XXL Nutrition

Anabolen gebruiken 18 jarige

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
14 aug 2021
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
68kg
Ik heb een vraagje over het gebruik van anabolen.

Ik ben 18 jaar 1m80 en train al meer dan 3 jaar. Ik train echt serieus let op mijn voeding en heb al alles geprobeerd om bij te komen maar het lukt maar niet. Ik blijf op het gewicht van 68 kg.

Ik zou graag 10 tot 15 kg bijkomen en heb iemand gevraagd of dat zou lukken met anabolen. Hij vertelde mij dat het zou lukken met anabolen in de vorm van pillen die ik gedurende ongeveer 3 maanden zou moeten nemen en dat ik dan zou kunnen stoppen. Klopt dit? Kan ik dan gewoon blijven doortrainen op een natuurlijke manier? Is dit gewoon de boost die ik nodig heb?

En als ik daarna blijf doortrainen op een natuurlijke manier, ga ik mijn "gains" dan verliezen? En wat zijn de bijwerkingen daarvan?

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen met al mijn vragen.
Alvast bedankt.
 
Nee, je zult meer moeten eten. Zonder dat gaan ook anabolen je niet helpen. En ja, kuren is huren, dus je gaat het ook weer deels verliezen.

Los daarvan is het niet verstandig om op jonge leeftijd te gaan kuren.

Mijn advies is dan ook om de stickytopics over voeding te lezen en een gedegen schema op te stellen. Daar kunnen we hier ook nog naar kijken, als je daar behoefte aan hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven