AndroidHealthClinic

Anabolenvlog

Bezoekers in dit topic

Goed verhaal.

Ik zag dat je meer filmpjes hebt. Ik zal straks eens kijken.
 
  • Like
Waarderingen: Myo
Hee jij traint in Zwolle.
 
  • Like
Waarderingen: Myo
Geluk dat je niet in je eentje aan het trainen was in de loods (als je die nog hebt). Succes met herstellen!
 
  • Like
Waarderingen: Myo
Goed verhaal.

Ik zag dat je meer filmpjes hebt. Ik zal straks eens kijken.

Tnx! Yes ik vlog een beetje. Het anabolen topic is nieuw.

Hee jij traint in Zwolle.

Hee dat deed ik idd. F4F Zwolle. Super gym en leuke sfeer.

Geluk dat je niet in je eentje aan het trainen was in de loods (als je die nog hebt). Succes met herstellen!

Zeker een geluk. Anders was ik nu wormenvoer. Loods2 is er nog steeds. Dank! Gaat goed.
 
Ga m straks even kijken, wel benieuwd.
 
"Je hoeft niet te kuren met testosteron. Sterker nog, anabole steroiden zijn ontwikkeld als alternatief voor testosteron".

Myo, je bent nu al mijn held _O_

Alright?
 
  • Like
Waarderingen: Myo
Gedurfd dat je zo open en bloot over AAS-gebruik wilt praten.

Ik heb een paar vraagjes n.a.v. je vlog:
Je zegt: "20 mg anavar en na vier dagen is je eigen aanmaak nul". Heb je hier een bron voor?

En: "Een negatief effect van die oestradiol is (...) dat het je lichaam effectiever maakt in het aanzetten van vet." Waar baseer je dit op?

Tot slot: "Een goed doortrainde fysiek met een laag vetpercentage reageert veel beter dan een vettere fysiek met een hoog vetpercentage op een kuur" Wat bedoel je precies met 'reageren' in deze context?

Ook vermeld dat je niet hoeft te kuren met testosteron en dat de derivaten zijn ontwikkeld als alternatief voor testosteron. Het idee was hierbij om wel de anabole effecten te waarborgen en de bijwerkingen te verminderen. Dat klopt inderdaad voor veel van de derivaten. Punt is wel dat bijna al die derivaten daarin hopeloos zijn gefaald en anno 2017 dus ook gewoon testosteron wordt voorgeschreven als vervangingstherapie en niet een van de derivaten. Kennelijk hebben we de natuur niet echt kunnen overtreffen tot nu toe. In sommige gevallen wordt nog wel nandrolon voorgeschreven (soms bij anemie en post-menopausale osteoporose), en in het buitenland ook nog wel oxandrolon, maar dat mag geen naam hebben. Vind je dat dan wel een passend argument hiervoor?
 
Laatst bewerkt:
Gedurfd dat je zo open en bloot over AAS-gebruik wilt praten.

Ik heb een paar vraagjes n.a.v. je vlog:
Je zegt: "20 mg anavar en na vier dagen is je eigen aanmaak nul". Heb je hier een bron voor?

En: "Een negatief effect van die oestradiol is (...) dat het je lichaam effectiever maakt in het aanzetten van vet." Waar baseer je dit op?

Tot slot: "Een goed doortrainde fysiek met een laag vetpercentage reageert veel beter dan een vettere fysiek met een hoog vetpercentage op een kuur" Wat bedoel je precies met 'reageren' in deze context?

Ook vermeld dat je niet hoeft te kuren met testosteron en dat de derivaten zijn ontwikkeld als alternatief voor testosteron. Het idee was hierbij om wel de anabole effecten te waarborgen en de bijwerkingen te verminderen. Dat klopt inderdaad voor veel van de derivaten. Punt is wel dat bijna al die derivaten daarin hopeloos zijn gefaald en anno 2017 dus ook gewoon testosteron wordt voorgeschreven als vervangingstherapie en niet een van de derivaten. Kennelijk hebben we de natuur niet echt kunnen overtreffen tot nu toe. In sommige gevallen wordt nog wel nandrolon voorgeschreven (soms bij anemie en post-menopausale osteoporose), en in het buitenland ook nog wel oxandrolon, maar dat mag geen naam hebben. Vind je dat dan wel een passend argument hiervoor?

