MuscleMeat

Anabolen en Amateursporters zometeen op NED1 Netwerk

Bezoekers in dit topic

het KAN allemaal ja tijdens een KUUR (en erna na? wat doe je dan?). Maar dat komt ook niet uit de lucht vallen. Faqt blijft dat je alsnog meer moeite moet gaan doen want het gaat niet van zelf. Je zal meer moeten eten, harder moeten trainen en steeds je niveau en inzet blijven verhogen anders blijf je op die niveau hangen. Het creeerd die mogelijkheid voor je. Jij brengt het op de manier alsof het helemaal van zelf gaat en je even hard en veel moet eten als een naturel en meer massa winst netto hebt. Nou dan zit je ver naast. En als je off gaat is het 100x moeilijker om je massa te behouden. Uiteindelijk blijft het bij je eigen inzet.

Ben jij op zoek naar dat kleine beetje erkenning? Mis jij die erkenning doordat velen er een bepaalde gedachte bij hebben?
 
het KAN allemaal ja tijdens een KUUR (en erna na? wat doe je dan?). Maar dat komt ook niet uit de lucht vallen. Faqt blijft dat je alsnog meer moeite moet gaan doen want het gaat niet van zelf. Je zal meer moeten eten, harder moeten trainen en steeds je niveau en inzet blijven verhogen anders blijf je op die niveau hangen. Het creeerd die mogelijkheid voor je. Jij brengt het op de manier alsof het helemaal van zelf gaat en je even hard en veel moet eten als een naturel en meer massa winst netto hebt. Nou dan zit je ver naast. En als je off gaat is het 100x moeilijker om je massa te behouden. Uiteindelijk blijft het bij je eigen inzet.

Ik snap niet wat je nu wilt verdedigen kuki. Als je netto na een kuur minder over zou houden zouden mensen niet meer kuren. Er is ook onderzoek gedaan dat kuren over lange termijn gewoon werkt. Moeite in de zin van zwaardere gewichten en terugval is onzin aangezien je netto meer over houdt als kuurder en gemakkelijker op die gewichten terecht komt.
 
wtf is dat voor bor, hij houdt ze rug helemaal bol :s
 
Altijd zelfde discussies. Altijd zelfde soort mensen die dezelfde dingen zeggen. Kzou zeggen ga zelf een kuur doen, en kijk maar wat je extra moet doen om te groeien en behouden. Kom dan je zegje maar doen. Prikje nemen en je groeit sneller dan een natural.

Joh echt waar?:orly::yarly:

FEIT IS: Hoe meer massa je heb hoe meer kcal je moet hebben om te onderhouden. Bij kuren is dat proces versneld dus wat betekend dat? Meer eten in schone calorieën, betekend nog strakker schema -> meer kosten -> meer discipline om vol te houden.

Na de kuur moet je de spieren blijven prikkelen dus? Minimaal op die verhoogde kcal blijven zitten om te onderhouden en zelfs er nog boven gaan zitten om additioneel te groeien. Daarbij komt ook dat je zwaarder moet blijven trainen na de kuur dan voorheen om een progressive overload te bewerkstelligen en dus hypertrofie te kunnen bewerkstelligen.

Doe je minimaal het bovenstaande niet, zak je terug of je komt niet meer verder.

Maar dat doet er allemaal niet toe toch?
"Moeite in de zin van zwaardere gewichten en terugval is onzin aangezien je netto meer over houdt als kuurder en gemakkelijker op die gewichten terecht komt."

Yeah right.. :rolleyes: Daarom is iedereen die kuurt een beest!
 
Laatst bewerkt:
30 jaar kuren en dan zo;n paplichaam hebben....waarom nemen ze zo;n mongool ter interview :S:S
 
Ik snap niet wat je nu wilt verdedigen kuki. Als je netto na een kuur minder over zou houden zouden mensen niet meer kuren. Er is ook onderzoek gedaan dat kuren over lange termijn gewoon werkt. Moeite in de zin van zwaardere gewichten en terugval is onzin aangezien je netto meer over houdt als kuurder en gemakkelijker op die gewichten terecht komt.

