AndroidHealthClinic

anabolen gebruik amateurs aanpakken

Bezoekers in dit topic

Marcuss

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2005
Berichten
421
Waardering
1
Net op tv bij editie NL: anabolen gebruik amateurs aanpakken

Alle informatie is gewoon van het internet te halen. En ja hoor zie je ineens deze site voorbij komen met foto's van ampullen. Eentje van het CDA wil nu onaangekondigde dopingcontroles houden en sporters sportschoolverboden opleggen. Waanzin!
 
Net te laat vriend , al gepost :)
 
Marcuss zei:
Net op tv bij editie NL: anabolen gebruik amateurs aanpakken

Dus professionals mogen het wel ???
 
kansloos figuur die van het CDA!

Jonkman nam het op eigen wijze weer op voor ons.
 
Kenjie zei:
Net te laat vriend , al gepost :)

Volgens mij gebruikt die gozer doping, anders kan ie nooit zo snel posten:D
 
Knappe jongen die mij wil laten pissen in mn gym.

En anders koop ik een zooitje troep voor op mn zolder en ga ik daar lekker verder.

Maar over een paar weken hoor je hier niks meer van.

We kennen die CDA-kneuzen inmiddels nu wel.
 
Volgens mij kwam dit enkele maanden ook al ter sprake.
 
Yep, is niet de eerste keer dit.
 
Marcuss zei:
Volgens mij gebruikt die gozer doping, anders kan ie nooit zo snel posten:D


hoe wist je dat ?? ;)
 
ja ze hebben het er wel vaker over gehad maar lijkt me sterk dat ze dit voor elkaar krijgen, ze kunnen niemand verplichten voor zo'n test toch.

kijk als je nou bij de politie of de landmacht wilt dan moet je ff in een potje pissen daar kun je niet onderuit en zelfs dan kunnen ze het niet verplichten maar ja dan ben je wel direct afgekeurd als je weigerd.

dus wie zal mij verplichten om in een potje te pissen ??? niemand dus.............
 
Testo zei:
Knappe jongen die mij wil laten pissen in mn gym.

En anders koop ik een zooitje troep voor op mn zolder en ga ik daar lekker verder.

Maar over een paar weken hoor je hier niks meer van.

We kennen die CDA-kneuzen inmiddels nu wel.


Zo is dat ouwe!
''Meneer, zou u even in dit potje willen urineren?''

Right.........
 
Yzord zei:
Volgens mij kwam dit enkele maanden ook al ter sprake.

ja idd, ook CDA geloof ik.
En met welke reden zou dit moeten gebeuren?

Leuk dat ze dbb even hebben laten zien, zo zie je maar dat we vooraanstaand zijn! :D
 
En wie gaat dat weer betalen? Ze kunnen nu niet eens de topsporters onderzoeken, laat staan 1 miljoen fitnessgangers.Of wordt er weer gediscrimineerd op uiterlijk? Dus als je in hun ogen anders gespierd bent, mag je pissen?

Lol, proefproces op discriminatie en huppa, regel is de deur uit..

Moeten ze niet testo gaan controleren natuurlijk en op deze manier wordt de sport wel weer spannend. Ook voor amateurs :D
 
Testo heeft urine in zn aas!!!
 
meine herr mauser...zoude ze bij jou de urine nog terugvinden vraag ik me af :p :D
 
ironmike86 zei:
meine herr mauser...zoude ze bij jou de urine nog terugvinden vraag ik me af :p :D

Ben een eigenwijze donder net als Testo.
Zal me toch niet gebeuren dat ik bij binnenkomst gevraagd word door zo'n idioot om in een potje te pissen???

Gvd, kom er om te sporten...en val niemand lastig met mijn verslaving.
Dat is nou het mooie van MIJN verslaving.
 
Idd knappe jongen die dat lukt. Als zo'n pipo even snel binnenkomt om mij midden in een set te storen om een pispotje vol te zeiken, gaat diegene net zo snel weer naar buiten. Kom nou zeg!
Was trouwens ook niet zo tof dat de gallery voorbij kwam van dbb. Je zou er toevallig met je kop op staan, krijg je meteen door iedereen de stempel dat je gebruikt. Voor zover ik weet is het gebruik van, nog altijd legaal. Alleen handel is illegaal.
 
AAJ zei:
kijk als je nou bij de politie of de landmacht wilt dan moet je ff in een potje pissen daar kun je niet onderuit en zelfs dan kunnen ze het niet verplichten maar ja dan ben je wel direct afgekeurd als je weigerd.


Daar testen ze je niet op drugs of op aas hoor! Dat plasje is gewoon bedoeld om eventuele aandoeningen aan te kunnen tonen.
 
Back
Naar boven