MuscleMeat

Anabolen en DSM

Bezoekers in dit topic

haarbal

Novice
Lid geworden
27 aug 2016
Berichten
12
Waardering
1
Ik post hier onder een 'nieuw account' omdat ik mijzelf enigszins schaam voor hetgeen ik hier vraag.

De vraag is in feite simpel:

Is het ooit/toch mogelijk om met psychische instabiliteit een kuur te doen zonder in de PAAZ te belanden?
De verhalen over tren (als mindfucker) heb ik hier genoeg voorbij zien komen, maar roidrage op een 250/500 mg Test niet zo vaak
.
Ik train al bijna 20 jaar
momenteel roomijs van Bla bla bla schema
stats 190 cm, 93 kilo,vp ongeveer 12%

Diagnose ADHD/ BPS
medicatie: ssri (Sertraline 100 mg.) al vele jaren

Ik ben bekend met de sfeer/cultuur hier dus verwacht een hoop gruis aan antwoorden.
Ik vraag er zelf om....
 
190 cm 93 kg vp 12%, test willen zetten als vrouw?
 
nee, dat is een foutje ben man. Sorry zal het aanpassen
 
Dacht al.... anders zou de roid rage hier echt uitbreken. :D
 
Idd. De vraag op zichzelf zal al genoeg teweeg brengen.
 
Met een persoonlijkheidsstoornis zou ik ver uit de buurt blijven van AAS!

Het is het risico niet waard. Wat als het mis gaat?
 
Ik post hier onder een 'nieuw account' omdat ik mijzelf enigszins schaam voor hetgeen ik hier vraag.

De vraag is in feite simpel:

Is het ooit/toch mogelijk om met psychische instabiliteit een kuur te doen zonder in de PAAZ te belanden?
De verhalen over tren (als mindfucker) heb ik hier genoeg voorbij zien komen, maar roidrage op een 250/500 mg Test niet zo vaak
.
Ik train al bijna 20 jaar
momenteel roomijs van Bla bla bla schema
stats 190 cm, 93 kilo,vp ongeveer 12%

Diagnose ADHD/ BPS
medicatie: ssri (Sertraline 100 mg.) al vele jaren

Ik ben bekend met de sfeer/cultuur hier dus verwacht een hoop gruis aan antwoorden.
Ik vraag er zelf om....
Ik spoor ook niet en gaat prima.

Maar nee als je psychisch instabiel bent zou ik het niet aanbevelen.. je gaat sowieso mentaal een klap krijgen wanneer je off gaat.
 
Wat betreft de 'klap' : Mijn grootste angst is gerelateerd aan het krijgen van een depressieve episode. Ik ben hier mee bekend en weet dat ik op zo'n moment niet in staat ben om mezelf aan een goed eetschema te houden m.a.w. ik eet dan bijna niks meer.
Wat betreft het trainen: ik doe het al 20 jaar met af en toe een paar weken tussendoor niks, zelfs in een depressie blijft dit mijn ankerpunt.

Ik lees hier vaak mee en ben toch best wel jaloers op de meesten die sprongen maken in een jaar waar ik vijf jaar over heb gedaan.
 
Um komen depressies niet vaak voor Door een tekort aan testosteron? Pas was er een topic van een gozer over die daarom zelf aan het trten was gegaan
 
Um komen depressies niet vaak voor Door een tekort aan testosteron? Pas was er een topic van een gozer over die daarom zelf aan het trten was gegaan

Hoewel ik op dit vlak geen goede wetenschappelijke onderbouwing kan geven hebben mijn depressies te maken met disfunctionele basis assumpties; ofwel geen handige manier van denken over je IK.

Wat betreft de hormoonhuishouding heeft ADHD (maar waarschijnlijk ook BPS) te maken met dopamine/serotonine. Het bekende Ritalin doet hier zijn werk.Wat testosteron in dit verhaal doet is mij onbekend. Ik weet wel dat ik tijdens een depressie geen tot weinig libido heb
 
Laatst bewerkt:
Hoewel ik op dit vlak geen goede wetenschappelijke onderbouwing kan geven hebben mijn depressies te maken met een disfunctionele basis assumpties; ofwel geen handige manier van denken over je IK.

