XXL Nutrition

Anabolen laten testen in een laboratorium (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GymKing2020

Novice
Lid geworden
18 jun 2020
Berichten
24
Waardering
9
Hallo,

Weet iemand waar je Anabolen kunt laten testen op echtheid, dus op de samenstelling en de concentratie van de aanwezige stoffen in een ampul of tab? De info die ik momenteel heb is dat dat in Nederland niet mogelijk is maar misschien dat iemand weet waar je dat in het buitenland zou kunnen laten doen.

Alvast bedankt.


Groet,
GymKing2020
 
Waarom zou de uitslag van zo’n test betrouwbaarder zijn dan de info die op de verpakking staat?
 
Waarom zou de uitslag van zo’n test betrouwbaarder zijn dan de info die op de verpakking staat?
Klopt, maar kan je als particulier zomaar je producten bij geaccrediteerde laboratoria laten analyseren?
 
Klopt, maar kan je als particulier zomaar je producten bij geaccrediteerde laboratoria laten analyseren?

Dat is precies mijn vraag.

Drugs (cocaine, MDMA etc) gebruikers kunnen hun spul wel laten testen. Ik heb zo'n lab gecontacteerd en ze geven aan dat ze helaas AAS niet testen.
Ergens vind ik het wel vreemd dat zoiets niet mogelijk is in Nederland.
 
Reken er iig op dat het je bakken met geld gaat kosten (wss)
 
Klopt, maar kan je als particulier zomaar je producten bij geaccrediteerde laboratoria laten analyseren?
ChemTox en Janoshik zijn twee labs die ik veelvuldig voorbij zie komen bij labtests, zal inderdaad wel aardig in je buidel moeten tasten wat ik zo begrijp.
 
Zeker geen slechts gedachte, zou mooi zijn als je van dat soort labs in Holland had.
 

Hier kun je als particulier je producten laten testen. Dit is voor zover ik weet het enige bedrijf wat betrouwbaar is. Kosten zijn ongeveer 6-700 euro per product.

Er zijn wel goedkope kitjes te koop waar je op werkzame stof kan testen. Die kitjes kun je al voor 25 euro krijgen, alleen weet je dan dus niet de dosering en of er ook nog andere steroiden aanwezig zijn in het product.
 
Laatst bewerkt:
ChemTox en Janoshik zijn twee labs die ik veelvuldig voorbij zie komen bij labtests, zal inderdaad wel aardig in je buidel moeten tasten wat ik zo begrijp.
Janoshik is een nep site. Kun je voor 5 tientjes je anabolen laten testen die vervolgens nooit aankomen bij Janoshik, maar je krijgt wel een labtest met resultaten. Ze knallen even snel een PDF bestandje in elkaar voor dat geld.
 
Laatst bewerkt:
Janoshik is een nep site. Kun je voor 5 tientjes je anabolen laten testen die vervolgens nooit aankomen bij Janoshik, maar je krijgt wel een labtest met resultaten.
Dit heb ik je eerder horen zeggen volgens mij maar heb je daar ook referenties naar? Tijdje terug probleempje geweest met een hGH analyse waar een verdunningsfout was gemaakt is t enige dat ik er over weet.
 
Janoshik is een nep site. Kun je voor 5 tientjes je anabolen laten testen die vervolgens nooit aankomen bij Janoshik, maar je krijgt wel een labtest met resultaten. Ze knallen even snel een PDF bestandje in elkaar voor dat geld.

De website ziet er ook vreemd uit moet ik zeggen.

Ik zal ChemTox eens contacteren. Tevens heb ik info over een lab in spanje die o.a. AAS testen uitvoert.

Zodra ik meer info heb van deze 2 dan zal ik het hier posten.
 
Daarom ook altijd na boven afronden met zetten.
Wil je 250mg testE zette pak je niet 1ml maar 1,5ml.
BETTER SAFE THEN SORRY.
 
De website ziet er ook vreemd uit moet ik zeggen.

Ik zal ChemTox eens contacteren. Tevens heb ik info over een lab in spanje die o.a. AAS testen uitvoert.

Zodra ik meer info heb van deze 2 dan zal ik het hier posten.
Is het echt niet mogelijk een lab in NL, Be te contacteren als je de financiële middelen hebt? Heb een onderbuik gevoel dat een test bij chemtox nog niks zegt.
 
Dit heb ik je eerder horen zeggen volgens mij maar heb je daar ook referenties naar? Tijdje terug probleempje geweest met een hGH analyse waar een verdunningsfout was gemaakt is t enige dat ik er over weet.
Ja maat van me wou eens wat laten testen en vervolgens kreeg hij de producten weer retour gestuurd ongeopend, maar wel een labtest ontvangen. Dus dat is al vreemd. En daarna even simpel onderzoekje doen en je komt er al snel achter dat dit niet pluis is.


1. Adres van Janoshik is nep.
2. Website is een goedkope template.
3. Je kan niet voor 50 euro een product helemaal analyseren, daar zouden ze flink verlies op maken wat dus helemaal niet logisch is als bedrijf zijnde.
4. Janoshik komt uit Slowakije waar veel armoede is, en apparatuur om dit te testen is extreem duur.
5. Ze zeggen dat ze een officieel bedrijf zijn maar kijk je bij de "Slowaakse kvk" dan is er helemaal geen bedrijf geregistreerd en bekend onder de naam Janoshik. Uiteraard hebben ze hun adres etc snel weer offline gehaald nadat dit bekend werd.
Etc...

Zolang je betaald maken ze mooie pdf'jes voor je als ug lab zijnde zodat je fijn je producten kan promoten met goede labtest en.

Je kan beter als ug lab zelf even snel een template downloaden, website maken en zeer simpel uitziende pdf'jes maken als zijnde labtesten. De massa maakt het toch niet uit. Gebruikers van ug producten willen producten willen steeds wat meer. Dan simpele krascodes op producten om te testen op "echtheid". Dan weer labtesten dus dan verzinnen ze weer zoiets. Er gaat veel geld om in de handel van aas dus verzinnen ug labs dit soort dingen.
 
Is het echt niet mogelijk een lab in NL, Be te contacteren als je de financiële middelen hebt? Heb een onderbuik gevoel dat een test bij chemtox nog niks zegt.

In NL helaas niet. Waar komt dat onderbuik gevoel vandaan?
 
In NL helaas niet. Waar komt dat onderbuik gevoel vandaan?
Vanwege het janoshik verheel. Het is heel moeilijk te controleren of chemtox wel doer wat ze beloven.
 
Vanwege het janoshik verheel. Het is heel moeilijk te controleren of chemtox wel doer wat ze beloven.

Als je kijkt op google en naar hun website ziet het er iig zeer legit uit al helemaal in vergelijking met die janoshik. ChemTox is ook gevestigd in Frankrijk en niet ergens in oost-europa. Het lijkt me geen nep bedrijfje.
 
Als je kijkt op google en naar hun website ziet het er iig zeer legit uit al helemaal in vergelijking met die janoshik. ChemTox is ook gevestigd in Frankrijk en niet ergens in oost-europa. Het lijkt me geen nep bedrijfje.
Het ziet er inderdaad wel een stuk betrouwbaarder uit. Maar is het voor jou niet goedkoper enkel ml’s test te zetten en je waardes laten controleren door een arts? Dan weet je nog niet of het heel juist gedoseerd is, maar wel of het zijn ding doet en je bent weinig geld kwijt. Over contaminaties zegt dit dan weet niks mja.
ook is een probleem dat als je 1vial opstuurt om te testen, dit weinig zegt over de vial die je zelf zet.
 
Back
Naar boven