AndroidHealthClinic

Anabolen uit Polen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HorusV

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 mrt 2012
Berichten
453
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Beste mede BB,

Is het waar dat anabaolen gebruik bij Polen normaal is en dat je dit in Polen zonder recept kunt kopen bij de apotheek?

Volgens mij zijn de Polen/ Russen de nieuwe groot gebruikers van AAS in Europa?

Iemand meer weet hierover?
 
Geen idee, maar ik zou er niet eens meer van opkijken :p
 
Zo ver is het niet rijden, wie wil wat? Splitten de diesel/afschrijving auto :D
 
ik wil wel wat :D
 
Eigenlijk wel een gat in de markt. Met al die polen die hier naartoe komen, ga ik denk ik daar wonen. Open ik een webshop daar en kunnen jullie bij Ome Pun AAS kopen :roflol:
 
in b4 allemaal buffels in de avond school om Pools te leren
 
Geen Polen of Rusland, maar een maatje van mij is een tijdje in Oekraïne geweest. Af en toe waren er gewoon mensen die zaten te spuiten in de kleedkamer. Niet eens grote jongens, gewoon jongens die net begonnen waren met trainen.
 
Beste mede BB,

Is het waar dat anabaolen gebruik bij Polen normaal is en dat je dit in Polen zonder recept kunt kopen bij de apotheek?

Volgens mij zijn de Polen/ Russen de nieuwe groot gebruikers van AAS in Europa?

Iemand meer weet hierover?

Waarom gaan de Russen dit dan in grote hoeveelheden kopen bij de Egyptische apothekers? Ik veronderstel om dat bij hun op de zwarte markt te verkopen. Dat is toch hetgeen ik gezien heb toen ik daar een week ging windsurfen en ok wat bij de apothekers ging rondneuzen.
 
Waarom gaan de Russen dit dan in grote hoeveelheden kopen bij de Egyptische apothekers? Ik veronderstel om dat bij hun op de zwarte markt te verkopen. Dat is toch hetgeen ik gezien heb toen ik daar een week ging windsurfen en ok wat bij de apothekers ging rondneuzen.

Windsurfen met 54 jaar Dirkie? Respect ouwe :D
 
Waarom gaan de Russen dit dan in grote hoeveelheden kopen bij de Egyptische apothekers? Ik veronderstel om dat bij hun op de zwarte markt te verkopen. Dat is toch hetgeen ik gezien heb toen ik daar een week ging windsurfen en ok wat bij de apothekers ging rondneuzen.


ik kom al 23 jaar in polen spreek de taal ben 2 mnd geleden nog geweest en met een vriend in een apotheek geweest om te kijken .. niks zonder recept bb is zeer populair en de suppplementen shops groeien de pan uit er is zat te krijgen maar dan moet je het circuit in .. net als hier of je moet goede connecties hebben
 
Topic titel rijmt :o :o
 
ik kom al 23 jaar in polen spreek de taal ben 2 mnd geleden nog geweest en met een vriend in een apotheek geweest om te kijken .. niks zonder recept bb is zeer populair en de suppplementen shops groeien de pan uit er is zat te krijgen maar dan moet je het circuit in .. net als hier of je moet goede connecties hebben

Polen? Dacht eerder dat jij altijd in thailand zat!
 
Polen is niet zo makkelijk met AAS. Je kan wel een poolse doctor iets uit laten schrijven, alleen zijn de kosten dan ook weer een stuk hoger en kan je niet veel kopen omdat het opvalt.
 
kurwa
 
Veel Polen zijn wel 90% buffer dan DBB, er moeten daar zat roids zijn.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 18:03 ----------

nee daar zijn teveel shemales

Ik vond het wel meevallen de hoeveelheid shemales.
Inb4 dat ik er naar op zoek was.
 
Back
Naar boven