Fitness Seller

Shocking ANABOLENKUUR BEGINNENDE 18 JARIGE (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Accountant

Novice
Lid geworden
20 sep 2021
Berichten
4
Waardering
2
Lengte
1m87
Massa
71kg
Vetpercentage
14%
Welkom op mijn topic,

Om voor op te stellen, ik ben me er van bewust dat de keus die ik gemaakt heb niet de slimste is, maar kritiek leveren heeft op dit moment geen enkele toegevoegde waarde meer. Ik maak deze forum puur om kennis op te doen over het om gaan en kennen van steroïden.

Momenteel ben ik circa. 4 maanden bezig met trainen, wel meerdere jaren voorheen getraind, maar dat zonder goede dieet, vorm etc. Ik heb een beetje aansturing gekregen van mensen met meer kennis en ervaring over de fitness wereld. Ik heb de afgelopen jaar me zelf volledig in fitness verdiept. Ik probeerde mijn dieet als eerst te versterken, omdat dit mijn zwakste punt was. Eenmaal begonnen kreeg ik de smaak te pakken, mijn laagste punt was ik 58kg en dat was minder dan 4/5 maanden geleden. Inmiddels ben ik iets meer dan 3 maanden bezig met trainen, ik heb eerst geleerd om te kunnen liften met ideale vorm, altijd gegarandeerd dat ik minimaal 8 uur slaaprust heb, dagelijks mijn kcal behoefte behaal (3000 kcal+, vervolgens naar 3200+ gegaan). Ik weet dat ik een hogere surplus dan 500 heb, waardoor ik ook met vet ben aangekomen, maar ik hou van een wat bulkier look. Inmiddels ben ik 71kg. Dat in 3 maanden, nu heb ik besloten dat ik een kuur ga beginnen, dit is mijn 2e dag in de kuur.

Stats:
Lengte: ~1.87
Gewicht: 71kg @14% bf

Kuur:
Week 1-4: 50mg Anadrol p/d
Week 1-6: 500mg Test-E p/w
Week 1-6: 400mg Deca p/w

Ik heb geen bepaalde doel met deze topic, ook niet echt een vraag. Voeg toe wat je wilt aan de topic. En nee, ik weet dat ik super dom of nep kan overkomen, maar dit is geen troll.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven