MuscleMeat

Anabolenkuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

A.R121

Cool Novice
Lid geworden
12 feb 2021
Berichten
37
Waardering
7
Lengte
1m85
Massa
87kg
Vetpercentage
16%
Dag beste mensen,

Ik ben vorige week begonnen aan een Anavar only kuur als beginnerkuur (inderdaad dom maar laten we dat terzijde houden). Ik neem dagelijks 60mg en krijg echt een enorme krachttoename en energieboost. Ook het aankomen gaat lekker en het herstel tussen trainingen.

Alleen vroeg ik mij af of ik testosteron enanthaat (250mg per week) erbij moet laten lopen en de Anavar verlagen naar 30mg of gewoon doorgaan zoals ik nu bezig ben. Mijn doel is spiermassa aankomen en vooral kracht. Ook vroeg ik mij af of je bij een Anavar only kuur wel of niet moet gaan nakuren, want ik lees overal iets anders. En als laatste vraag, is het ook mogelijk om kracht en spiermassa te winnen terwijl ik tegelijkertijd vetmassa verlies?

Zou iemand mij kunnen helpen hiermee met ervaring op dit gebied?

Alvast bedankt!
 
Bij alle vragen gaat er een alarmbel af, dat is informatie die jezelf had kunnen vinden voor je begon met anavar.
Anavar aromatiseert verder amper geloof ik dus een nakuur zal geen meerwaarde hebben.

Ik raad aan om even de zoekfunctie te gebruiken, over Test-E zijn namelijk genoeg topics met informatie te vinden en je in het algemeen te onthouden van AAS (en voornamelijk de injects) als je die vragen stelt.
Ik vind het zelf al vreemd dat je zegt 'moet'. Niets moet.

Als Anavar je al een vooruit helpt zie ik het nut er trouwens niet van in om nog test-e erbij te laten lopen, want dat onderdrukt namelijk wel, zelfs op lage dosis.
 
Bij alle vragen gaat er een alarmbel af, dat is informatie die jezelf had kunnen vinden voor je begon met anavar.
Anavar aromatiseert verder amper geloof ik dus een nakuur zal geen meerwaarde hebben.

Ik raad aan om even de zoekfunctie te gebruiken, over Test-E zijn namelijk genoeg topics met informatie te vinden en je in het algemeen te onthouden van AAS (en voornamelijk de injects) als je die vragen stelt.
Ik vind het zelf al vreemd dat je zegt 'moet'. Niets moet.

Als Anavar je al een vooruit helpt zie ik het nut er trouwens niet van in om nog test-e erbij te laten lopen, want dat onderdrukt namelijk wel, zelfs op lage dosis.
Ik hoor heel vaak dat je test moet laten meelopen met Anavar en iedereen had daar zijn eigen argumemten bij waardoor ik een beetje vastloop. Ook las ik regelmatig dat je met anavar geen spiermassa kan opbouwen in een calorietekort (wat overigens wel mijn doel is).
Vandaar dat ik een topic heb geopend om alles een beetje overzichtelijk op een rijtje te krijgen.

Bedankt voor je reactie!
 
Bij alle vragen gaat er een alarmbel af, dat is informatie die jezelf had kunnen vinden voor je begon met anavar.
Anavar aromatiseert verder amper geloof ik dus een nakuur zal geen meerwaarde hebben.

Ik raad aan om even de zoekfunctie te gebruiken, over Test-E zijn namelijk genoeg topics met informatie te vinden en je in het algemeen te onthouden van AAS (en voornamelijk de injects) als je die vragen stelt.
Ik vind het zelf al vreemd dat je zegt 'moet'. Niets moet.

Als Anavar je al een vooruit helpt zie ik het nut er trouwens niet van in om nog test-e erbij te laten lopen, want dat onderdrukt namelijk wel, zelfs op lage dosis.
Var onderdrukt toch ook…

after only 5 days of Anavar administration (at only 15mg/day), the Testosterone levels ofthese 6 subjects dropped DRASTICALLY by day 5 from 449ng/dl to 282ng/dl – a 37% reduction of Testosterone in just 5 days(1)

REFERENCES:
1. Short-Term Oxandrolone Administration Stimulates Net Muscle Protein Synthesis in Young Men. Melinda Sheffield-Moore, Randall J. Urban, Steven E. Wolf, J. Jiang, Don H. Catlin, David N. Herndon, Robert R. Wolfe and Arny A. Ferrando. Sheffield-Moore et al. Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism. August 1, 1999; 84

@OP
Voor de rest ben ik het wel eens, waarom iets toevoegen als het nu goed gaat.
 
