MuscleMeat

anabolen slim of niet?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

nieuw

Novice
Lid geworden
15 jul 2019
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
64kg
hey, ik heb al uren lopen zoeken hier naar en vind overal het zelfde eigelijk maar niet persee het antwoord wat ik zoek.

ik ben 20 jaar
1.81
64 kilo
ik ben sinds 3 weken gaan ( en ja te ongeduldig eigelijk ervoor)
vet percentage weet ik niet als dat nodig is anders kom ik daar mee terug.

ik wil gewoon spiermassa kweken ik ben aardig droog al, en zou een lichtkuurtje willen gebruiken om gewoon eigelijk te ‘cheaten’ maar waar ik naar zoek is’ ik wil nie persee mijn eetschema aanpassen. ik zit zeker wel aan de 3k callorien maar niet echt alles goed, eet gewoon normaal thuis groentes en 2x per week rijst met kip en 2 dagen ongezond wel is naar de mac, etc( is het dan een probleem eigelijk om een licht kuurtje te nemen? het antwoord wat ik zoek is ja of nee( wil je daar bij meer informatie geven kort altijd welkom ) dank jullie
 
Doen man, dreamy1 heeft goede lichte kuurtjes die kan je pakken denk ik
:headbang:
 
ja
 
Ook weer een leuke dit.
Het aantal troll topics blijft in stijgende lijn gaan. :rolleyes:
voor de duidelijkheid dit is geen ‘troll’ ik zag mijn vriend goed groeien met een licht kuurtje ik ga zelf 3x per week’ maar ik wil mijn eetschema niet veranderen met gekke diets en goed eten ervoor persee ik ben bewust benieud ernaar en kon nergens me antwoord echt vinden
 
voor de duidelijkheid dit is geen ‘troll’ ik zag mijn vriend goed groeien met een licht kuurtje ik ga zelf 3x per week’ maar ik wil mijn eetschema niet veranderen met gekke diets en goed eten ervoor persee ik ben bewust benieud ernaar en kon nergens me antwoord echt vinden
Ok
 
Wacht niet tot morgen af!

Nog steeds nee.
 
voor de duidelijkheid dit is geen ‘troll’ ik zag mijn vriend goed groeien met een licht kuurtje ik ga zelf 3x per week’ maar ik wil mijn eetschema niet veranderen met gekke diets en goed eten ervoor persee ik ben bewust benieud ernaar en kon nergens me antwoord echt vinden

Waarom wil je dat niet veranderen?
 
Anabolen zijn per definitie nooit slim. Of je al dan niet op die trein stapt moet je zelf bepalen.
 
Anabolen kunnen dan ook helemaal niet denken gekkie
1r6gdc.gif
 
Neen, je bent nog te jong.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven