MuscleMeat

[Hoax] anabolen en op vakantie??

Bezoekers in dit topic

laurens

Novice
Lid geworden
4 okt 2019
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
85kg
Vetpercentage
19%
Ik ben van plan om binnenkort op vakantie te gaan maar gebruik sinds deze week dianabol (pil vorm).
Wil trouwens naar een lekker warm land dus dit moet met het vliegtuig. Is er iemand met de zelfde struggle of iemand die weet hoe ik dit kan gaan aanpakken?
Hoor graag van jullie!
 
Ik zou mijn Dbolletjes lekker thuis laten en dan in het land waar je zit eens naar de apotheek te gaan. Veel warme landen hebben een ruim aanbod van aas in de apotheek liggen.
Meenemen zou ik niet doen, kan het wel eens een wat langere vakantie worden dan gepland......
 
Ik zou mijn Dbolletjes lekker thuis laten en dan in het land waar je zit eens naar de apotheek te gaan. Veel warme landen hebben een ruim aanbod van aas in de apotheek liggen.
Meenemen zou ik niet doen, kan het wel eens een wat langere vakantie worden dan gepland......
kun je dit in spanje bijvoorbeeld gwn in de apotheek kopen??
 
Spanje vind ik nu geen warm land meer, Turkije, Egypte daar kun je nog wel slagen in de apotheek.
Oost Europa is het ook geen probleem maar ook niet heel warm meer.
 
Spanje vind ik nu geen warm land meer, Turkije, Egypte daar kun je nog wel slagen in de apotheek.
Oost Europa is het ook geen probleem maar ook niet heel warm meer.
zou je ook een de spuit er in kunnen drukken voor dat je op vakantie gaat en daarna weer over gaat op de pillen
 
zou je ook een de spuit er in kunnen drukken voor dat je op vakantie gaat en daarna weer over gaat op de pillen

xD
Beter gewoon stoppen en na je vakantie maar eens heroverwegen
 
Wanneer ha je op vakantie, hoe lang?

Kijk als jij een combi doe met test, deca en Dbol en je gaat over 4 weken weg stop je met de Dbol. op de ochtend van je vertrek nog een shot test en deca en dan kun je gerust een week overbruggen.
Lekker trainen op vakantie, geen alcohol, goed eten.

Nee dat zal hem ook wel niet worden, gewoon lekker stoppen nu en dan na de vakantie starten met een goeie kuur.
 
Wanneer ha je op vakantie, hoe lang?

Kijk als jij een combi doe met test, deca en Dbol en je gaat over 4 weken weg stop je met de Dbol. op de ochtend van je vertrek nog een shot test en deca en dan kun je gerust een week overbruggen.
Lekker trainen op vakantie, geen alcohol, goed eten.

Nee dat zal hem ook wel niet worden, gewoon lekker stoppen nu en dan na de vakantie starten met een goeie kuur.
Ik ga in de herfstvakantie een week weg maar we moeten nog uitzoeken waarheen. Kan zijn dat we in Nederland gaan maar de mogelijkheid om naar het buitenland te gaan is er ook zeker. Dus vandaar mijn vraag. Ik heb laatst wel gehoord van iemand stop ze in een ander potje en verstop ze in je koffer. Alleen dit lijkt me nogal riskant.
 
BB_ heeft ervaring met het smokkelen van verboden middelen
 
Ik ga in de herfstvakantie een week weg maar we moeten nog uitzoeken waarheen. Kan zijn dat we in Nederland gaan maar de mogelijkheid om naar het buitenland te gaan is er ook zeker. Dus vandaar mijn vraag. Ik heb laatst wel gehoord van iemand stop ze in een ander potje en verstop ze in je koffer. Alleen dit lijkt me nogal riskant.

Dat lijkt mij niet zo een goed idee.
Je weet dus nog niet eens waar je heen gaat?
 
Denk eerder de vraag... wat is je doel met dbol op 19% vet?

Stop gewoon en pak het na je vakantie op.... maar dan fatsoenlijk.
 
Je dbol only kuurtje is toch useless als fuck, dus het maakt niet uit wat je doet. Meenemen, niet meenemen, stoppen en daarna doorgaan, het maakt allemaal niet uit. Echt niet.
 
Je dbol only kuurtje is toch useless als fuck, dus het maakt niet uit wat je doet. Meenemen, niet meenemen, stoppen en daarna doorgaan, het maakt allemaal niet uit. Echt niet.

Dit :roflol:
 
Gewoon test only, beter voor de lever en je gemoedstoestand. Oh ja, ook betere resultaten.
 
Kom op man, je gaat toch niet riskeren om gepakt te worden voor wat pilletjes.. lekker thuis laten liggen en kappen
 
Kom op man, je gaat toch niet riskeren om gepakt te worden voor wat pilletjes.. lekker thuis laten liggen en kappen
Je kan beter met gyno in Centerparcs blijven dan in een buitenlandse cel.
 
Ik zou mijn Dbolletjes lekker thuis laten en dan in het land waar je zit eens naar de apotheek te gaan. Veel warme landen hebben een ruim aanbod van aas in de apotheek liggen.
Meenemen zou ik niet doen, kan het wel eens een wat langere vakantie worden dan gepland......
Als je het niet weet schrijf dan niets ipv zoiets idioot te schrijven. Illegale drugs en medicijnen zijn een groot verschil. Het ergste wat je kan overkomen, is dat het in beslag genomen wordt. Misschien in sommige landen een groot probleem maar ik veronderstel niet dat de topicstarter naar Saoudie Arabië op vakantie gaat waar dafalgan al een probleem is.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven