Fitness Seller

Anabolen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bnjke

Novice
Lid geworden
22 mei 2019
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
oke dus ben al eve ofline maar heb de motivatie terug gevonden om te beginne en zal dan ook beginne trainen met de push/pull/leggs&abs schema
Das dan dag1pull, dag 2push, dag 3rust, dag 4leggs&abs, dag 5pull dag 6 rust, dag 7push, dag 8 legs&abs. De dage dat ik rust ga ik thaiboksen of doe ik cardio zoals lopen,fietsen,zwemmen,muurklimmen hangt af hoe ik me voel van de push/pull/legs&abss training. Wil daarom iets luchtigs nemen . Had in gedachten 4-6weken turinabol gecombineerd met proviron van elks 50mg elke dag(alles in tabss). Maar dat is al 10pille per dag voor 6weken lang. Denk wel aan mijn lever :-/ Of mss de proviron vervangen door clen per dag 0,01 tot 0,04 per dag max. 2weken wel 2weken dan trg 2weken wel. Zowizo met supplementen onderhouden zoals bcaa’s en eiwitten ntrlk maar mijn eten zit al heel goed dus daar kan het al niet misgaan. Somebody help this guy out
 
Als je voeding in orde is dan heb je deze troep nu en straks ook niet nodig. Houd dit eerst maar eens vol.
 
Ik zou eerst maar eens gewoon gaan trainen en dat proberen vol te houden. Voordat je aan een kuur gaat beginnen.

BB_ en Galen kunnen je in de tussentijd eventueel wel wat adviezen geven m.t.b. grammatica en spelling.
 
Ik zou eerst maar eens gewoon gaan trainen en dat proberen vol te houden. Voordat je aan een kuur gaat beginnen.

BB_ en Galen kunnen je in de tussentijd eventueel wel wat adviezen geven m.t.b. grammatica en spelling.

die zijn uren bezig :banana:
 
Niet aan beginnen
 
Ik zou eerst maar eens gewoon gaan trainen en dat proberen vol te houden. Voordat je aan een kuur gaat beginnen.

kunnen je in de tussentijd eventueel wel wat adviezen geven m.t.b. grammatica en spelling.

m.b.t.*
 
  • Like
Waarderingen: 040B
gram test , een emmer tren , 100iu hgh ed .Beter blijf je van die zooi af .
Als ik jouw schrijfstijl bekijk of gebrek aan , trek ik jouw vermogen om met clen te rotzooien in als niet bestaand :P
 
  • Like
Waarderingen: ACE
gram test , een emmer tren , 100iu hgh ed .Beter blijf je van die zooi af .
Als ik jouw schrijfstijl bekijk of gebrek aan , trek ik jouw vermogen om met clen te rotzooien in als niet bestaand :P

Hattrick termen.
 
Ik zou og geen anabole neme maar goe traine en suplemente kope.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Doe maar niet.
 
Back
Naar boven