XXL Nutrition

Anabolen en de mensen om je heen

Bezoekers in dit topic

Chemical

Prof Bodybuilder
Prof BB
20 jaar lid
Waardering
21
OK, we hebben het nu gehad of het verstandig is je vriendin bij de kuurtjes te betrekken of niet. Maar ik ben wel eens nieuwsgierig wat er gezegt word als iemand op school of op het werk je de vraag stelt : Gebruik jij wel eens Anabolen ?

Ben je dan eerlijk of kiezen we voor een leugen voor eigen bestwil ?

Het probleem van de vraag van die mensen vind ik niet zozeer het zeggen van het gebruik, maar mensen trekken dan de conclusie: oooww... hij gebruikt, dus hoeft die er niks voor te doen. Dat is hetgene wat mij tegenstaat. Eerlijk tot op zekere hoogte.

Ik vind werk of school is toch wat anders dan je vriendin... Daarbij hebben vaak veel mensen al hun conclusie getrokken door wat ze zien of horen net als wat Soulraver zegt...

Denk dat je vaak beter geen reactie kan geven... Ligt ook weer aan wat voor band je hebt met je werkgever, collega's of je schoolgenoten.

• Topic Starter Topic Starter
ja dat zie je vaak op vakantie dat er zo'n ventje met een dike bierbuik naar je wijst en zegt: jij hoe hij het doet kan ik het ook. Meestal maak ik het ze dan (desnoods met een beetje geweld) duidelijk dat het niet zo in elkaar zit

Ja je kan het ze wel duidelijk maken, maar vaak geloven ze je daarna toch niet...
Daarbij is het ook niet mogelijk om op een dergelijk wedstrijd niveau te komen zonder dat soort middelen...

Het is geen wondermiddel maar wel een hulpmiddel...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
het enige wat mensen vaak weten (denken) is dat je impotent wordt en daarna dood gaat. Maar als je vraagt waarom dan weten ze het niet. En als je dan zegt dat iemand die ieder week op stap gaat en flink zuipt minder gezond bezig is dan geleoven ze je al helemaal niet.

Ik heb het nog nooit gedaan, maar stel dat ik zou gaan kuren zou ik het niet
op me werk vertellen, maar wel aan me vriendin en me ouders.
Maar stel dat me ouders of vriendin er helemaal tegen zijn dan doe ik het stiekum. :D

Met geweld Koolhoven ? :P
"Ik werk hier verdomme hard voor ! *MEP* Jij vette big ! *MEP*"

als een vrouw zegt dat je daar impo van word en ze geloofd je écht niet, dan kan je maar 1 ding doen he.

Tja, vooroordelen zijn moeilijk de wereld uit te helpen.

Ook bijv. dat de diuretica waar men veel luchtiger over doet, veel en veel gevaarlijker zijn voor je gezondheid.

Het is en blijft mijn stokpaardje dat mensen een bepaald beeld in hun hoofd hebben over risico-inschatting die niet klopt met de werkelijkheid maar met wat hun belevingswereld is.
Ik kan zo een hele trits voorbeelden opnoemen, die ik graag weerleg
- liften is iha minder gevaarlijk dan menig vriend of echtgenoot
- fietsen op de weg is minder gevaarlijk dan fietsen op fietspad
- veel illegale drugs zijn minder gevaarlijk dan de legale drugs

En zo kan ik nog wel ff doorgaan

Ergo: als je de indruk hebt dat de ander geen bord voor zijn/haar kop heeft, dan zou je er eerlijk over kunnen zijn anders niet. Maar liegen is ook weer zoiets... dat is het dubbele.
Geldt nog veel sterker in de topsportwereld waar het taboe nog vele malen groter is.

Espi, wereldkampioene liften met fiets (4000 km nonstop)
Oeps: gejokt het was iets minder (tenzij het geen directe nonstop route was: Total Distance: 3536.37 km (Edmonton, AB to Toronto, ON)
Total Estimated Time: 36 hours, 25 minutes (was 72 uur in truck)

Laatst bewerkt:
ik zeg et tegen niemand dan kun je al snel krijge van ja hij gebruikt anabole zo kan ik et ook wel ze denken vaak van als je et slikt of spuit dat je verde niets hoeft te doen dan das bullshit

Ik zit rustig in de klas me d-bolletje te slikken (onopvallend), maar als mensen vragen kuur je dan geef ik daar eerlijk antwoord op

Maar het lullige is dat mensen te simpel denken over a.s.

