MuscleMeat

Anabolic diet with anabolic steroids (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

brachialis

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 aug 2007
Berichten
638
Waardering
1
goeiemorgen mensen

heb al een ander topic geopend over "het anabolische dieet", dat is om een natuurlijke weg u test te verbeteren...
hier is de link voor meer info http://stronglifts.com/anabolic-diet/

Ik heb deze dieet al een maand of 2 toegepast deze jaar, en had echt wel rusultaten ermee, geloof het of niet toch is het zo! Ik weet dat het vr jullie bb'ers heel erg raar klinkt, zeer hoog vet??? wtf? ja idd dat d8 ik ook tot dat ik resultaten zag!

En ik voelde me niet suf of wat dan ook, intezgendeel ik voelde me super, pakte meer gewicht in de gym, betere en lange erecties en zeker een belangrijkste ik verdroogde, terwijl ik aan zeker 5000kcal per dag zat (makkelijk) vet 9kcal.

Een andere reden dat ik deze dieet wil uitproberen met AAS is omdat het "in" begint te raken, niet?
Dave Palumbo van MD Magazine, die een zeer goede en gekende voedingsconsulent is bij de meeste IFBB pro atleten.
Vb: Xman, Evan centopani, Kai Greene en dan nog een top aantal op national nivo....

Ma bon, wij zijn hier niet de pro's, hier nog een aantal links dat hij het toepast op enkele atleten van hem.

Het is dankzij hem dat Toney de tampa en EU won, hij liet hem 12 weken geen carbs eten! Alleen hoog vet en eiwitten!

link [Link niet meer beschikbaar]

en hier nog 1 van een national level
link [Link niet meer beschikbaar]

Ik heb er "tijd" ingestoken om te researchen en aan jullie mensen door te geven!

Besluit ik ga deze dieet nemen! ben ik al overtuigd!
Samen met volgende supplementen:
week 1-3 Tp 1,5cc EOD
week 1-12 Te 2cc EW
week 6-12 winstrol tabs 50mg EOD

mijn doel is gwn niets van spierverlies te hebben, en tergelijktertijd verdrogen en mss zelf een paar kilo's bij te nemen(maar dat hoeft niet!)

Ik hoop op feedbacks, hou het aub aan de topic! En bedankt alvast mensen die mij steunen!!!!

grtz Brachialis! (en dat krijg je door veel te hameren;)) vr de newbie's
 
oei 12 weken geen carbs :eek: , kan me niet voorstellen ....
ik ben benieuwd hoe je daar op gaat reageren.

wel veel succ6 ermee
 
En ik ben 1m88 weeg momenteel 111-112kg op ongeveer 17bf
Was ze er even vergeten bij te zetten!
Wat ik er nog wou bij zeggen is, begin je dieet moet je een depletie fase toepassen. Voor mij was dat 7 dagen lang, niks maar ook niks van carbs, voor vb michiel nam hij 10 dagen! Is zeker nodig om je op vetverbranding te kunnen concentreren en niet op carbverbranding! Dus moet je ATP helemaal uitgeput zijn! En na die depli fase, mag je elke dag 30gr carbs consumeren, en die maatltijd moet dan bestaan uit moderate pro en low fat! Dat doe je dus ook! En dan 3de en laatste fase is carb up! U lichaam heeft carbs nodig voor bv na te denken, is handig voor een unief student, denk je niet??? :) dan pak je de 3de en 7de dag na je depli fase, consumeer je 300 a 400gr carbs verdeeld over 2 maaltijden, het moeten zelf geen complexe zijn dus, fruit, dextrose, rijstwafels, ... . Dit is het zo'n beetje en moesten er mensen zijn die willen dat ik een log bij hou? no prob!!! Ben elke dag on dbb!
 
oei 12 weken geen carbs :eek: , kan me niet voorstellen ....
ik ben benieuwd hoe je daar op gaat reageren.

wel veel succ6 ermee

was deze nog aan het schrijven toen je posten hehe

ZOT haha
 
Interessant, zit zelf ook nog een beetje te klooien met de hoeveelheid vet die ik zal nemen tijdens een kuur. Heb eigenlijk 3 trainingsjaren verknoeid door nooit hoger dan 10-15 % van mijn dagelijkse behoefte aan vet binnen te krijgen.

Zit nu op zo'n 30-35 % vet van mijn dagelijkse behoefte en voel me hier stukken beter bij en verbrand tevens meer vet.

