XXL Nutrition

anabolen////insuline

Bezoekers in dit topic

adrbeest

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Wat zijn de voordelen van kuren met anabolen en insuline.
Haal je er meer resultaat mee.
Wat voor dosering zou je moeten gebruiken.
En met welke anabolen zou je het moeten gebruiken.
En wat zijn de gevaren er van.

met anabolen moet je al opletten maar met insuline des te meer.
je hebt er zo een ziekte bij als je het niet goed doet.
voor de rest weet ik wel dat insuline bij HGH gebruikt word om de werking ervan te versterken.
maar geen idee of het ook bij "gewone" anabolen word gebruikt.
mischien iemand anders met een goed antwoord hierop.
gr.

het wordt zeer zeker ook bij gewoon steroiden gebruikt...alleen zou ik er echt niet aan beginnen...(die insuline dan he:))... als je niet weet wat je doet kan dat je leven koste...groete

Van wat teveel AS krijg je roid rage en een paar prachtige bitch tits (in een vervelend geval).

Van teveel insuline ga je dood.

Voor beide geldt dat je verschrikkelijk goed moet weten wat je doet. Weet je dat niet, en zeker met insuline, dan speel je met je leven. 0.1 ml teveel insuline is genoeg om je in problemen te brengen. 0.1ml teveel test doet je niet zoveel.

Nu dat gezegd is, insuline kan, mits goed gebruikt, enorme anabole effecten hebben. Dat is mijn ervaring althans. Vergelijk het gevoel ervan een beetje als de pomp die je van deca kunt hebben, en dan 2 keer zo erg.

Het voordeel ervan zou zijn dat je direct na je insuline injectie zo'n beetje alle voedingsstoffen direct de spier injaagd. Het kan dus zeker je groei bevorderen.

Insuline erg nuttig bij hoge estrogene kuren, hoge dosis testo, testosus etc. Maar dan nog, echt nut haal je pas uit slin als je het combineert met HGH of IGF-1. PErsoonlijk raad ik ALTIJD het gebruik van slin af. De risico's zijn te groot voor wat het anabole effect maar is, en meeste athleten apprecieren niet dat ze er uit zien na een vetbol na een goede kuur slin.

Een goede manier van gebruik is om de twee dagen eens 1 spuit te zetten van een 10 IU tijdens een kuur met hoge dosis testo. Dit is maar een voorbeeld. Veel mensen die zich van vetwinst niet te veel aantrekken gaan gerust naar 2 maal 10 IU per dag, 3 weken aan en 3 weken af.

Uiteraard is dit iets wat je enkel diep in je off-season gebruikt want de effecten zijn allesbehalve mooi.

Gebruik insuline NOOIT tenzij je er extensief over gelezen hebt en weet wat je moet doen. Ga desnoods ten rade bij een arts of endocrinoloog.

Big Cat zei:
.... Gebruik insuline NOOIT tenzij je er extensief over gelezen hebt en weet wat je moet doen. Ga desnoods ten rade bij een arts of endocrinoloog ....

Precies .... essentiële feiten.

Groet Smalluser :thumb:

Gebruik insuline gewoon nooit als je geen pro bent !

Vind ik lichtelijk kortzichtig. Ik zie Insuline als een zeer krachtig anabool product wat met eenzelfde respect behandelt dient te worden als elk ander AS dat je neemt.

Maar omdat deca/test/win/d-bol/oxy en zo onderhand ook HGH gemeengoed zijn geworden en veel te makkelijk gebruikt is dit meer geaccepteerd.

Echter met 90% van de bovengenoemde producten gooit men zijn lijf volledig hormonaal overhoop.

Een verstandig insuline gebruiker hoeft zich minder zorgen te maken over 'nakuren' na een cycle van 3 weekjes insuline.

Let wel, een verstandig gebruiker. Dus zoals Big Cat zegt, lezen, lezen en nog meer lezen. Maar dat zou voor elke AS moeten gelden.

Gilles zei:
Vind ik lichtelijk kortzichtig. Ik zie Insuline als een zeer krachtig anabool product wat met eenzelfde respect behandelt dient te worden als elk ander AS dat je neemt.

Maar omdat deca/test/win/d-bol/oxy en zo onderhand ook HGH gemeengoed zijn geworden en veel te makkelijk gebruikt is dit meer geaccepteerd.

Echter met 90% van de bovengenoemde producten gooit men zijn lijf volledig hormonaal overhoop.

Een verstandig insuline gebruiker hoeft zich minder zorgen te maken over 'nakuren' na een cycle van 3 weekjes insuline.

Let wel, een verstandig gebruiker. Dus zoals Big Cat zegt, lezen, lezen en nog meer lezen. Maar dat zou voor elke AS moeten gelden.
Goed gesproken Gilles! Met verstand, veel discipline, en kennis van zaken gebruiken in beperkte dosissen en beperkte duur kan goede resultaten geven. Het is absoluut niet geschikt voor typetjes die 'ff wat pillen' naar binnen werken.

De stijging van BF valt ook mee als je weet wat je doet. Je wordt er echt niet spontaan moddervet van. Mijn BF is iig niet gestegen.....

Greetz,
Oldy
(cloggy....)

Back
Naar boven