99% van de normale volk denkt dat wanneer je A.S gebruikt dat je dan meteen gespierd wordt binnen notime. Ze weten niet wat er allemaal bij komt kijken. Daar erger ik me aan. Je hoort zoiets als ow als ik het zou gebruiken zou ik gespierder dan jou worden enzo. Allemaal bullshit. Dit wou ik effe kwijt. Maar als je kijkt naar gasten die dat zeggen dan zie je dat het allemaal vetz*kken zijn.Hihi

ik zal daar tegen sommige mensen ook eerlijk over uit komen. ik heb ondertussen ook al begrepen dat de mensen gewoon niet weten waarover je spreekt. en ze denken altijd hetzelfde: als je slikt wordt je groot en je hoeft niet te trainen.
het strafst vind ik dat er gasten zijn die tegen mij zeggen dat het ongezond is, terwijl zij elk weekend coke zitten te snuiven.

Dan zeg ik: Neen ik ben 100% natural :D

dit is ook een reden waarom ik niet wil kuren. Gewoon om te kunnen zeggen dat ik natural ben. Maar als ik zou kuren, dan zou ik het wel zeggen, maar ik zou wel uitleggen dat het zo simpel niet is. Wanneer nodig op de Koolhoven-manier :)

Maar je hebt altijd mensen waarvan je weet dat ze r gewoon de ballen verstand niet van hebben en ook nooit zullen aannemen dat je met kuren nog steeds voor de volle 100% moet doorzetten. tegen hun zou ik het ontkennen :)

Koolhoven zei:
ja dat zie je vaak op vakantie dat er zo'n ventje met een dike bierbuik naar je wijst en zegt: jij hoe hij het doet kan ik het ook. Meestal maak ik het ze dan (desnoods met een beetje geweld) duidelijk dat het niet zo in elkaar zit

met geweld?? euh ik denk dat ik jou niet wil tegen komen op vakantie, ;)
Ik kan je volledig begrijpen...

Tja dudes trek je niets van anderen aan, doe gewoon waar jij gelukkig van word. (of denkt te worden)

Jopie

kuur

jopiepoekie zei:
met geweld?? euh ik denk dat ik jou niet wil tegen komen op vakantie, ;)
Ik kan je volledig begrijpen...

Tja dudes trek je niets van anderen aan, doe gewoon waar jij gelukkig van word. (of denkt te worden)

Jopie

Heb er nog nooit om gelogen want je staat alleen maar voor l..
Als je goed gaat in een kuur ken je het toch niet verbergen.
Maar je krijgt inderdaad dat ze zeggen dat je daar door groot ben geworden maar ze weten niet waar ze over praten.
Maarja je probeert het een en ander dan uit te leggen maar of dat zin heeft betwijfel ik.
En daar leer je zelf wel boven te staan.

Groetjes ADRBEEST

ps. hoe groter je wordt hoe minder mensen er wat zeggen.

Ik zeg het tegen iedereen die het vraagt tenzij er minderjarigen bij zijn.

Het interesseert me werkelijk niks wat een ander z'n mening is, een mening die van tevoren toch al vast staat.
Als antwoord is het óf stil en vraagt men geinteresseerd op samenzweerderig toontje hoe dat dan gaat en of je ook spuitjes doet enzo óf ze beginnen meteen van 'Hey anaboluh! Klein pikkie krijg je of niet dan?' Of : 'Nou jij bent dood straks!' Ik weet het het klinkt op z'n minst kort door de bocht maar je maakt nu eenmaal geen mens iets wijs die klakkeloos van de media overneemt wat ze moeten denken. Een eigen menig is moeilijk hoor!

Vaak is het: 'Wat gebruik jij hey?'
En ik zeg dan 'Alles'.
'Álles?' klinkt het dan.
'Ja, echt gewoon álles'.
9 van de 10 keer zijn ze zó verbijsterd dat ze stil blijven.
:D :D :D :D

dan wordt de theorie van impotent meteen van tafel geveegd!

Terug
Naar boven