Laatst bewerkt:
Var onderdrukt toch ook…

@OP
Voor de rest ben ik het wel eens, waarom iets toevoegen als het nu goed gaat.
Ik merk wel dat ik na het trainen helemaal futloos ben en een kleine libidovermindering, maar het valt verder wel reuzen mee. Mijn doel met combineren was meer om vet te verliezen en spiermassa aan te komen tegelijkertijd, omdat ik vaker gelezen heb dat dat niet kan met aan Anavar only kuurtje
 
Ik merk wel dat ik na het trainen helemaal futloos ben en een kleine libidovermindering, maar het valt verder wel reuzen mee. Mijn doel met combineren was meer om vet te verliezen en spiermassa aan te komen tegelijkertijd, omdat ik vaker gelezen heb dat dat niet kan met aan Anavar only kuurtje
Als beginner is dit niet onmogelijk denk ik.
Persoonlijk zou ik dit gewoon even afmaken omdat je toch bezig bent en niet veel negatief ervaart, dan kan je na enkele maanden nog altijd een kuur doen met test.
 
Oke zal ik doen bedankt voor je advies! Als ik later in de kuur wel echt last begin te krijgen van bepaalde bijwerkingen als depressie bijvoorbeeld, zou het dan wel slim zijn om lage dosis test te gaan doen? Of gewoon doorgaan waarmee ik nu bezig ben en geduld hebben?
 
Oke zal ik doen bedankt voor je advies! Als ik later in de kuur wel echt last begin te krijgen van bepaalde bijwerkingen als depressie bijvoorbeeld, zou het dan wel slim zijn om lage dosis test te gaan doen? Of gewoon doorgaan waarmee ik nu bezig ben en geduld hebben?
Ik zou me niet te druk maken om dat beetje var, bij vervelende bijwerkingen gewoon er mee stoppen.
 
Ik zou me niet te druk maken om dat beetje var, bij vervelende bijwerkingen gewoon er mee stoppen.
Raad je mij eventueel nog een nakuur aan aangezien var ook je testosteronaanmaak platlegt?
 
Raad je mij eventueel nog een nakuur aan aangezien var ook je testosteronaanmaak platlegt?
Persoonlijk vind ik een nakuur weinig meerwaarde hebben
(Puur afgaande op mijn gevoel met/zonder), maar er zijn verschillende nuttige topics hierover te vinden met uiteenlopende ervaringen.
 
Persoonlijk vind ik een nakuur weinig meerwaarde hebben
(Puur afgaande op mijn gevoel met/zonder), maar er zijn verschillende nuttige topics hierover te vinden met uiteenlopende ervaringen.
Hmm oke ik ga dan toch safe spelen voor de zekerheid
 
Bij alle vragen gaat er een alarmbel af, dat is informatie die jezelf had kunnen vinden voor je begon met anavar.
Anavar aromatiseert verder amper geloof ik dus een nakuur zal geen meerwaarde hebben.

Ik raad aan om even de zoekfunctie te gebruiken, over Test-E zijn namelijk genoeg topics met informatie te vinden en je in het algemeen te onthouden van AAS (en voornamelijk de injects) als je die vragen stelt.
Ik vind het zelf al vreemd dat je zegt 'moet'. Niets moet.

Als Anavar je al een vooruit helpt zie ik het nut er trouwens niet van in om nog test-e erbij te laten lopen, want dat onderdrukt namelijk wel, zelfs op lage dosis.
Oei, broer. Wat heeft aromatiseren te maken met of een nakuur wel of niet nodig is? Testosteron productie plat is plat. Tren aromatiseert ook niet.

Even los van de nutteloosheid van een nakuur die gebleken is in de Haarlem studie.
 
Oei, broer. Wat heeft aromatiseren te maken met of een nakuur wel of niet nodig is? Testosteron productie plat is plat. Tren aromatiseert ook niet.

Even los van de nutteloosheid van een nakuur die gebleken is in de Haarlem studie.
Klopt, verkeerde woordkeuze :suicide:
 
Back
Naar boven