XXL Nutrition

anabolen uit spanje??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

patser928

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
202
Waardering
0
Ik heb eff een paar vraagje's over A.S uit spanje.....

ik neem aan dat ik ze daar gewoon in de apotheek kan halen???

welke soorten zijn daar te verkrijgen??

wat zijn de prijzen daarongeveer??

en als laatst zijn ze een beetje makkelijk mee over de grenzen te krijgen?(smokkelen klinkt zo crimineel!:D )

alvast hardstikke bedankt voor julie replies!
 
dat smokkelen doe je gewoon via kleine pakketjes over de post.

In spanje kun je ze kopen in de apotheker maar je moet wel een doktersvoorschrift hebben.

De Winny is er bv spotgoedkoop : 5 dollar voor 3 ampullen dacht ik
 
ik was meer aan het denk erom het gewoon zelf in de auto mee tenemen?? en een doktersvoorschrift hebben kan het niet zonder want ik zou echt niet weten hoe ik daar dan aanmoetkomen!!!
 
In spanje kun je ze kopen in de apotheker maar je moet wel een doktersvoorschrift hebben.

Uh met doktersvoorschrift kan je ze hier toch ook halen
 
Originally posted by Juriaan


Uh met doktersvoorschrift kan je ze hier toch ook halen

Dat krijg je in nl alleen neit zo snel. Als je een spaanse dokter een envelopje toeschuift heb je wel kans dat ze een receptje voorschrijven.
 
Ja hoor! Nou geloof dat maar niet. Het is daar gen ****in' mexico!
 
Ja ik heb er zelf geen ervaring mee, dus ik zeg niet dat het waar is.
Maar het schijnt daar wel makkelijker te zijn allemaal...
 
Volgens mij ook zonder doktersvoorschrift hoor, ben in Italie een paar apothekers binnen geweest en kon zo in 2 apothekers zonder voorschrift kopen, heb wel niet gedaan omdat het echt wel duur uitviel. Spanje is naar wat ik gehoord heb veel soepeler dus moet zeker lukken daar.
 
ik ga naar turkije in april. nou daar ligt het gewoon bij de apotheek geloof ik!
 
hmmmm, der wordt hier een nieuw drugsnetwerk opgestart heb ik al in de gaten, ga anders naar Thailand, daar haal je weet ik wat allemaal in de supermarkt voor drie knaken en een zakje uien. Ze kennen daar geen doktersrecepten..... en des te meer steroids, waarom denk je anders dat Dennis James daar woont...... (LOL).
 
Was in Mei en sept in Egypte, daar is het ook goed te halen hoor. 1 euro voor een organon sust en 1 euro voor een deca.

Alleen wel lastig meenemen.

greetz
 
1 euro :eek: sooow, das niet veel. En als je dat opstuurt? Is wel buiten de EU dus weet niet precies hoe dat zit natuurlijk..... Maar het mag allemaal niks kosten daar...
 
pas je wel op

Hi

dat van in de auto of Bus meenemen.... Ik heb er zelf geen ervaring met die dingen of het meenemen ervan maar pas je wel op dat je niet gepakt wordt.... Spanje schijnen ze niet zo makkelijk als NL met dit soort overtredingen om te gaan.

Xerxes
 
Ik weet niet of anabolen- en drugsbezit in Spanje net zo zwaar worden bestraft. Maar aan de andere kant, de kans dat je gepakt wordt is heel klein. De grenzen zijn open tog!?
 
In Belgie kun je geen stromba of primo meer via de dokter krijgen omdat ze het hier gewoon nt meer maken ! en ik spreek uit eigen ervaring. kwam vrolijk toe bij de apotheker MET doktersvoorschrift en toen bleek de productie stopgezet. ik kon erachter fluiten.


+ pas op met smokkelen in spanje. de gevangenissen zijn nt zo gezellig als de onze.
 
en is er dan echt niemand hier die ervaring hier mee heeft....d8 dat meer mensen dat deden???

heb zelfs een intervieuw gelezen met ed van amsterdam waarin die verteld dat je het beste zelf kunt rijden en het gewoon in die landen kunt halen???

maar ik moet het natuurlijk wel zeker weten ga niet voor niets efff op en neer rijden word een duur grapje als ik maar 1flesje sus ofzo meekrijg natuurlijk haha
 
Spanje

Hi

ik had gehoord dat je voor (soft)drugs, dus geen AAS want dat weet ik niet, zwaar gestraft wordt. Een jongen was opgepakt omdat ie veel soft drugs bij zich had en men dacht dat hij het zou gaan dealen. Ze behandelden die gast als een zware crimineel..... dus informeer naar dit soort dingen voordat je weg gaat joh... pas aub op bij de grens ... heb gehoord dat ze wel controleren!

Groeten, Xerxes
 
Ik heb gehoord dat je dat spul kan krijgen in de apotheken daar, maar dan alleen MET recept....

Jammer dat er niemand ervaring mee heeft, aangezien ik in feb. voor een halfjaar naar Barcelona ga....
 
echt wazig als je toch een recept nodig had zou je het ja gewoon net zo goed hier kunnen halen??
 
Back
Naar boven