Ik zit er alleen mee als je in een kuur zit is het dan nog wel zo verstandig om zo hoog in de vetten te zitten, dit omdat je testlevels al hoog genoeg zijn.
 
Ik doe het zelf al een tijdje en ga echt lekker. Beter dan verwacht eerlijk gezegd.
Ben erg benieuwd wat dit met AAS gaat doen, houd even een log bij ouwe.
 
Ik zit ook al een tijdje op lowcarb,bevalt me prima

suc6
 
succes, bij mij werkte het goed in ieder geval, gewoon flink groeien, ik was ook vorig jaar geinspireerd door dave.
 
goeiemorgen mensen

heb al een ander topic geopend over "het anabolische dieet", dat is om een natuurlijke weg u test te verbeteren...
hier is de link voor meer info http://stronglifts.com/anabolic-diet/

Ik heb deze dieet al een maand of 2 toegepast deze jaar, en had echt wel rusultaten ermee, geloof het of niet toch is het zo! Ik weet dat het vr jullie bb'ers heel erg raar klinkt, zeer hoog vet??? wtf? ja idd dat d8 ik ook tot dat ik resultaten zag!

En ik voelde me niet suf of wat dan ook, intezgendeel ik voelde me super, pakte meer gewicht in de gym, betere en lange erecties en zeker een belangrijkste ik verdroogde, terwijl ik aan zeker 5000kcal per dag zat (makkelijk) vet 9kcal.

Een andere reden dat ik deze dieet wil uitproberen met AAS is omdat het "in" begint te raken, niet?
Dave Palumbo van MD Magazine, die een zeer goede en gekende voedingsconsulent is bij de meeste IFBB pro atleten.
Vb: Xman, Evan centopani, Kai Greene en dan nog een top aantal op national nivo....

Ma bon, wij zijn hier niet de pro's, hier nog een aantal links dat hij het toepast op enkele atleten van hem.

Het is dankzij hem dat Toney de tampa en EU won, hij liet hem 12 weken geen carbs eten! Alleen hoog vet en eiwitten!

link [Link niet meer beschikbaar]

en hier nog 1 van een national level
link [Link niet meer beschikbaar]

Ik heb er "tijd" ingestoken om te researchen en aan jullie mensen door te geven!

Besluit ik ga deze dieet nemen! ben ik al overtuigd!
Samen met volgende supplementen:
week 1-3 Tp 1,5cc EOD
week 1-12 Te 2cc EW
week 6-12 winstrol tabs 50mg EOD

mijn doel is gwn niets van spierverlies te hebben, en tergelijktertijd verdrogen en mss zelf een paar kilo's bij te nemen(maar dat hoeft niet!)

Ik hoop op feedbacks, hou het aub aan de topic! En bedankt alvast mensen die mij steunen!!!!

grtz Brachialis! (en dat krijg je door veel te hameren;)) vr de newbie's



:D

succes kerel! ben erg benieuwd naar je resulaten
 
ziet er zeker interesant uit

aan ts mag ik jou vragen waar jouw voeding dan voornamelijk uit bestaat?
want ik kan alleen aan hamburgers enzo denken
 
Het is zeer intersant jongens

@ MHD, ja dat klopt ook wat je zegt, maar wil eens weten als je zo hoog zit in vet en je voelt super! Watzal er gebeuren moest er iets bijgesmeten worden van AAS? Ik geloof niet dat je lichaam niet zal op reageren hoor!
Bedankt vr je post!
@ Mr Mike, ja super e? En dat neem je trg!!! OUWE?:mad:
bedankt vr je post!:D
@ Krieltje, merci gozer;)
@ Main mountain, ja die gozer is echt super hoor, zeer een perfectionist! En dat heb ik graag!
@ Seagal, tnx man! apprecieer ik!!

Jongens bedankt vr je reacties zover!!!

En ga er een log van bijhouden, normaal gezien als alles goed loopt begin nu zondag!

grtz
 
ziet er zeker interesant uit

aan ts mag ik jou vragen waar jouw voeding dan voornamelijk uit bestaat?
want ik kan alleen aan hamburgers enzo denken

nee dat verbied ik absoluut, ik wil mijn geheimen niet onthullen! LOL

ja sure no prob

veel kaas, worstjes, rode steak goed en vettig gegrild, frikandellen, hamburgers, bicky burgers, mac donaldsMAAR zonder het brood ntrlk

