XXL Nutrition

Anabolen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

momenteel concentreer ik me op borsten=9 sets bench plat bench incline bench decline
rug = 6 ..3 rows 3 deadlifts
benen alleen squats 3 sets
schouders is bij borst inclusief, ik doe die bij incline maar dan iets meer rechtop zodat het ietsjes meer op mn schouders komt...schouders train je zowieso mee bij het bankdrukken plat en decline..
en dat 3 x per week
btw..dit zijn de workingsets, opwarmsets niet meegeteld

vrijdag probeer ik accessoires oefeningen helemaal op het eind nog te doen, zeg maar overkillen.
heb namelijk dan zowieso hele weekend rust voor me...
 
Laatst bewerkt:
als ik jou was zou ik eerst afvallen, spieren kweken daar ga je vetter van worden, want je moet namelijk calorie-overschot hebben om aan massa aan te komen.
afvallen betekend cardio...maar cardio betekend niet gelijk fietsen of op de loopband.
het gaat hoofdzakelijk erom dat je hart tekeer moet gaan, dat kun je ook met squats 12 herhalingen bereiken, of deadlift 12 herhalingen en bijv. cable row etc...maar wel hoge herhalingen en maximaal 60 seconden pauze zodat je shirt kletsnat wordt en je een hoge hartslag hebt en ik wil je 1.5 uur hijgend zien.
😉

en nog wat, vergeet die kleine kut oefeningen, die heb jij nu niet nodig.....concentreer je op compound oefeningen!

maar, het aller aller belangrijkste is je voeding...minder eten
Afvallen betekend een calorie tekort en niet een beetje sub optimaal trainen met 60 sec rust.

Gewoon normaal trainen, normale rust, calorie tekort en eventueel wat cardio.
 
Afvallen betekend een calorie tekort en niet een beetje sub optimaal trainen met 60 sec rust.

Gewoon normaal trainen, normale rust, calorie tekort en eventueel wat cardio.
kan ook natuurlijk.
maar met normaal trainen verbrandt je te weinig calorieen mee en moet je het echt puur op je voeding hebben.
je kunt in de gym ook gewoon gas geven en veel calorien verbranden...
het is maar hoe je het wilt...
 
als ik jou was zou ik eerst afvallen, spieren kweken daar ga je vetter van worden, want je moet namelijk calorie-overschot hebben om aan massa aan te komen.
afvallen betekend cardio...maar cardio betekend niet gelijk fietsen of op de loopband.
het gaat hoofdzakelijk erom dat je hart tekeer moet gaan, dat kun je ook met squats 12 herhalingen bereiken, of deadlift 12 herhalingen en bijv. cable row etc...maar wel hoge herhalingen en maximaal 60 seconden pauze zodat je shirt kletsnat wordt en je een hoge hartslag hebt en ik wil je 1.5 uur hijgend zien.
😉

en nog wat, vergeet die kleine kut oefeningen, die heb jij nu niet nodig.....concentreer je op compound oefeningen!

maar, het aller aller belangrijkste is je voeding...minder eten
Jij blijft een beetje een vreemd mannetje :roflol:
 
kan ook natuurlijk.
maar met normaal trainen verbrandt je te weinig calorieen mee en moet je het echt puur op je voeding hebben.
je kunt in de gym ook gewoon gas geven en veel calorien verbranden...
het is maar hoe je het wilt...
Het doel van het trainen is je spieren behouden, cardio doe je ergens anders en niet met gewichten.
 
Het doel van het trainen is je spieren behouden, cardio doe je ergens anders en niet met gewichten.
dus jij denkt als je 12 herhalingen doet met squat of bench press, dat je dan je spieren verliest?
zolang jij gewoon je spieren gebruikt, of het nou low of high reps is, lange pauzes of korte pauzes, ga je echt geen spieren verliezen hoor.
kom op, dat is basiskennis.
spier-toename is wat anders,daar heb je bepaalde rep range voor.
maar ga mij niet vertellen dat je met high reps je spiere gaat verliezen.
nooit een plateu gehad die je doorbroken hebt met high reps? je kunt je 1 rep max door high reps verhogen , check maar rep-calculator 😉
met high reps bedoel ik tussen de 12-15 reps btw
uit je uitspraken kun je opmaken dat je niet lang natty hebt getraind, want dat is echt basiskennis.
 
Laatst bewerkt:
dus jij denkt als je 12 herhalingen doet met squat of bench press, dat je dan je spieren verliest?
zolang jij gewoon je spieren gebruikt, of het nou low of high reps is, lange pauzes of korte pauzes, ga je echt geen spieren verliezen hoor.
kom op, dat is basiskennis.
spier-toename is wat anders,daar heb je bepaalde rep range voor.
maar ga mij niet vertellen dat je met high reps je spiere gaat verliezen.
nooit een plateu gehad die je doorbroken hebt met high reps? je kunt je 1 rep max door high reps verhogen , check maar rep-calculator 😉
met high reps bedoel ik tussen de 12-15 reps btw
uit je uitspraken kun je opmaken dat je niet lang natty hebt getraind, want dat is echt basiskennis.
Ik heb het over je 60 sec rust flapdrol. Ga nou eerst maar eens je calorieën uitrekenen ipv denken dat je van clen en t4 afvalt iets wat je met je kennis als natty toch zou moeten weten.
 