Wat betreft de hormoonhuishouding heeft ADHD (maar waarschijnlijk ook BPS) te maken met dopamine/serotonine. Het bekende Ritalin doet hier zijn werk.Wat testosteron in dit verhaal doet is mij onbekend. Ik weet wel dat ik tijdens een depressie geen tot weinig libido heb
ritalin vind ik zelf troep kreeg zelf dex er voor.
 
Um komen depressies niet vaak voor Door een tekort aan testosteron? Pas was er een topic van een gozer over die daarom zelf aan het trten was gegaan
die gozer viel nog gewoon in de referentie waardes en zijn klachten komen wss heel ergens anders door
 
ritalin vind ik zelf troep kreeg zelf dex er voor.

Ik heb op en af Ritalin genomen. Telkens overschaduwden de bijwerkingen het voordeel. Ik heb ook dex-amphetamine gebruikt, concerta, Strattera enz.
Inderdaad allemaal troep, maar het heeft me wel, met perioden, kunnen ondersteunen bij het afronden van studies.
Wiet heeft tot nu toe de meest heilzame werking gehad op onrust. Nu ben ik na 18 jaar blowen daarmee gestopt.
 
Ik heb op en af Ritalin genomen. Telkens overschaduwden de bijwerkingen het voordeel. Ik heb ook dex-amphetamine gebruikt, concerta, Strattera enz.
Inderdaad allemaal troep, maar het heeft me wel, met perioden, kunnen ondersteunen bij het afronden van studies.
Wiet heeft tot nu toe de meest heilzame werking gehad op onrust. Nu ben ik na 18 jaar blowen daarmee gestopt.
ik gebruik er niks meer van regelmaat in me leven werkt beter dan al die troep en ik ben verslavings gevoelig dus dan gaat het al snel fout (vooral met dex)
 
ik gebruik er niks meer van regelmaat in me leven werkt beter dan al die troep en ik ben verslavings gevoelig dus dan gaat het al snel fout (vooral met dex)

Inderdaad is regelmaat de key om ADHD het hoofd te bieden. Geen stimulantia meer nodig dus.(heb er wel nog zo'n 500 liggen voor de cut haha)
Daarom baal ik zo van het feit dat ik een SSRI nog nodig heb om depressieve episoden te tackelen.
 
Heb soort gelijke achtergrond als jou ( maar dan net wat anders ! )

Als ik jou was zou ik nog even wachten , tijdens de kuur gaat alles helemaal prima en juist extra :D:D:D:flex:zelfvertrouwen etc , maar erna krijg je toch ff een opdonder van jewelste .

Iedereen zegt wel dat dit mee valt maar what Goes up , must come down.
Ik had dan wel tren in m'n eerste inject verwerkt .
Blij dat ik t "pas nu " heb gedaan en niet op m'n 20ste .

Nu trouwens weer helemaal uit die dip en gains 90 procent kunne overhouden
 
test deed bij mij mentaal, buiten tijdens de training, vrijwel niets.
nakuur was ik als een wijf die 3weken bloedde uit haar muis.
 
Heb soort gelijke achtergrond als jou ( maar dan net wat anders ! )

Als ik jou was zou ik nog even wachten , tijdens de kuur gaat alles helemaal prima en juist extra :D:D:D:flex:zelfvertrouwen etc , maar erna krijg je toch ff een opdonder van jewelste .

Iedereen zegt wel dat dit mee valt maar what Goes up , must come down.
Ik had dan wel tren in m'n eerste inject verwerkt .
Blij dat ik t "pas nu " heb gedaan en niet op m'n 20ste .

Nu trouwens weer helemaal uit die dip en gains 90 procent kunne overhouden

Zou je mij misschien kunnen vertellen wat je precies ondervindt tijdens 'een opdonder van jewelste'. Ofwel, wat houdt dat (in jouw geval) concreet in?

