Fitness Seller

Anabolen kuur keuze

Bezoekers in dit topic

pwz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
26%
Hallo,
Ik ben nieuw hier dus zal even wat over mijzelf vertellen.

Stats: 29 jaar, 1m85, 97kg.
Benchpress: 6x 100kg
Shoulderpress: 1x 70kg
Squat: 2x 120kilo

Ik sport al zo lang als ik weet vroeger was dit judo met voetbal en hardlopen.
Dit is met der tijd veranderd naar hardlopen fietsen zwemmen en fitness.
En nu zoon 3 jaar serieus fitness met cardio. Denk hierbij aan assault bike ,roei apparaat ,spinnen en hardlopen.

Mijn eten is ongeveer het volgende:
Ontbijt
Vetvrije greek yoghurt
Jus de orange zonder pulp
Blauwe bessen.
Of
Melk
Havermout/meusli
Honing/siroop
Met
2x mulitvitamine
1x visolie

Voor training
Pre workout

Na training
2x Creatine
Eiwitshake

Middag
Musclemeat maaltijd vetverlies
2x multivitamine
1x visolie

Avondeten
Kleinere maaltijd
Burrito wrap etc

20u
Kleine snack

Slapen
2x mulitivitamine
1x visolie

ik hoop dat dit een beetje een beeld kan schetsen. Ik ben binnen mijn vrienden groep één van de kleinere die fitnesst. Mijn vrienden zijn allemaal wat ouder en trainen allemaal al zoon 10+ jaar. Volgens mijn vrienden die wel een stuk groter zijn heb ik gewoon minder aanleg om massa op te bouwen. “Voor mijn formaat ben ik wel sterk”
Ik zit met de volgende vragen en hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb toen ik 1,5 jaar bezig was met sporten winstrol gebruikt. Dit leken wel zoetjes. Oké ik werd sterker pakte toen in plaats van 85kilo 95kilo. Maar fysiek was er niks te zien. Ik zoek nu iets anders. Ik wil alleen pillen wat de mogelijkheden al flink beperkt.

Ik zelf denk aan anavar (met misschien winstrol) of dianabol met nolvadex als na kuur.

Ik weeg nu 97kilo. Voordat ik aan de kuur begin wil ik naar de 88kilo om dan de kuur te starten. Omdat ik voor mijn werk zowel kwa kracht als cardio fit moet zijn (brandweer) wil ik geen “tank” worden. Ik wil nog steeds mijn cardio 3x in de week kunnen doen (ik begrijp als dat tijdens de kuur minder/niet kan.)
Het gaat mij puur om wat droger en meer massa.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Een sportieve groet

26% bf is dik, vooral als dit gemeten is door Tanita dan ben je echt obeesed. Dat je streefgewicht 88kg is zou ik niet op vasthaken, aangezien je eerder in de spiegel moet kijken.

Je kennis is gewoon erg laag, vooral als je al aangeeft jaren te trainen dan mag je toch verwachten dat je de grote lijnen beetje snapt.

Ps: je kracht stats voor 97kg bw is niet sterk, dus je gymbros liegen tegen jou of zijn zelf ook weak AF.

Hallo,

En nu zoon 3 jaar serieus fitness met cardio. Denk hierbij aan assault bike ,roei apparaat ,spinnen en hardlopen.

Ontbijt
Vetvrije greek yoghurt
Blauwe bessen.
Of
Melk
Havermout/meusli
Honing/siroop
Met
2x mulitvitamine
1x visolie

Voor training
Pre workout

Na training
2x Creatine
Eiwitshake

Middag
2x multivitamine
1x visolie

Avondeten
Kleinere maaltijd
Burrito wrap etc

20u
Kleine snack

Slapen
2x mulitivitamine
1x visolie

ik hoop dat dit een beetje een beeld kan schetsen. Ik ben binnen mijn vrienden groep één van de kleinere die fitnesst. Mijn vrienden zijn allemaal wat ouder en trainen allemaal al zoon 10+ jaar. Volgens mijn vrienden die wel een stuk groter zijn heb ik gewoon minder aanleg om massa op te bouwen. “Voor mijn formaat ben ik wel sterk”
Ik heb toen ik 1,5 jaar bezig was met sporten winstrol gebruikt. Dit leken wel zoetjes. Oké ik werd sterker pakte toen in plaats van 85kilo 95kilo. Maar fysiek was er niks te zien. Ik zoek nu iets anders. Ik wil alleen pillen wat de mogelijkheden al flink beperkt.

Ik zelf denk aan anavar (met misschien winstrol) of dianabol met nolvadex als na kuur.

Ik weeg nu 97kilo. Voordat ik aan de kuur begin wil ik naar de 88kilo om dan de kuur te starten. Omdat ik voor mijn werk zowel kwa kracht als cardio fit moet zijn (brandweer) wil ik geen “tank” worden. Ik wil nog steeds mijn cardio 3x in de week kunnen doen (ik begrijp als dat tijdens de kuur minder/niet kan.)

Een sportieve groet
Post anders even een foto van je fysiek, dan kan wat beter worden ingeschat hoe je ervoor staat en hoe je het beste kan aanpakken.

• Like
Waarderingen: pwz
pwz lees dit topic eerst eens door.