Ik heb het over je 60 sec rust flapdrol. Ga nou eerst maar eens je calorieën uitrekenen ipv denken dat je van clen en t4 afvalt iets wat je met je kennis als natty toch zou moeten weten.
ook met 60 seconde rust verlies je je spieren niet.
wat een clown 🤣
maar hoe kun jij dat nou weten?
jij bent waarschijnlijk maar een maandje natty geweest in je leven, en hebt gelijk liggen kuren.
anders zou je zo een lachwekkende uitspraak niet gedaan hebben.
 
ook met 60 seconde rust verlies je je spieren niet.
wat een clown 🤣
maar hoe kun jij dat nou weten?
jij bent waarschijnlijk maar een maandje natty geweest in je leven, en hebt gelijk liggen kuren.
anders zou je zo een lachwekkende uitspraak niet gedaan hebben.
11311E65-9858-46B7-B00D-57CBFF36E987.jpeg
 
momenteel concentreer ik me op borsten=9 sets bench plat bench incline bench decline
rug = 6 ..3 rows 3 deadlifts
benen alleen squats 3 sets
schouders is bij borst inclusief, ik doe die bij incline maar dan iets meer rechtop zodat het ietsjes meer op mn schouders komt...schouders train je zowieso mee bij het bankdrukken plat en decline..
en dat 3 x per week
btw..dit zijn de workingsets, opwarmsets niet meegeteld

vrijdag probeer ik accessoires oefeningen helemaal op het eind nog te doen, zeg maar overkillen.
heb namelijk dan zowieso hele weekend rust voor me...
Ik ook :laugh:
 
Bedankt, voor deze link bij de meeste ben ik bewust van voor/nadelen, maar toch had ik gewoon een idee gekregen rond wat erbij mij zou passen of is de anabolen die ik nu gekocht heb goed?
Dus met andere worden je gaat het toch gebruiken. Over een paar weken zien we een post van je, waarin je vraagt waarom je geen resultaat ziet.
 
weet je wel wat impair betekend??
er staat niet short rest causes you to loose muscle!!😉
het is een feit dat je meer muscle growth hebt met langere periode rust, natuurlijk.
maar daar hebben we het niet over, want hij wil afvallen.
dus minder calorien overhouden op het einde van de dag, wat dus weer betekend dat hij muscle growth kan vergeten.
hij moet calorien verbranden en daarbij proberen zijn spiere te behouden.

je verbrand erg veel calorien met compound oefeningen op hoge herhalingen zonder dat je aan spiermassa moet inleveren.

het is een soort HIIT training.
zolang jij je spiere gebruikt, ga je echt geen spieren verliezen.

ik snap niet dat dat zo raar overkomt bij sommige mensen?
het kan alleen maar raar overkomen als je echt maar kort natty getraind hebt....!!
 
Laatst bewerkt:
weet je wel wat impair betekend??
er staat niet short rest causes you to loose muscle!!😉
het is een feit dat je meer muscle growth hebt met langere periode rust, natuurlijk.
maar daar hebben we het niet over, want hij wil afvallen.
dus minder calorien overhouden op het einde van de dag, wat dus weer betekend dat hij muscle growth kan vergeten.
hij moet calorien verbranden en daarbij proberen zijn spiere te behouden.

je verbrand erg veel calorien met compound oefeningen op hoge herhalingen zonder dat je aan spiermassa moet inleveren.

het is een soort HIIT training.
zolang jij je spiere gebruikt, ga je echt geen spieren verliezen.

ik snap niet dat dat zo raar overkomt bij sommige mensen?
het kan alleen maar raar overkomen als je echt maar kort natty getraind hebt....!!
Het is goed te zien dat jij niet het helderste licht hier bent naast dat er niks veranderd aan je training als je natty of enhanced bent. Probeer eerst zelf maar eens natty te cutten want zelfs met gear en andere troep lukt het je niet. :roflol:
 
Ik krijg een beetje plaatsvervangende schaamte bij die guy..

Zei hij niet in zijn eigen topic;
“nee , door korte pauzes verdwijnen je spieren als sneeuw voor de zon”
 
Ik krijg een beetje plaatsvervangende schaamte bij die guy..

Zei hij niet in zijn eigen topic;
“nee , door korte pauzes verdwijnen je spieren als sneeuw voor de zon”
Yup
En amir1121 denkt dat je niet hoeft te weten hoeveel kcal je eet om af te vallen ....
 
En @amir1121 denkt dat je niet hoeft te weten hoeveel kcal je eet om af te vallen ....
Hoeft ook niet. Beetje Clen helpt enorm
Niks geldt voor deze volbloed gangster :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik krijg een beetje plaatsvervangende schaamte bij die guy..

Zei hij niet in zijn eigen topic;
“nee , door korte pauzes verdwijnen je spieren als sneeuw voor de zon”
dat was cynisch bedoeld op een cynische uitspraak.
god, wtf is er met sommige mensen aan de hand??
eerst lezen, dan denken en dan pas een uitspraak doen
 
jullie veranderen van onderwerp.
als je 12 reps doet, en 60 seconde pauze neemt, ga je geen spieren verloezen.
accepteer dat 😉
 
Toevallig bekend met de WMO? Vraag dit voor een vriend.
 
Back
Naar boven