Zijn het dwingende of dominante gedachten die je kwellen?
Zijn het lichamelijke ongemakken zoals lethargie?
Heeft het betrekking op 'het sociale korte lontje'?
 
Het is allemaal afhankelijk van de samenstelling van je kuur. Dat bepaalt hoe je je voelt tijdens en na je kuur.

Persoonlijk is mijn favoriete kuur: test 250, tren 400-600, mast 200. Ben daar nu opnieuw mee bezig en voel me altijd heel goed in mijn vel dan. Tijdens de kuur een 'superman' gevoel, dat is relatief natuurlijk maar voel me echt goed dan. Na de kuur heb ik dan wel een weerslag en voel ik me een paar weken wat down.

Slechtste kuur: test only 750 mg, als ik daar geen ai bij neem dan krijg ik last van oestrogene sides (vermoeid, lethargie, libidoproblemen, ...). Na de kuur voel ik me dan eigenlijk beter dan tijdens de kuur. Het kloten met AI is ook niet altijd eenvoudig (want oppassen dat oestrogeen niet te laag gaat) dus test only 750mg zal ik in toekomst niet meer doen.

Neutrale kuur: test 500 mg. Dit was mijn eerste kuur destijds en eigenlijk voelde ik me zowel tijdens als na mijn kuur ongeveer hetzelfde. Tijdens mijn kuur had ik wat meer zelfvertrouwen, een grotere mond. Maar dat kwam vooral omdat ik snel gains aan het maken was en daardoor me anders ging gedragen. Het kwam op zich niet door de middelen maar eerder door de vooruitgang.

Conclusie: als ik me baseer op mijn ervaringen (heb natuurlijk geen psychische problemen), dan zou ik je gewoon test only 250-500 mg aanraden. Het is bij iedereen anders maar in principe ga je hier weinig mentale sides van merken. Als je trouwens tijdens je kuur HCG zet, dan zal je herstel heel vlot gaan waardoor je na je kuur weinig/geen terugslag zal merken.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee of ik ook betrouwbaar ben in dit gebied. Ik werd ook ooit getest, daaruit werd 50% adhd of 50% pddnos gediagnosticeerd, alhoewel dat niet officieel was volgens mij. Kan me nog vaag herinneren dat m'n moeder het graag officieel wou zodat ik in aanraking kon komen met een rugzakje oid, nooit wat van gekomen. Zelf denk ik gewoon dat het fout was gediagnosticeerd, naast dat ik me altijd verveelde en dus enorm irritant was en moeite had met gevaren inzien had ik nergens anders last van.

Zelf heb ik niet echt wat gemerkt van een depressie, wel wat, maar of dat nou echt als depressie te zien is. Na de kuur was m'n libido minder en was ik iets minder dedicated met BB, maar verder op mentaal vlak nergens last van gehad.

Ben het verder ook eens met Tr3n, lekker wat testo zal je goed doen. Ik voelde me m'n eerste kuur de hele kuur door enorm goed met een verhoogde zelfvertrouwen, vervolgens nog tren geprobeerd en dat vond ik echt helemaal niks. Ik voelde me op tren extreem slecht, geen superman gevoel, geen energie. Tren is iets van of het zit je goed of het zit je helemaal niet, tren is absoluut geen middel voor de eerste keer. Sommigen hebben het gedaan zonder problemen, maar zoals ik al zei is tren gewoon hit or miss. Als het je bevalt zal je hard gaan, als het je niet bevalt zal het fucked up gaan. 500mg test gaat vrijwel bij iedereen goed.

Zou wel een ai/serm achter de hand houden, op 450 test/200 deca op 12% bf kreeg ik flinke gyno. En dat was zonder hcg, bij m'n blast op wat test/tren/mast met hcg werd m'n gyno in korte periode een stuk erger en kreeg ik bijna aan de linker kant ook een verharding.
 
Back
Naar boven