MuscleMeat

Anabolen voor vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
22 sep 2020
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m83
Hallo mannen (en vrouwen)

Ik zit met een probleem en weet gewoon niet hoe ik er aan moet beginnen, ik ben 3 jaar best heftig depressief geweest (ben er nu wel overheen) maar zit nu wel met de aftermath dat ik zo'n 30 kilo ben aangekomen en daarbij ook nog eens veel spier verlies in mijn benen omdat ik veel in bed heb gelegen,. (ik ben een vrouw 183, en weeg 95 kilo) Mijn punt is dus dat ik vooral top zwaar ben maar wel dunne benen echt verschrikkelijk. Ik wil binnenkort met mijn dieet beginnen en mijn plan was gewoon alleen 2 maanden lang proteïne shakes te drinken want wil gewoon snel resultaat. Alleen ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken aangezien mijn benen zo dun zijn ik wil niet nog meer verliezen ik wil ze juist dikker hebben. Ik heb echt nog nooit aan sport of fitness gedaan maar is het mogelijk om thuis mijn benen te trainen met gewichten of is de sportschool een must? En mijn uiteindelijke vraag is zoude anabolen mij hier mee kunnen helpen? Ik wil gewoon zeker weten dat ik er geen mannelijke trekjes van krijg zoals brede kaak en kin want dan ben ik nog verder van huis. Welke is het veiligste? En heeft mijn plan wel nut of is het verkeerd? Kom aub niet met schande dat je dat met jouw gewicht anabolen wil gebruiken want dat snap ik zelf wel. Mijn doel is gewoon flink diëten en vetmassa verliezen en mijn beenspieren behouden "liefst dikker" all in one.

Thanks
 
"en mijn plan was gewoon om 2 maanden lang proteïne shakes te drinken want wil gewoon snel resultaat"
Proteïne shakes zijn geen magisch goedje of iets wat verwachtte je hiermee te bereiken?
Wat eet je op een dag? (En drink je frisdrank/alcohol o.i.d)
 
Nee weet ik maar ik bedoelde de shakes voor mijn dieet en mijn plan was gewoon niet eten en 3 shakes per dag ofzo als maaltijd vervanger. En ja ik drink frisdrank en alcohol maar wil daar ook mee stoppen tijdens mijn dieet ik ben nog niet begonnen. Over de anabolen had ik het over anavar of iets in die richting
 
Ik mag hopen dat dit een grap is. Ga je inlezen over voeding en training en ga verstandig om met je lichaam.
 
Shakes gaan je niets meer brengen dan een goed dieet.
Probeer dat eerst. dat maakt je leven leuker, lekkerder en volhoudbaar.
lees post 1 en gebruik de Excel van post 2.
 
Nee weet ik maar ik bedoelde de shakes voor mijn dieet en mijn plan was gewoon niet eten en 3 shakes per dag ofzo als maaltijd vervanger. En ja ik drink frisdrank en alcohol maar wil daar ook mee stoppen tijdens mijn dieet ik ben nog niet begonnen. Over de anabolen had ik het over anavar of iets in die richting
Denk je nou echt dat dit soort dieten duurzaam zijn? Ik kan je nu vast op een briefje nageven dat je daarna terugvalt in je oude gewoontes en je, laten we zeggen een jaar na je dieet, het gewicht er gewoon weer bij hebt zitten.

Maak aanpassingen aan je leefpatroon die blijvend zijn, en het gewichtsverlies zal blijvend zijn.
Ga meer bewegen, frisdrank vervangen voor light producten, beperk je alcoholinname, beperk je kcal inname door bewerkte producten te beperken, snackmomenten bekijken wat je nou eigenlijk bijdragen? Uit gewoonte een zak chips op de bank? Niet meer doen en besteed je tijd nuttig met een rondje wandelen oid.

Een beetje oxandrolon erbij slikken gaat je geen ene tering opleveren, je moet zelf de basis leggen, AAS doet dat niet voor je.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven