Fitness Seller

Anabolen gebruiken beginner

Bezoekers in dit topic

Geat

Novice
Lid geworden
10 mrt 2018
Berichten
24
Waardering
5
Lengte
1m89
Massa
75kg
Hallo,

ik wil graag met een anabolen kuur beginnen voor maximaal 16 weken. Ik heb nog nooit anabolen gebruikt maar wil nu toch graag beginnen. Omdat dit de eerste keer zal zijn voor mij wil ik graag advies en informatie willen zodat ik anabolen zo veilig mogelijk met de beste advies kan gaan gebruiken. Ik zal eerst even wat meer over mij zelf vertellen. Ik ben 25 jaar ik ben 1 meter 88/89 en ik weeg helaas maar 61 kilo. Ik kan eten wat ik wil ik kom geen gram aan, maar dit zullen jullie wel vaker horen. Ik sta s'morgens tussen 09:00 en 11:00 op, ik eet dan 4 sneden volkoren brood met pindakaas, stroop of chocolade pasta, ik drink daarbij ook de zwaarste gainer shake, 2500 genaamd. Rond 13:00 eet ik weer 4 sneden volkorenbrood met het zelfde op het brood. Rond 17:00 eet ik warme maaltijd, ligt eraan wat de pot schaft op die dag, daarbij drink ik dan ook nog een gainer shake met melk uiteraard. Ik ben nooit een eter geweest of een goede eter, ik ben nu langzaam een dieet aan het opbouwen omdat een dieet met veel eten mij nog niet helemaal lukt in 1 keer omdat dit nog teveel is omdat ik dit niet gewend ben dus ik ben het aan het opbouwen. Tevens fitness ik 3 keer per week, net begonnen 3 weken, en ik ga dit ook langzaam opbouwen naar 5 keer per week. Nu wil ik graag beginnen met een 16 weken kuur, maar ik weet totaal niet wat ik nemen moet, welke merk en hoeveel per dag en hoe dit en hoe dat, ook wil ik een na kuur om mijn testeron weer weer opgang te krijgen na de anabolen kuur, wil natuurlijk wel nog kindjes haha. Als iemand mij zou willen helpen met de juiste advies en informatie, welke merk ook voor de na kuur want dat vind ik erg belangerijk dan zou ik dit zeer op prijs stellen. Zodra ik begin met de anabolen kuur ga ik wel beginnen met meer eten en 5 keer per week fitness zodat ik het gewicht behoud van de anabolen kuur. Nogmaals, informatie over welk merk hoe vaak per dag, welke volgorde en mg? en dit het zelfde ook van de na kuur want die vind ik erg belangerijk.

Nogmaals, bedankt voor de informatie, waardeer het zeer! fijne dag mensen! Groetjes
 
RFFNCK heeft het gras al voor de voeten weggemaaid :D
 
Ik zou een kip met rijst kuur nemen. Flink wat kip, flink wat rijst.
 
Het ontbreekt je gewoon aan kennis oa voeding en training..echt..dit is niet om te katten
Als ik kijk naar je stats (ben je "ondervoed") zegt dat genoeg

AAS is om grenzen te verleggen...en daar ben jij nog niet aangekomen
Genoeg info hier over training en voeding
Succes
 
mocht het geen troll zijn.

Meer eten. En neen je kan niet eten wat je wil zonder aan te komen. Tenzij je één of andere zeldzame aandoening hebt.

Maw. Je eet dus als een 12 jarig meisje. Wrs zal je ook zo trainen.

Als uw voeding op niks trekt zoals nu het geval is zal AAS je niet veel geven en zal je ook alles kwijtspelen na de kuur.

Dus lekker wat liggen spuiten en slikken van spullen die je niet gezond kan noemen voor niks.

Meer eten en beter trainen.
 
Slotje graag.
 
Sinds ik choco eet maak ik de gains van m'n leven...
 
In de openingspost echt iets van 15 redenen om het niet te doen :roflol:

Zoek een andere hobby broer, bodybuilding is niks voor jou.
 
In de openingspost echt iets van 15 redenen om het niet te doen :roflol:

Zoek een andere hobby broer, bodybuilding is niks voor jou.

Ten eerste ben je broer niet. Ten tweede ik doe niet aan bodybuilding. Ik zie nu al genoeg redenen voor jou om niet meer te reageren, beter.
 
Ten eerste ben je broer niet. Ten tweede ik doe niet aan bodybuilding. Ik zie nu al genoeg redenen voor jou om niet meer te reageren, beter.

Je doet niet aan bodybuilding?! Waarom dan wel kuren?
 
Je kunt met een beetje zoeken antwoord krijgen op al je vragen. Doseringen, nakuur, welk middel, etc. Op youtube staan filmpjes hoe je moet spuiten. You name it.

Veel succes met je anabolen kuur.
 
Back
Naar boven