ik snap niet wat jullie willen verdedigen. Het komt erop neer dat je als kuurder niets anders hoeft te doen en alleen wat spuitjes moet zetten en daardoor groei je sneller. Ik snap niet wat je met die vergelijkingen probeert aan te geven. Ik zeg ook niet dat kuren geen zin heeft. Ik zeg dat als je ervan wilt profiteren je alles ook (dus voeding, training etc) ook een pitje moet verhogen. En dat is je eigen inzet. Uiteindelijk doe je het zelf. Ik heb genoeg jongens gezien die bijna de hele jaar kuren en al zou je zeggen dat ze trainen zou ik je niet geloven laat staan dat ze kuren. Het gaat niet vanzelf. Ja die 8kg aan bagger en vocht die je aankomt tijdens je cycle gaan vanzelf. Maar je netto spierwinst zal nihil zijn in die 10 weken kuur zelfs met een goede training en voeding.

---------- Toegevoegd om 01:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:24 ----------

Ben jij op zoek naar dat kleine beetje erkenning? Mis jij die erkenning doordat velen er een bepaalde gedachte bij hebben?

hij je kop jij 17 jarige bijdehande kneusje komt hier even aanpappen dat ik erkening zoek als ik een discussie over aas begin. Who the **** are you? wat heb jij in deze sport bereikt om over erkenning te beginnen.

---------- Toegevoegd om 01:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:27 ----------

Yeah right.. :rolleyes: Daarom is iedereen die kuurt een beest!

idd valt mij ook op zeker 1 op de 3 sporters gebruikt doping. En 99% is zelfs te klein voor een naturel. Obviously some shit is going wrong....
 
Als je onder onderhoud eet met een pauperdieet en je trainingen daarboven nog eens niet veel voorstellen lijkt het me logisch dat na een kuur die spiermassa niet doodleuk blijft zitten, dus ik ben het hier met kuki en Trickster eens.
 
Ik snap niet helemaal hoe die kerel nu al 30 jaar anabolen gebruikt maar nog echt niet overdreven groot is. Ik bedoel ken genoeg gasten die veel minder lang trainen en echt al veel buffer zijn en waarschijnlijk alles naturel doen. Of zie ik dit helemaal verkeerd?


Nee, Hij traind namelijk elke dag, en dat is heel goed om niet verder te komen dan iemand van zijn postuur.
 
Oplossing: Nooit meer off gaan
 
hij je kop jij 17 jarige bijdehande kneusje komt hier even aanpappen dat ik erkening zoek als ik een discussie over aas begin. Who the **** are you? wat heb jij in deze sport bereikt om over erkenning te beginnen.
Haha, HardcoreNL had blijkbaar gelijk.
 
i

hij je kop jij 17 jarige bijdehande kneusje komt hier even aanpappen dat ik erkening zoek als ik een discussie over aas begin. Who the **** are you? wat heb jij in deze sport bereikt om over erkenning te beginnen.

.


Haha, HardcoreNL had blijkbaar gelijk.

Dat is gewoon ook heel zijn probleem. Ergens begrijpelijk, anderzijds compleet infantiel.
 
Dat is gewoon ook heel zijn probleem. Ergens begrijpelijk, anderzijds compleet infantiel.

Jij bent degene die infantiel is met je zinloze uitlok reacties die nergens over gaan. Ik probeer hier een serieus discussie te voeren en jij komt om de hoek weer onzin zaaien. Jouw skinny armen die een kleinere omtrek dan mijn lul hebben zijn pas infantiel. Go home kid als je hier met een groot mond komt aanzetten kan je beter een lichaam hebben die net zo groot is.
 
Dit topic is een antropologisch voorbeeld van waarom ik het op Awakenings veel meer naar m'n zin heb dan op Thunderdome.
 
Dit topic is een antropologisch voorbeeld van waarom ik het op Awakenings veel meer naar m'n zin heb dan op Thunderdome.

Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Ik wou precies hetzelfde typen.
 
Dit topic is een antropologisch voorbeeld van waarom ik het op Awakenings veel meer naar m'n zin heb dan op Thunderdome.

Klopt
 
Laten we dan maar niet over stinkvoeten van Piet Paulusma gaan hebben, want voor je het weet heb je skinny armen en gaan mensen bijdehand doen op een forum ???
 
Back
Naar boven