerlijk.
Dit is nu de 3e keer dat ik anavar doe en elke keer verdwijnen mijn chronische klachten voor de periode die ik on ben en een kort tijdje erna.
Ik schrijf dit absoluut niet weg aan een of ander placebo effect aangezien ik normaal amper goed kan lopen en nu weer kan rennen met veel minder pijn klachten heb.

Ik merk ook duidelijk verschil in pijn. Normaal pakte ik 1000Mg paracetamol in de morgen om alles op gang te krijgen met wat rekken en strekken. Nu helemaal niks, dat zegt al genoeg. Thanks voor het delen van jouw ervaring! Verlies jij overigens iedere keer ook behoorlijk wat lichaamsvet zoals hier en daar op internet omschreven?

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 10:43 ----------

Zo te horen zit je op dit moment weer veel lekkerder in je vel en dat lijkt me toch voorlopig wel even het belangrijkste. Ik weet zelf zo goed als niks van AAB ( behalve dan wat ik er op dit forum over lees ) maar het lijkt me wel belangrijk om te proberen achter de gevolgen van langdurig gebruik van Oxandrolone te komen. Anyway, succes!

Ga het alleen nu 6 weken gebruiken en daarna op eigen kracht verder. Kwestie van motivatie en bijhouden, moet lukken! Thanks!
 
Het scheen dat Bruce Lee ook steroids gebruikte na een permanente blessure aan zijn rug... Dit om de pijn te verminderen.
Of het waar is, mag Joost weten.

Joost zojuist aan de lijn gehad, was inderdaad het geval. :p
 
Back
Naar boven