Ik nodig je van harte uit om op facebook vragen te stellen, zoals ik in de video al aangaf. Ik heb overigens bewust gekozen voor een informatieve vlog op basis van eigen kennis en ervaring, niet voor een wetenschappelijk artikel met referenties. Iedereen kan googlen, het gaat om de toepassing van de kennis.

De Anabolenvlog heb ik hier alleen geplaatst, omdat een deel van de doelgroep zich hier bevindt. Dan kan iedereen er kennis van nemen. Maar nogmaals ik beantwoord je vragen graag op mijn facebookpagina.

Overigens gaat je argumentatie in het laatste deel geheel voorbij aan de inzet van anabole steroïden in krachtsport en bodybuilding. Daarin wordt testosteron gebruikt naast een heel scale aan middelen die weldegelijk toegevoegde waarde hebben.

De Anabolenvlog gaat daarover en niet over hormoonvervangingstherapie.
 
Laatst bewerkt:
Als je de vragen niet in dit topic wilt beantwoorden ben ik genoodzaakt er een slotje op te gooien.

Ik heb gemist dat ik 'verplicht' ben alle vragen van iedereen te beantwoorden, wanneer ik iets gepost heb. Evengoed heb ik netjes iedereen een reactie gegeven.
Maar wanneer dit de regels zijn by all means! Fijne avond verder!
 
Ik heb gemist dat ik 'verplicht' ben alle vragen van iedereen te beantwoorden, wanneer ik iets gepost heb. Evengoed heb ik netjes iedereen een reactie gegeven.
Maar wanneer dit de regels zijn by all means! Fijne avond verder!
Uiteraard ben je daartoe niet verplicht, maar er is een verschil tussen überhaupt niet willen antwoorden, en wel willen antwoorden maar niet op dit discussieforum.
 
Spreek je oestradiol goed uit? Of zeg ik het verkeerd :emo:
 
Ik heb gemist dat ik 'verplicht' ben alle vragen van iedereen te beantwoorden, wanneer ik iets gepost heb. Evengoed heb ik netjes iedereen een reactie gegeven.
Maar wanneer dit de regels zijn by all means! Fijne avond verder!

Het is de normale gang van zaken dat als je hier een topic opent je ook vragen beantwoord, het is niet de bedoeling om alleen door te verwijzen naar je pagina of website.
 
  • Like
Waarderingen: Myo
Het is de normale gang van zaken dat als je hier een topic opent je ook vragen beantwoord, het is niet de bedoeling om alleen door te verwijzen naar je pagina of website.

Helder.
 
Ik denk dat je veel mensen een plezier doet om hier verder te gaan
Ik kijk er naar uit...ik heb eerlijk gezegd ook niks met Facebook ..maar dat terzijde
 
Ik denk dat veel mensen er ook niet op zitten te wachten om via Facebook over anabolen te praten. Dan weet gelijk iedereen het. En vrienden van vrienden.

Zeker als je dan een keer iets "doms" vraagt weet gelijk iedereen het en krijg je al die domme meningen over je heen van mensen die weten dat anabolen echt HEEEEEL slecht voor je zijn:headbang:
 
Ik denk dat veel mensen er ook niet op zitten te wachten om via Facebook over anabolen te praten. Dan weet gelijk iedereen het. En vrienden van vrienden.

Zeker als je dan een keer iets "doms" vraagt weet gelijk iedereen het en krijg je al die domme meningen over je heen van mensen die weten dat anabolen echt HEEEEEL slecht voor je zijn:headbang:

Snap ik. Alleen een deel van het idee is ophouden er zo geheimzinnig over te doen. Ik hoop dat die trend uit de VS nu ook een beetje hier overwaait. De anonimiteit van een forum heeft meerwaarde alleen je weet niet of je met een ervaren gebruiker te maken hebt of met een 17 jarige die ergens iets gelezen heeft en graag de discussie aangaat. Dat laatste is zonde van mijn tijd.

Ik krijg ook vragen via mijn inbox trouwens en in onze besloten groep kan er vrijuit over gepraat worden. Ik ben niet van dat anonieme. Maar ik snap het helemaal.
 
Back
Naar boven