AndroidHealthClinic

anabolen en zelfvertrouwen

Bezoekers in dit topic

Hangt er ook vanaf wat je gebruikt. Ik denk dat alle emoties gewoon sterker worden als je on bent, zowel blijdschap, woede, verdriet... maar je verandert er geen persoon mee! Ik ben bv een heel kalm persoon en zal dus ook niet snel agressief worden als ik on ben, mensen die al een korte lont hebben kunnen in mijn ogen beter niet kuren omdat ze dan nog sneller ontploffen!

Ben met je mee eens Aron. Ben ook een kalm jonge, dus ben niet snel aggresief ook niet als ik ON ben. Maar ken wel paar die helemaal para worden. Zeker als ze aan de tren zijn. hehe
 
als je on bent ervaar je dan iets van meer zelfzekerheid bv naar vrouwen toe fzo
Denk vooral bij testosteron. Maar bij andere AAS zoals Dbol hoor je ook vaak dat men veel zelfzekerder wordt. Sommige AAS hebben idd ook een werking in de hersenen. Verder heb je nog het psychische effect: mensen met meer spiermassa voelen zich nu eenmaal vaak wat sterker in de schoenen. Maar verder is het ook verschillend van persoon tot persoon.
 
Denk vooral bij testosteron. Maar bij andere AAS zoals Dbol hoor je ook vaak dat men veel zelfzekerder wordt. Sommige AAS hebben idd ook een werking in de hersenen. Verder heb je nog het psychische effect: mensen met meer spiermassa voelen zich nu eenmaal vaak wat sterker in de schoenen. Maar verder is het ook verschillend van persoon tot persoon.

Een verandering van je hormoonbalans doet je toch sowieso anders voelen? Moet daarom geen specifieke werking in de hersenen hebben dacht ik.
 
Een verandering van je hormoonbalans doet je toch sowieso anders voelen? Moet daarom geen specifieke werking in de hersenen hebben dacht ik.
Hoe en waar worden gevoelens gevormd?

...
 
Merk idd ook dat me emoties versterkt zijn.
 
Je emoties worden versterkt.

Ben je off een depressieveling, wordt je on een echte ellendeling.
Ben je off een eikel, wordt je on een super-eikel.
Ben je off een womanizer, wordt je on een cassanova.

Maar verwacht niet dat je karakter echt verandert, je wordt gewoon meer van wat je al was, maar niemand 'anders'.

Trouwens, dat zou een wel heel fout motief zijn om AAS te gebruiken.
idd ik tijdens de eerste 2 weken ervaar ik meestal een dipje en na de kuur ook,van agressie heb ik totaal last,met venputril wel maar dat is een ander verhaal:D
er zijn ook jongeren die zich gewoon agressiever gaan gedragen omdat ze denken het er bij hoort,terwijl ze zich doodnormaal voelen :rolleyes:
 
Je emoties worden versterkt.

Ben je off een depressieveling, wordt je on een echte ellendeling.
Ben je off een eikel, wordt je on een super-eikel.
Ben je off een womanizer, wordt je on een cassanova.

Maar verwacht niet dat je karakter echt verandert, je wordt gewoon meer van wat je al was, maar niemand 'anders'.

Trouwens, dat zou een wel heel fout motief zijn om AAS te gebruiken.
Tot op zekere hoogte ben ik het wel eens. Maar toch zal je als verlegen jongen niet nog meer verlegen worden, eerder wat zelfzekerder.
 
Een hoger test level zal voor meer "piknijt" (zoals ik het zelf altijd noem) zorgen. Meer "piknijt" zal dus net die drempel kunnen zijn om op een vrouw af te stappen. Maar als je dat niet durft... Neem (als je die hebt) een vriendin mee met uitgaan en gebruik die als lok AAS(?hahah dubbel) voor de andere vrouwtjes. Dan komen ze zowat naar jou toe. Hoef je alleen nog te lachen en klaar is Animal1984.... Misschien een weekje geen 'shaking the snake' kan ook helpen!
 
Misschien een weekje geen 'shaking the snake' kan ook helpen![/QUOTE]


:roflol:
 
Ik ben super agro van mezelf.
En ookal is dit voor het eerst dat ik kuur en zit ik pas in de derde week.
Ben ik over het algemeen veel rustiger dan voorheen.
Ben er veel meer en bewuster mee bezig dat ik niet kwaad moet worden.
Geloof best dat sommigen agro kunnen worden.
Maar als ik bij mensen kijk die ik van de sportschool ken.
Die zijn off zware pannekoeken en on denken ze dat ze de hulk zijn.
Je kan van nature agro zijn maar gaat denk ik meer over hoe je zelf in je leven staat.
Hoe vaak zie je iemand die zwaar rustig is kei agro worden van een kuur.
Voelen zich in 1 keer het mannetje.
Ik denk als je bewust bent van je eigen kunnen dat je dus ook beter nadenkt.
Dus zelfvertrouwen zou uiteindelijk gewoon rust moeten brengen.
Maar dat is mijn mening.
 
Ik kreeg bij m'n eerste kuurtje Sus only echt veel meer zelfvertrouwen en dat is wel beetje zo gebleven, aggresief was ik nooit en liet zelfs over me heen lopen maar sind ik eens gekuurt heb laat ik niet meer over me heen lopen maar echt aggresief werd ik er ook niet van. iig had het kuren bij mij meerdere voordelen dan alleen spiermassa :D
 
Ik heb sowieso nooit geen moeite met op de vrouwtjes afstappen...:D
En voel ook weinig verandering als ik in een kuur zit...
Hooguit wat meer gefocused op alles..
 
Ik kreeg bij m'n eerste kuurtje Sus only echt veel meer zelfvertrouwen en dat is wel beetje zo gebleven, aggresief was ik nooit en liet zelfs over me heen lopen maar sind ik eens gekuurt heb laat ik niet meer over me heen lopen maar echt aggresief werd ik er ook niet van. iig had het kuren bij mij meerdere voordelen dan alleen spiermassa :D

hahah..idd.
Na mijn eerste kuur test E en Dianabol heb ik veel meer zelfvertrouwen gekregen....:D
Ondanks dat ik wat kg`s kwijt ben en dat natuurlijk niet leuk vind is mijn zelfvertrouwen nog steeds het zelfde.

Met vrouwen kon ik altijd goed overweg maar nu ik zwaarder ben heb ik nog meer sjans...hahah
Neuk wat af de laatste tijd.....:p
Normaal was ik vet snel opgefockt, tijdens me kuur is dat veel minder geworden.
En dat is nu nog steeds zo, maak me veel minder druk over alles....:D
 
Back
Naar boven