Maar zo gaat mijn voeding eruit zien:
meal1 6eieren(1geel,6wi) met 100gr geraspte kaas
meal2 4boerenworstjes (200gr)
meal3 1stick maredsous fagotin, rulez echt man
meal4 pre work, 5eiwitten met volle room en lijnzaadolie
meal5 post idem als pre
meal6 4boerenworstjes
meal7 frikandellen
ik eet altijd om de 2 uur, is leuk eten :D

vr de rest let ik zeker niet op mijn kcal

grtz
 
Vergeet niet dat dit niet zomaar een low carb dieet is. Na 5 dagen op 'zero carbs' (max. 30gr KH per dag) doen de meestel al een carb load van 2 dagen (meestal het weekend)

Dus dit dieet is niet zo extreem, je blijft nooit 12 weken non-stop op low carbs ;)
 
haha bedankt voor het grote geheim;)

ziet er any case als een lekker dieet uit hoor:D

ben nu ook 1 kilo runderriblappen aant het stoofe, ware in aanbieding bij de plus 5 euro voor 1 kilo;)

ben beniewd naar je resultaten
grt
 
haha bedankt voor het grote geheim;)

ziet er any case als een lekker dieet uit hoor:D

ben nu ook 1 kilo runderriblappen aant het stoofe, ware in aanbieding bij de plus 5 euro voor 1 kilo;)

ben beniewd naar je resultaten
grt

Damn 5 euro, de kilo,zit vast vol Clen en groeihormonen
 
Vergeet niet dat dit niet zomaar een low carb dieet is. Na 5 dagen op 'zero carbs' (max. 30gr KH per dag) doen de meestel al een carb load van 2 dagen (meestal het weekend)

Dus dit dieet is niet zo extreem, je blijft nooit 12 weken non-stop op low carbs ;)

bij dave palumbo dieet heb je niet een weekend vol carbs, maar 1 cheat meal per week op een vaste tijd..dan mag je alles eten wat je wilt.
T principe is dat je na meer dan 3 maaltijden carbs achter elkaar uit de ketose fase komt en dus weer primair carbs gaat verbranden.
de cheatmeal is om de glycogeen voorraden weer aant e vullen

daarnaast heb je wel een aantal beperkte indirecte bronnen van carbs in je voedingsschema, zoals pindakaas, nootjes, groente.

voorbeeld van zijn schema:

Meal 1 6 whole Omega-3 eggs
Meal 2 8oz chicken with 1/2 cup raw almonds
Meal 3 50g whey with 2 tablespoons all natural peanutbutter
Meal 4 8oz salmon with 1 cup asparagus with 1 tablespoon macadamia nut oil
Meal 5 50 g whey with 2 tablespoon PB
Meal 6 6 whole eggs


Meal 1 5 whole Omega-3 eggs
Meal 2 7oz chicken with 1/3 cup raw almonds
Meal 3 40g whey with 1.5 tablespoons all natural peanutbutter (PWO)
Meal 4 6oz salmon with 1 cup asparagus with 1 tablespoon macadamia nut oil
Meal 5 40 g whey with 2 tablespoon PB
Meal 6 4 whole eggs with 4 extra egg whites
 
bij dave palumbo dieet heb je niet een weekend vol carbs, maar 1 cheat meal per week op een vaste tijd..dan mag je alles eten wat je wilt.
T principe is dat je na meer dan 3 maaltijden carbs achter elkaar uit de ketose fase komt en dus weer primair carbs gaat verbranden.
de cheatmeal is om de glycogeen voorraden weer aant e vullen

daarnaast heb je wel een aantal beperkte indirecte bronnen van carbs in je voedingsschema, zoals pindakaas, nootjes, groente.

In zijn titel staat er Anabolic Diet (door Dr Mauro Di Pasquale), als ik me niet vergis heb ik dat ebook naar hem doorgestuurd dus volgens mij zal hij het wel zo aanpakken? ;) We zien wel
 
haha bedankt voor het grote geheim;)

ziet er any case als een lekker dieet uit hoor:D

ben nu ook 1 kilo runderriblappen aant het stoofe, ware in aanbieding bij de plus 5 euro voor 1 kilo;)

ben beniewd naar je resultaten
grt

merci mannen, zondag begint!
en michiel, zeer zeker heb je gelijk ne het is eens iets anders, altijd zo u carbs wegen al die shit! Ik wil gwn dat jullie het weten dat bb en dieet ook leuk kan zijn!!!

alvast bedankt jongens
 
zijn er al lange termijn studies geweest over gezondheid met dit soort dieeten?
wat zijn jullie meningen hierover?
 
Back
Naar boven