Fitness Seller

Anabolen laten testen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
25 nov 2020
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
109kg
Hallo, ik ben sins een paar jaar gestopt met kuren. Maar gebruik wel nog steeds TRT ik ben gestopt met kuren omdat ik er mijn plezier niet meer uit haalde. Maar ik heb er geen seconde spijt. Mede doordat ik hierdoor ontdekte wat voor een positief effect Testosteron heeft op je welzijn. Ik baal er van dat ik net als veel die beginnen met kuren niet eerst mijn waardes van te voren heb gecheckt. Maar weet bijna zeker dat ze uit balans waren, zoveel verschil is het. Nou komt mijn vraag is het mogelijk om Anabolen te laten testen in een Lab? Mijn Testosteron is 100% real (voorgeschreven) dus dat zijn geen zorgen. Alleen wil ik graag af en toe wat Proviron gebruiken voor ook weer de voordelen daarvan alleen wil ik echt heel graag voorkomen dat ik Winstrol krijg in plaats van Proviron. Want met Proviron en Winstrol merk ik persoonlijk geen verschil met 1 tablet per dag. Ik wil 25mg Proviron per dag gebruiken dus 1 tab. Ik las ook iets over speciale Roid test kits, zijn die betrouwbaar?

Iemand tips?
 
Er bestaan inderdaad test kits, maar over de betrouwbaarheid weet ik persoonlijk niets.
William L. raad ze wel aan in zijn boek anabolics

 
Back
Naar boven