MuscleMeat

Anabolen en DSM

Bezoekers in dit topic

haarbal

Novice
Lid geworden
27 aug 2016
Berichten
12
Waardering
1
Ik post hier onder een 'nieuw account' omdat ik mijzelf enigszins schaam voor hetgeen ik hier vraag.

De vraag is in feite simpel:

Is het ooit/toch mogelijk om met psychische instabiliteit een kuur te doen zonder in de PAAZ te belanden?
De verhalen over tren (als mindfucker) heb ik hier genoeg voorbij zien komen, maar roidrage op een 250/500 mg Test niet zo vaak
.
Ik train al bijna 20 jaar
momenteel roomijs van Bla bla bla schema
stats 190 cm, 93 kilo,vp ongeveer 12%

Diagnose ADHD/ BPS
medicatie: ssri (Sertraline 100 mg.) al vele jaren

Ik ben bekend met de sfeer/cultuur hier dus verwacht een hoop gruis aan antwoorden.
Ik vraag er zelf om....
 
190 cm 93 kg vp 12%, test willen zetten als vrouw?
 
nee, dat is een foutje ben man. Sorry zal het aanpassen
 
Dacht al.... anders zou de roid rage hier echt uitbreken. :D
 
Idd. De vraag op zichzelf zal al genoeg teweeg brengen.
 
Met een persoonlijkheidsstoornis zou ik ver uit de buurt blijven van AAS!

Het is het risico niet waard. Wat als het mis gaat?
 
Ik post hier onder een 'nieuw account' omdat ik mijzelf enigszins schaam voor hetgeen ik hier vraag.

De vraag is in feite simpel:

Is het ooit/toch mogelijk om met psychische instabiliteit een kuur te doen zonder in de PAAZ te belanden?
De verhalen over tren (als mindfucker) heb ik hier genoeg voorbij zien komen, maar roidrage op een 250/500 mg Test niet zo vaak
.
Ik train al bijna 20 jaar
momenteel roomijs van Bla bla bla schema
stats 190 cm, 93 kilo,vp ongeveer 12%

Diagnose ADHD/ BPS
medicatie: ssri (Sertraline 100 mg.) al vele jaren

Ik ben bekend met de sfeer/cultuur hier dus verwacht een hoop gruis aan antwoorden.
Ik vraag er zelf om....
Ik spoor ook niet en gaat prima.

Maar nee als je psychisch instabiel bent zou ik het niet aanbevelen.. je gaat sowieso mentaal een klap krijgen wanneer je off gaat.