XXL Nutrition

Anabolen competitie testen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1992_64

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
2 jan 2011
Berichten
624
Waardering
19
Ik wil vroeg of laat een competitie draaien, en kijken of het iets voor mij is..
Heb een paar onduidelijkheden hieromtrent

Wordt er op elke competitie in benelux getest op anabolen?

Hoe ga je daarmee om ivm wedstrijdvoorbereiding?

Wordt er getest op de esters in bvb test enanthate?

En hoe doet iemand dat dan dat trt krijgt?

Bedankt!
 
Nee geen testen ;)

Meen je dat, of is dat sarcastisch?

Het zou me een andere blik geven op trainen ed was al tijdje info aan het zoeken hoe je toch kan wedstrijd preppen zonder sterke anabolen evt hgh gebruik..
 
Meen je dat, of is dat sarcastisch?

Het zou me een andere blik geven op trainen ed was al tijdje info aan het zoeken hoe je toch kan wedstrijd preppen zonder sterke anabolen evt hgh gebruik..

René trollt niet.

Maar zitten genoeg wedstrijd mannen op het fora, dus je antwoord komt spoedig
 
Gezien het een publiek geheim is dat elke bodybuilder op het podium aan de AAS zit lijkt het weinig nut om te testen.

Alleen in de Natural wedstrijden wordt er getest maar de mensen die daar aan mee doen hebben vaak ook een AAS verleden alleen is het al uit hun systeem
 
Op zich geen controle maar het kan altijd (herriner me nog eentje van jaar of 4 miss zelf 5 geleden)
was dan heisa in belgie omdat alle bodybuilders weg gelopen waren :D
 
Op zich geen controle maar het kan altijd (herriner me nog eentje van jaar of 4 miss zelf 5 geleden)
was dan heisa in belgie omdat alle bodybuilders weg gelopen waren :D

:D typisch belgie!
 
Op zich geen controle maar het kan altijd (herriner me nog eentje van jaar of 4 miss zelf 5 geleden)
was dan heisa in belgie omdat alle bodybuilders weg gelopen waren :D

Pricesless. Volgens mij moet echt iedereen in een deuk hebben gelegen. :D
 
Volgens mij heeft dat nog in de krant gestaan
 
Op zich geen controle maar het kan altijd (herriner me nog eentje van jaar of 4 miss zelf 5 geleden)
was dan heisa in belgie omdat alle bodybuilders weg gelopen waren :D

Ja ik heb dat hier nog ergens gelezen.. Apenlandje waar ik in woon.. Daarom dat ik er zo mee in zat dat er getest word, hier gaan ze al naar de gym om gebruikers op te pakken..

Gellukig train ik 2 dagen thuis 2 dagen gym, minder pakkans..

Maar bedankt gasten, mag lockje op is wel duidelijk!
 
Kom lekker in NL wonen!
 
Ik hoorde vandaag van een gast in de gym, die al wedstrijdje heeft gedaan dat als ze je pakken je een bepaalde periode geen wedstrijd meer mag doen... weet niet of het waar is maarja.
 
als ze op wedstrijden gaan testen kunnen ze iedereen naar huis sturen :p.
 
Ik hoorde vandaag van een gast in de gym, die al wedstrijdje heeft gedaan dat als ze je pakken je een bepaalde periode geen wedstrijd meer mag doen... weet niet of het waar is maarja.

'in theorie' is het zelf erger, je riskeert namelijk een verbod om u aan te sluiten in sportclub = niet trainen in gym
 
Op wedstrijden wordt voor zover ik weet niet getest. Op naturel wedstrijden wordt (soms) wel getest maar in veel gevallen worden de bekertjes urine gewoon buiten weggegooid zonder dat ze worden nagekeken. Je moet echter wel 15 euro betalen om de test af te nemen.
 
Op wedstrijden wordt voor zover ik weet niet getest. Op naturel wedstrijden wordt (soms) wel getest maar in veel gevallen worden de bekertjes urine gewoon buiten weggegooid zonder dat ze worden nagekeken. Je moet echter wel 15 euro betalen om de test af te nemen.

dus ze verplichten om te testen en je moet nog betalen ook en vaak testen ze dan niet dus je betaald voor niks -_-

en voor de ts met jou stats al gebruiken waarom ??
 
dus ze verplichten om te testen en je moet nog betalen ook en vaak testen ze dan niet dus je betaald voor niks -_-

en voor de ts met jou stats al gebruiken waarom ??

Ze worden getest , en tegelijkertijd is er een 2de staal die verzegeld is als je positief test je een tweede test kunt laten doen (op eigen kosten)Daar mag je ook bij aanwezig zijn.

Indien je de dopingtest weigert staat dat gelijk met positief plassen.
Indien ook positief schorsing 2 jaar plus gerechterlijke vervolging en die boete kan oplopen tot 1500€.
 
dus ze verplichten om te testen en je moet nog betalen ook en vaak testen ze dan niet dus je betaald voor niks -_-

en voor de ts met jou stats al gebruiken waarom ??

Exact. Dat is ook de reden dat mijn coach zich niet meer in laat met die bond. By the way: Ik gebruik niks :)
 
Ik hoorde vandaag van een gast in de gym, die al wedstrijdje heeft gedaan dat als ze je pakken je een bepaalde periode geen wedstrijd meer mag doen... weet niet of het waar is maarja.

dat is correct. ik ken iemand die is gepakt na zen overwinning. 4 jaar geen wedstrijden en 800 euro boete d8 ik. dat heeft zen carrière om zeep geholpen.
 
Ik hoorde vandaag van een gast in de gym, die al wedstrijdje heeft gedaan dat als ze je pakken je een bepaalde periode geen wedstrijd meer mag doen... weet niet of het waar is maarja.

je mag een bepaalde periode geen sport in georganiseerd verband doen...vergeet het maar als je op zondag met de amateur wielrenners es wil meerijden :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 19:40 ----------

dat is correct. ik ken iemand die is gepakt na zen overwinning. 4 jaar geen wedstrijden en 800 euro boete d8 ik. dat heeft zen carrière om zeep geholpen.

valt wel mee, maat van mij heeft 4 jaar en 3350 euro
 
Back
Naar boven