Post anders even een foto van je fysiek, dan kan wat beter worden ingeschat hoe je ervoor staat en hoe je het beste kan aanpakken.
Hierbij de data wat mijn weegschaal zegt en wat de spiegel zegt

Bijlagen

• 4F2AE6A7-3742-443D-B252-337C8D1B70F0.jpeg
    4F2AE6A7-3742-443D-B252-337C8D1B70F0.jpeg
    128,1 KB · Weergaven: 306
  • 7D4421B2-4ABB-4B6C-B1FC-4CFA703A026F.jpeg
    7D4421B2-4ABB-4B6C-B1FC-4CFA703A026F.jpeg
    133,7 KB · Weergaven: 309
Ga eerst een fatsoenlijk voedingsschema maken en cutten.

Je kennis van voeding kan je hier op t forum aanzienlijk bijschaven. Je gebruikt meer supplementen dan dat je fatsoenlijk eet.

Een "vetverlies" maaltijd zegt meer over de kcal en macros. Het totaal is alleen simpelweg minder kcal in een maaltijd.

Ga eens lezen in de voedingssectie. Daar zal je genoeg info vinden om je voeding te verbeteren. ;)

• Like

Hallo,

Ontbijt
Vetvrije greek yoghurt
Blauwe bessen.
Of
Melk
Havermout/meusli
Honing/siroop
Met
2x mulitvitamine
1x visolie

Voor training
Pre workout

Na training
2x Creatine
Eiwitshake

Middag
2x multivitamine
1x visolie

Avondeten
Kleinere maaltijd
Burrito wrap etc

20u
Kleine snack

Slapen
2x mulitivitamine
1x visolie

Een sportieve groet
ik ben ook 1.85 en weeg 90 en druk 105kgx11
en toch heb ik een heel klein buikje, je wijsvinger bestaat uit 3 delen,mijn buikje is zo dik als de bovenste deel van je wijsvinger zeg maar.

maar jij hebt geen buikje...echt raar terwijl ik 7 kg minder weeg, en zelfs een (bedoel geen hoogmoed) veel betere chest heb...boven ben ik droog,onderen krijg ik maar niet eraf..

Hierbij de data wat mijn weegschaal zegt en wat de spiegel zegt
10kg kan er zeker wel af idd. Je dieet lijkt niet goed in balans te zijn, houdt je ook je macro's goed bij (E/K/V)? Zoveel multivitaminen lijken me ook teveel van het goede

• Like
ik ben ook 1.85 en weeg 90 en druk 105kgx11
en toch heb ik een heel klein buikje, je wijsvinger bestaat uit 3 delen,mijn buikje is zo dik als de bovenste deel van je wijsvinger zeg maar.

maar jij hebt geen buikje...echt raar terwijl ik 7 kg minder weeg, en zelfs een (bedoel geen hoogmoed) veel betere chest heb...boven ben ik droog,onderen krijg ik maar niet eraf..
Ik twijfel geen moment aan alles wat hierboven staat.

#facts

#facts
waarom zou je wel twijfelen?
vindt je een 1 rep max van 144 kg veel?

klets niet zo dom man
die klootzak heeft zwarte voodoo ofzo op me gegooid.
vandaag absoluut geen kracht gehad.
had moeite met 100x10 (geen grap).
ben aan het vasten,dat wel...begin ramadan 110x10 gebenched,nu vandaag einde ramadan 100x10.....😔

#facts
16.03.2023 -15.05.2023 voor vastenmaand-einde vastenmaand.

en laatste afbeelding is mijn gewicht wat ook klopt,weet alleen niet of bodyfat% klopt.
bovenlichaam ben ik tevreden mee, alleen onderlichaam,onderste buikgedeelte is extreem stubborn,gaat maar niet weg....

vandaar dat ik verbaasd ben dat OP geen speklaagje heeft,minder spieren maar wel 7 kg zwaarder is....

Bijlagen

• Screenshot_20230416_005629_JEFIT.jpg
    Screenshot_20230416_005629_JEFIT.jpg
    93,3 KB · Weergaven: 90
  • Screenshot_20230416_005658_JEFIT.jpg
    Screenshot_20230416_005658_JEFIT.jpg
    86,5 KB · Weergaven: 86
  • Screenshot_20230416_005803.jpg
    Screenshot_20230416_005803.jpg
    62,4 KB · Weergaven: 90
16.03.2023 -15.05.2023 voor vastenmaand-einde vastenmaand.

en laatste afbeelding is mijn gewicht wat ook klopt,weet alleen niet of bodyfat% klopt.
bovenlichaam ben ik tevreden mee, alleen onderlichaam,onderste buikgedeelte is extreem stubborn,gaat maar niet weg....

vandaar dat ik verbaasd ben dat OP geen speklaagje heeft,minder spieren maar wel 7 kg zwaarder is....
Ik geloof het, post anders ff een filmpje als bewijs!

Ik geloof het, post anders ff een filmpje als bewijs!
kan het mischien aan de glycogeenvooraad liggen? dat de zijne verzadigd zijn en de mijne niet,dat ik daarom minder lichaamsgewicht heb,als gevolg dat ik minder benchen kan vergeleken met het gewicht wat ik benchte, voor het vastenmaand?

kan het mischien aan de glycogeenvooraad liggen? dat de zijne verzadigd zijn en de mijne niet,dat ik daarom minder lichaamsgewicht heb?
Je kan het beter bij lezen houden en niet mensen gaan adviseren want daar wordt niemand beter van.

Je kan het beter bij lezen houden en niet mensen gaan adviseren want daar wordt niemand beter van.
ik stel een vraag over mijn situatie hoor...ik hoop dat je als moderator een beetje kritiek kunt handelen,want volgens mij lees JIJ niet goed.

een typisch geval van"de pot verwijt de ketel" 😁

Back
Naar boven