XXL Nutrition

Anabolen competitie testen

Bezoekers in dit topic

je mag een bepaalde periode geen sport in georganiseerd verband doen...vergeet het maar als je op zondag met de amateur wielrenners es wil meerijden :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 19:40 ----------



valt wel mee, maat van mij heeft 4 jaar en 3350 euro

dat is idd al wat pijnlijker...
 
Hoe zit het eigenlijk met powerliftwedstrijden van de bond?
 
De gele busjes van anti dopingagentschap komen wel tot in NL gereden om de belgen daar te testen. Pepper your angus.
 
De gele busjes van anti dopingagentschap komen wel tot in NL gereden om de belgen daar te testen. Pepper your angus.

Ze mogen niet zomaar in Nederland die testen verrichten. Mag alleen in eigen land.
 
Anabolen competitie testen... dat zou eens leuk zijn.
Zo hoog mogelijke bloedwaardes zien te behalen om het anabolen competitie testen toernooi te winnen.
 
Ik weet iig dat bij de sterkte man ook volop aas word gebruikt met name winstol tren en testo. Een zo'n krachtige variant, weet zo niet hoe dat heet maar ook iets met anapolol of zo.
 
Snap je serieus de vraag niet? Vraag is trouwens maanden oud.

Ja dat zie ik, maar als het topic toch omhoog komt.

De vraag is niet specifiek, daarom vroeg ik me af wat je precies wilt weten.
 
Ja dat zie ik, maar als het topic toch omhoog komt.

De vraag is niet specifiek, daarom vroeg ik me af wat je precies wilt weten.

Vroeg me gewoon af of er weleens getest wordt bij officiele nk's van de bond. Toen ik mee deed en won aantal jaar terug heb ik niks van vernomen. Terwijl er toch af en toe mensen mee doen waarvan je weet dat ze wel wat gebruiken.
 
Vroeg me gewoon af of er weleens getest wordt bij officiele nk's van de bond. Toen ik mee deed en won aantal jaar terug heb ik niks van vernomen. Terwijl er toch af en toe mensen mee doen waarvan je weet dat ze wel wat gebruiken.

Ja. Als je wint of nationale records zet op NKs wel. Ik ben afgelopen jaar 3x getest en sommige anderen wel vaker.

Bij de NPB dan, niet Powerlifting Holland
 
Als je onder IFBB België naar NL gaat om comp te doen mogen ze je wel testen.
 
Hoe doen de Belgische profs het dan? Hopen dat ze niet getest worden? Bij een buitenlandse bond aansluiten?...

hebben we die dan :p

ik denk dat die idd niet hier zijn angesloten... clarence devis is hier soms wel maar doet hiet mee aan competitie denk ik?
 
hebben we die dan :p

ik denk dat die idd niet hier zijn angesloten... clarence devis is hier soms wel maar doet hiet mee aan competitie denk ik?
Ik volg de Belgische scene niet echt. "Profs" was misschien niet het juiste woord. Laten we het "deelnemers aan wedstrijden" noemen. :D
 
Hoe doen de Belgische profs het dan? Hopen dat ze niet getest worden? Bij een buitenlandse bond aansluiten?...

als je bij buitenlandse bond bent aangesloten , maar je traint in vlaanderen kan je toch nog worden gecontroleerd..
 
als je bij buitenlandse bond bent aangesloten , maar je traint in vlaanderen kan je toch nog worden gecontroleerd..
Ja, maar dan kunnen ze bijvoorbeeld wel aangesloten zijn in het buitenland, alle wedstrijden buiten Vlaanderen doen en bijvoorbeeld in een homegym trainen of whatever? Om de kans op controle te minimaliseren. Ik snap eigenlijk niet dat er nog wedstrijden gedaan worden in Vlaanderen.
 
Back
Naar boven