AndroidHealthClinic

Anabolen competitie testen

Bezoekers in dit topic

Ze mogen niet zomaar in Nederland die testen verrichten. Mag alleen in eigen land.

Onzin, er moet gewoon toestemming gevraagd worden aan ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport van Nederland.

Iedereen die gaat beweren dat er in België niet enorm veel getest wordt, en al zeker de bb-wedstrijden, moet toch de statistieken eens doorlezen.
 
Mss is dit antwoord al gegeven, maar bij Olympische sporten kun je random getest worden zoals gewichtheffen; ben zelf 1x getest in 2001 geloof ik. Na de wedstrijd.
 
Onzin, er moet gewoon toestemming gevraagd worden aan ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport van Nederland.

Iedereen die gaat beweren dat er in België niet enorm veel getest wordt, en al zeker de bb-wedstrijden, moet toch de statistieken eens doorlezen.

ik ben 2 jaar geleden als begeleider back stage geweest bij .. walters-open in etten-leur dat is al een paar
jaar de wedstrijd waar veel belgen meedoen er was oppeens heel veel tumult in de zaal en backstage

belgische controleurs waren onder begeleiding van nederlandse politie agenten controle.s aan het doen
alles was afgesloten iedereen bang en wou weg wedstrijd is toen een aantal uur stilgelegd maar de meeste
atleten waren al weg

de jullie wel bekende.. papa mike.. en walter v.d branden zijn gigantisch tekeer gegaan ik weet niet of er
echt plasjes zijn ingeleverd het is het jaar daarop ook niet meer gebeurd

het is simpel belgische controleurs mogen nooit in nederland controles uitvoeren ook niet alleen op belgische
atleten en ook niet onder begeleiding van hollandse agenten ze hebben idd toestemming nodig van het ministerie van volksgezondheid en die krijgen ze niet

waarom denken jullie dat die belgische bb-ers hier hun wedstrijden doen ??? al een paar jaar winnen zij hun klasses en overall-titel let op mijn worden a.s oktober is er weer een . walters open .. durf te wedden
dat ze er weer zijn
 
Mss is dit antwoord al gegeven, maar bij Olympische sporten kun je random getest worden zoals gewichtheffen; ben zelf 1x getest in 2001 geloof ik. Na de wedstrijd.

Je bedoelt die random tests die je 2x mag weigeren voordat je in de problemen komt? :o
 
Mijn vriend anabole

Hallo mensen, mijn vriend heeft echt een goed figuur en hij wil toch nog anabole gaan gebruiken maar hij heeft een agressie probleem kan dat geen kwaad ?

Mvg
 
Hallo mensen, mijn vriend heeft echt een goed figuur en hij wil toch nog anabole gaan gebruiken maar hij heeft een agressie probleem kan dat geen kwaad ?

Mvg
Ja hij slaat je helemaal kapot en gaat je dumpen voor je jongere zus! :eek:
 
Haha ik kan me nog een wedstrijd van de Nabba herinneren van heel wat jaren geleden die gehouden werd in Vlissingen, omdat er in België altijd getest werd. Middenin de wedstrijd kwam er ineens een troep van die gasten met witte jasjes aan en mapjes onder hun armen binnen lopen. Dopingcontrole dus. Bodybuilders renden in paniek in hun slipjes de straat op, nog ingeolied en al, alle kanten op vluchtend. Was zo prachtig om te zien he
 
Haha ik kan me nog een wedstrijd van de Nabba herinneren van heel wat jaren geleden die gehouden werd in Vlissingen, omdat er in België altijd getest werd. Middenin de wedstrijd kwam er ineens een troep van die gasten met witte jasjes aan en mapjes onder hun armen binnen lopen. Dopingcontrole dus. Bodybuilders renden in paniek in hun slipjes de straat op, nog ingeolied en al, alle kanten op vluchtend. Was zo prachtig om te zien he

Hahaha geniaal
 
Ik wil vroeg of laat een competitie draaien, en kijken of het iets voor mij is..
Heb een paar onduidelijkheden hieromtrent

Wordt er op elke competitie in benelux getest op anabolen?

Hoe ga je daarmee om ivm wedstrijdvoorbereiding?

Wordt er getest op de esters in bvb test enanthate?

En hoe doet iemand dat dan dat trt krijgt?

Bedankt!

Heb je daarom van die rare dikke vrouwen tepels? Of had je die er voor ook al?
 
Back
Naar boven