Fitness Seller

anabolenkuur (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

bram7

Novice
Lid geworden
24 jan 2016
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
93kg
hallo iedereen
Ik had wat vragen over een anabolenkuur.
Ik ben te dik en wil graag dunner worden sterker en vooral breder worden.
Ik train nu twee keer in de week en heb drie keer honkbal.
Het gaat me eigenlijk allemaal te langzaam.
Is testosteron only kuur 500 mg een goede kuur.
Om mee te beginnen, en hoelang duurt het voor je resultaat ziet?

grt. bram
 
Laatst bewerkt:
niet doen jonge je gaat jezelf pijn doen
 
Niet doen daar ga je gekke topics gericht naar vrouwen van aanmaken
 
Wat is dan de beste optie voor snel breder te worden
En droger te worden tegelijk?
 
Wat is dan de beste optie voor snel breder te worden
En droger te worden tegelijk?
Niets gebeurt snel man zet alles wat je op tv hebt gehoord uit je hoofd ja je kan een kuur doen met test en dbol ofzo gaje wat gewicht nemen maar als je geen of amper een dieet hebt neem je hoofdzakelijk watergewicht, en dat ben je na die kuur DIRECT kwijt. Dus ga weer meer trainen en mischien iets minder honkballen en neem een goed voedingsschema, kunnen ze je op dit forum mee helpen via de stickies daarmee reken je je kcal uit. Zet die anabolen uit je hoofd
 
Minder honkballen gaat niet lukken.
Aangezien ik hard train om dit jaar worden aangenomen bij een prof organisatie.
een voedingsschema heb ik nog niet dus dat is wel een goed tip.
 
Minder honkballen gaat niet lukken.
Aangezien ik hard train om dit jaar worden aangenomen bij een prof organisatie.
een voedingsschema heb ik nog niet dus dat is wel een goed tip.

Succes.

Ps: dunner willen worden en tegelijk breder is nogal een rare wens eh?
 
Eerst cutten (dwz dagelijks 500 kcal onder je onderhoudsniveau eten) zodat je dunner wordt. Daarna kun je bulken om breder te worden (300-500 kcal boven je dagelijks onderhoud) en daar naast fatsoenlijk trainen (compounds en zwaar gaan). Als je niet sterker/zwaarder wordt in de bulk vreet je te weinig, als je niet afvalt in de cut vreet je teveel.

 
  • Like
Waarderingen: 4x8
Prisma woordenboek en dan zoeken naar > voeding. Denk dat je een heel eind komt
 
bram,

ze lullen hier allemaal maar wat... jij bent te dik zeg je? jij wilt een sixpack zeg je?

dan moet je pindakaas op je buik smeren en inwikkelen met folie. binnen 2 weken zie je resultaat

de rest kan het beamen.
 
bram,

ze lullen hier allemaal maar wat... jij bent te dik zeg je? jij wilt een sixpack zeg je?

dan moet je pindakaas op je buik smeren en inwikkelen met folie. binnen 2 weken zie je resultaat

de rest kan het beamen.
Eindelijk eens een serieuze reactie :windup:
 
bram,

ze lullen hier allemaal maar wat... jij bent te dik zeg je? jij wilt een sixpack zeg je?

dan moet je pindakaas op je buik smeren en inwikkelen met folie. binnen 2 weken zie je resultaat

de rest kan het beamen.
ja dat heb ik ook wel eens gehoord, pindakaas heeft toch een vetverbrandende reactie?
 
ja dat heb ik ook wel eens gehoord, pindakaas heeft toch een vetverbrandende reactie?

en spieropbouwend. Pindakaas zit namelijk bomvol gezonde vetten en eiwitten die direct doordringen tot de spieren en daardoor bijdragen aan hypertrofie (spieropbouw). Veel professionele bodybuilders zweren bij deze manier van vetverbranding vanwege de eenvoudige doch effectieve werkwijze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven