XXL Nutrition

Anabolen voor vrouwen??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
er zijn wel wat topics van te vinden hier.
met name anavar op lichte dosering.
zoek en gij zult vinden...
 
hey rusher bedankt voor je reactie. heb jij ervaringen met anabolen voor vrouwen?

anavar? help svp !
 
ben het met sava eens; dit is niet om zomaar mee te spelen; ook al doen wij mannen dat lekker wel :D

wat zijn je doelen / ambities, wat *denk* je ermee te bereiken... het zijn zeker geen wondermiddeltjes zoals vaak verwacht wordt.
 
waarom niet? wat raad je mij dan wel aan. ik ben 1,74, 70 kg, en ik train als een gek, zeker nu min drie jaar en ik krijg maar geen spiermassa. mn vet wordt minder, wordt dun, maar geen spier!!! pffffffffff
 
je doel is bodybuilding mag ik hieruit opmaken?

als ik je zo hoor denk ik, je traint lekker en raakt vet kwijt.. klinkt in mijn oren goed. wat is het probleem? veel vrouwen zouden er een moord voor doen namelijk :D

mss helpt een foto plaatsen :D
 
ik wil spiermassa, vorm in mn lichaam, finess body weet je wel. maar ik kom er maar niet. eet 140 gram eiwit in combi met 4 soorten olie, 6 keer per dag, om de 2,5 uur. ik train regelmatig, nu wel minder omdat ik vrees heb dat ik mezelf op eet ( dat idee heb ik dan), weet niet meer wat ik moet doen, weet geen raad en ik word onzeker zo.
 
nou, mn billen en bovenbenen worden kleiner, pffff. dat vind ik echt erg. kijk, ik zie niet dat ik vooruitgang boek. mn spieren groeien gewoon niet. echt k*t. foto plaatsen kan ik nog niet. ben pas vnd member :)
 
waarom niet? wat raad je mij dan wel aan. ik ben 1,74, 70 kg, en ik train als een gek, zeker nu min drie jaar en ik krijg maar geen spiermassa. mn vet wordt minder, wordt dun, maar geen spier!!! pffffffffff

Hetzelfde wat we iedereen aanraden die niet bijkomt. Meer eten.

Houd wel in je achterhoofd dat het voor een vrouw nou eenmaal erg moeilijk is om echt veel spiermassa te winnen.
 
nou, ten eerst heb je volgens mij geen goede reden om onzeker te voelen!

ok e.e.a. gaat niet zoals je nu wilt; waarschijnlijk ligt die oorzaak in je voeding.. je zal wel te weinig eten om spiermassa aan te zetten (je verliest immers wel vet! je kan bijna geen spiermassa aanzetten zonder vetter te worden!!!).

anabolen zijn dus echt niet een goede oplossing voor je, dat werkt toch ook alleen maar optimaal als je voeding 100% ok is.

ik zie dat je een nieuw member bent.. ik stel voor dat je in de voedings sectie de stickies eens doorleest; kan je zien of je e.e.a. goed op orde hebt. mogelijk kan je daar je voedingsschema posten en krijg je commentaar van 'experts' op dat gebied.

als dat allemaal op orde is kan je in deze duistere sectie terugkeren :D
 
Je zegt dat je afvalt. Als je spieren wilt krijgen moet je aankomen.

Dus meer eten en zeker nog meer proteine eten want 140 vind ik best weinig voor iemand van 70 kilo met naar wat ik hoor een laag vet percentage.

Als je geen wedstrijd ambities hebt zou ik als vrouw zijnde niet aan de anabolen gaan als je kijkt hoe mannelijk de meesten ervan worden.
 
mij is verteld dat ik mij moet focussen op eiwitten in combi met de juiste olien. Ik heb juist een hoge vetpercentage. Ik ben ook niet dik. Maar smal gebouwd. Mn spieren onder mn vet zijn dus ook niet groot. Het punt is, ik was eerst ardig fors, toen moest ik afvallen om spieren te kweken en nu moet ik meer eten! ik wil alleen dat mn spieren gaan groeien, naar voren komen en ook gaat zien, heerlijk strak. En ik dacht aan anabolen voor de stimulans dan ik toch gewoon tijdig mee kappen??? ( thanx voor je reactie by the way)
 
rusher ik voel me ook onzeker :(
weet jij wat de reden daarvoor is?

oja, ik weet het alweer, mijn voeding en training sucken allebei en het lukt me maar niet om er wat aan te doen :o
de stickies zijn saai, ik mag hier toch wel komen he?

@TS; kijk goed naar wat de bijwerkingen zijn en beslis dan of je het dat waard vindt!!
 
mij is verteld dat ik mij moet focussen op eiwitten in combi met de juiste olien. Ik heb juist een hoge vetpercentage. Ik ben ook niet dik. Maar smal gebouwd. Mn spieren onder mn vet zijn dus ook niet groot. Het punt is, ik was eerst ardig fors, toen moest ik afvallen om spieren te kweken en nu moet ik meer eten! ik wil alleen dat mn spieren gaan groeien, naar voren komen en ook gaat zien, heerlijk strak. En ik dacht aan anabolen voor de stimulans dan ik toch gewoon tijdig mee kappen??? ( thanx voor je reactie by the way)

dus een low carb dieet...heb je een voorbeeld van wat je op een dag eet dan?
 
8:00 2 crackets met vleesbeleg( rosbief/tartaar/kipfilet/kalkoen) ( min 100 gr )+ eiwitshake
10:30 1 cracker tonijn, klein blikje.
13:30 2 crackets met vleesbeleg ( eiwitshake)of maaltijdsalade( komkommer/tomaat/kipstukjes en olie)
16:00 kwark met fruit/of een cracker met vleesbeleg
19:00 1 stuk vlees, kip/zalm/beef met groente en olie
22:00 kwark/of eiwitshake met wat noten( casheW)

Dit is mn schema van elke dag, ik varieer dan met vlees en belg en drink voldoende water en viatminen, en dit al een jaar ofzo( gelt om mn voeding)trainen langer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven