AndroidHealthClinic

anabolen laten testen (maar waar) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Charly82

Cool Novice
Lid geworden
21 nov 2013
Berichten
53
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
24%
Waar is het mogenlijk om je anabolen te laten testen.

Ik weet dat iriszorg alleen drugs test geen anabolen.
Heeft iemand een idee

Ook misschien voor de regio nijmegen
 
Er is vast wel een dbb-er die het voor je wilt testen
 
Kost je honderden euro's, waarom wil je laten testen?
 
ik zou ff een foto maken en ze op real or fake zetten.
hier mogen we helaas geen merken bespreken...
merk zegt meestal wel genoeg namelijk!
 
ik zou ff een foto maken en ze op real or fake zetten.
hier mogen we helaas geen merken bespreken...
merk zegt meestal wel genoeg namelijk!

je bent het toch wel met me eens dat een beetje goeie fake hier zo door heen komt op dbb..
 
je bent het toch wel met me eens dat een beetje goeie fake hier zo door heen komt op dbb..

HG...ja idd...maar ging er niet van uit dat er nog mensen "dom" genoeg zijn om je daar aan te wagen...
 
HG...ja idd...maar ging er niet van uit dat er nog mensen "dom" genoeg zijn om je daar aan te wagen...

Naja als je goede dealer hebt. Hg is wel goede shit. Heb echte abu's gehad en was beste kuur ooit.
 
HG...ja idd...maar ging er niet van uit dat er nog mensen "dom" genoeg zijn om je daar aan te wagen...

Waar slaat dat op? Ik gebruik alleen maar HG spul m.u.v. middelen die HG niet te krijgen zijn. Ik heb nog nooit nep HG spul gebruikt. Je moet uiteraard wel wat research doen dan pik je de fakes er snel uit.
 
Ik wil ze wel testen voor je haha :D
 
  • Like
Waarderingen: mat
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

J/k maar als je niet toevallig een laborant of chemicus in je kennissenkring hebt wordt het een dure grap.
 
heb al bij de rubriek nep of echt een nieuwe topic geopend daar zijn ze te zien op foto

ik ben zelf alleen geïnteresseerd hg (als het de echte is weet ik dat het zeker beter is dan underground heb van beide al het echte gehad vind hg veel beter. maar moet wel zeggen heb jaren niks besteld en er is veel fake echt veel hg)
daarom ook de oproep voor test en waar ik wil wel graag weten wat ik injecteer !!!

zie foto's anderen rubriek nep of echt
 
Is er misschien iemand een testkitje heeft en mij kan helpen?.
 
Dan test je alleen op of er daadwerkelijk de desbetreffende stof in zit. Dat is vrijwel altijd het geval, mits je een beetje bekend merk hebt. Dus dan ben je echt je geld en tijd aan het verspillen.
 
Dan test je alleen op of er daadwerkelijk de desbetreffende stof in zit. Dat is vrijwel altijd het geval, mits je een beetje bekend merk hebt. Dus dan ben je echt je geld en tijd aan het verspillen.

Heb je helemaal gelijk in. Oftewel je kan het nergens laten testen?
Beetje krom dit.Elke dealer kan zijn drugs laten testen op puurheid/inhoud.
Maar anabolen waar misschien wel gevaarlijke troep inzit is dus niet mogelijk?:mad:
 
Heb je helemaal gelijk in. Oftewel je kan het nergens laten testen?
Beetje krom dit.Elke dealer kan zijn drugs laten testen op puurheid/inhoud.
Maar anabolen waar misschien wel gevaarlijke troep inzit is dus niet mogelijk?:mad:

Heb nog nooit gehoord dat er iets gevaarlijks in zit hoor. Je zal het wel bij een lab kunnen laten testen, maar dat zal niet goedkoop zijn.
 
Heb je helemaal gelijk in. Oftewel je kan het nergens laten testen?
Beetje krom dit.Elke dealer kan zijn drugs laten testen op puurheid/inhoud.
Maar anabolen waar misschien wel gevaarlijke troep inzit is dus niet mogelijk?:mad:
Dat kan vast wel, maar kost dan enkele honderden euro's.
 
Dat kan idd niet uit.Bedankt voor de informatie heren!
Dan wacht ik nog even de reacties op mijn geposte foto's af.
 
Back
Naar boven