Fitness Seller

Anabolen en explosiviteit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Krul

Novice
Lid geworden
24 jun 2021
Berichten
4
Waardering
0
Ik ben geïnteresseerd in de effecten die verschillende middelen hebben op explosiviteit.
Met name voor doelmannen in voetbal. Keepers houden vaak een relatief laag gewicht waarbij sprongkracht van belang is om ballen tegen te houden.

Daarom lijkt het me dat middelen als *Winstrol beter werken dan andere middelen die als doel hebben zoveel mogelijk massa toe te voegen.
Kanttekening is dat sterke schouders om ver te kunnen werpen een handig voordeel geeft.

Graag hoor ik hier jullie meningen over.
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je winstrol (stanozolol)?
 
Ik ben geïnteresseerd in de effecten die verschillende middelen hebben op explosiviteit.
Met name voor doelmannen in voetbal. Keepers houden vaak een relatief laag gewicht waarbij sprongkracht van belang is om ballen tegen te houden.

Daarom lijkt het me dat middelen als Winsor beter werken dan andere middelen die als doel hebben zoveel mogelijk massa toe te voegen.
Kanttekening is dat sterke schouders om ver te kunnen werpen een handig voordeel geeft.

Graag hoor ik hier jullie meningen over.

Op zich handig om explosiviteit eerst eens goed te definiëren?
Een "high-on-tren-hoofd" ziet er namelijk ook uit alsof deze ieder moment uit elkaar kan knallen. ;)

Maar goed, je duidt waarschijnlijk op het vermogen om binnen een bepaalde beweging maximaal te kunnen starten en acceleren.

Dit is in de eerste instantie een neuromotische vaardigheid is, die technisch moet worden getraind.
Natuurlijk zullen alle middelen die met name spiervezels dikker en sterker maken een potentieel gunstig effect hebben.
Welke daarvoor het beste werken zou ik je zo niet kunnen vertellen, maar ongetwijfeld zullen kuurschema's van krachtatleten (zoals gewichtheffers, kogelstoters ed.) je hier meer duidelijkheid in kunnen geven. Winstrol komt daar vaak in voor, dat weet ik wel.
 
Op zich handig om explosiviteit eerst eens goed te definiëren?
Een "high-on-tren-hoofd" ziet er namelijk ook uit alsof deze ieder moment uit elkaar kan knallen. ;)

Maar goed, je duidt waarschijnlijk op het vermogen om binnen een bepaalde beweging maximaal te kunnen starten en acceleren.

Dit is in de eerste instantie een neuromotische vaardigheid is, die technisch moet worden getraind.
Natuurlijk zullen alle middelen die met name spiervezels dikker en sterker maken een potentieel gunstig effect hebben.
Welke daarvoor het beste werken zou ik je zo niet kunnen vertellen, maar ongetwijfeld zullen kuurschema's van krachtatleten (zoals gewichtheffers, kogelstoters ed.) je hier meer duidelijkheid in kunnen geven. Winstrol komt daar vaak in voor, dat weet ik wel.
Ik duid inderdaad op het vermogen om binnen een bepaalde beweging maximaal te kunnen starten en acceleren.
Voor het eerste, ergens heb ik gelezen "DHT based compounds can enhance the neuromuscular connection. This is why they are popular with weightlifters and sprinters.". Weet jij of dit klopt?

Ik lees ook dat je het beste met 1 middel kan beginnen. Ik neem aan dat dat standaard testosteron zou zijn dan toch?
 
Kan. Kan ook dat het averechts werkt door gewrichtspijnen die kunnen ontstaan bij winstrol.
Halotestin zou ik eerder zeggen.
 
Ver kunnen werpen is techniek. Het is een slingshotbeweging, geen pure krachtbeweging.
Ik denk dat je veel meer kan halen uit specifieke, goede beentraining als keeper dan aan de winny zitten. Mij lieten ze gewoon wat doen in de fitness, 3*15 dit, 3*15 dat.
 
Back
Naar boven