Fitness Seller

Anabolen en CBR keuring

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JackL

Novice
Lid geworden
15 jan 2013
Berichten
18
Waardering
0
Lengte
1m72
Dit de juiste categorie? :p

Dag Allen,

Ik heb al de zoekfunctie gebruikt voor het volgende maar kan niets vinden erover.
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.

Ik heb een vraagje.
Binnenkort krijg ik een medische keuring bij het CBR, is de 2e keuring wel gezien.
Daar moet ik urine of bloed voor afstaan.
Wordt o.a. op drugs gecontroleerd...

Ik zou willen beginnen met een kuur bestaande uit super susta, super deca en kickstart dianabol.

Zouden ze dat vinden of omdat ze op de afbraakstoffen van drugs zoeken niet?

Of is het miss verstandiger om te wachten tot na de keuring?
Datum van keuring is nog niet bekend, maar ze hebben wettelijk gezien 4maanden de tijd vanaf nu.

Rijbewijs is ingevorderd vorig jaar maart. Daar is de keuring dus voor.

Alvast bedankt!
 
Waarom het risico nemen dat ze iets kunnen vinden? Beter wacht je na je keuring, lijkt me veel verstandiger.
 
Volgens mij zijn dat andere testen dus normaal niet maarja beter zekerr voor t onzekere nemen lijkt mij
 
nee alleen op drugs
 
Ik zou wachten na je keuring man
 
gaan ze je echt niet op testen
 
Met welke reden moet je gekeurd worden? is het voor je beroep? of na opdracht van het OM?
 
Als het was vanwege drankmisbruik dan gaan ze je ook op ALAT en ASAT waarden beoordelen. Was laatst nog op TV.
En laat Dianabol nou net niet zo gunstig zijn voor die twee ;)
 
indd, de ALAT en ASAT waarden waren tehoog en daarom kreeg hij zijn rijbewijs niet terug.Heb het ook gezien.
 
indd, de ALAT en ASAT waarden waren tehoog en daarom kreeg hij zijn rijbewijs niet terug.Heb het ook gezien.

Ik zou dan trouwens altijd een probleem hebben want net als bij hem zijn mijn ALAT en ASAT zowieso altijd al verhoogd.

Maar ik drink geen druppel dus het risico is bij mij nihil :p
 
voor drugs doen ze alleen urinecontrole, dan controleren ze niet op aas.
voor alcohol doen ze vaak urinecontrole en bloedonderzoek en dan kijken ze dus ook naar je leverwaarden.
 
Bedankt voor de reacties.

Het was niet voor drank maar voor cocaine en destijds ook wiet.
Dus een algehele drugs controle. De eerst test vond vorig jaar al plaats kort na de gebeurtenis.
Daar moest ik alleen urine afgeven.
 
je hebt besloten om het te doen lees ik in de echt/nep sectie? :)
 
Haha nee nog niet.
Ik wacht beter op de keuring af, heb de spullen wel al in huis gehaald.
Dus was even een check of het goed was jah of nee.:D

Zag er in mijn ogen wel aardig echt uit:)
 
Vandaag heb ik contact met het CBR gehad en ze deelde mij het volgende mee..

Je hebt 2 soorten medische keuringen,
- Bloed test - vanwege alcohol misbruik
- Urine test - vanwege drugs misbruik

Ik kom dus in aanmerking voor de 'urine test'.
Dan was het toch wel mogelijk om te beginnen met een kuur?

Week 1-4 Dianabol kickstart
Week 1-10 Sus
Week 1-8 Deca

Wil toch nog graag even jullie meningen hierover horen.:D
 
Hoe is dit nu afgelopen? Heb gezelfde probleem, ik heb een hoge snelheidsovertreding begaan en zal ook medische testen krijgen. Ik wou een test/deca kuur doen op 500/250 voor 12 weken. Ik had deze gepland in juli, dus loopt die af in september zogezegd. Gaan ze dat zien op die doseren aan mijn alat/asat. Orals doe ik niet.
 
Wat hebben anabolen te maken met je rijgedrag? Je kan toch gewoon AAS gebruiken en examen afleggen?
 
Hoe is dit nu afgelopen? Heb gezelfde probleem, ik heb een hoge snelheidsovertreding begaan en zal ook medische testen krijgen. Ik wou een test/deca kuur doen op 500/250 voor 12 weken. Ik had deze gepland in juli, dus loopt die af in september zogezegd. Gaan ze dat zien op die doseren aan mijn alat/asat. Orals doe ik niet.

Goeie bump naar iemand die hier al 4 jaar niet meer is geweest en zich waarschijnlijk al dood heeft gereden onder invloed van Super Susta en Super Deca en Super Sossa en Super Jack Daniels... In zijn Super Supra
 
Wat hebben anabolen te maken met je rijgedrag? Je kan toch gewoon AAS gebruiken en examen afleggen?

Op 1400 ace ga je harder spierkweken en harder rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven