AndroidHealthClinic

Anabolic Steroids pics & howto

Bezoekers in dit topic

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2007
Berichten
8.046
Waardering
141
Haha, met die hgh. Kei hard die solution er in spuiten en flink shaken! Zo hoort het ja :D



Not:P
 
Zal maar zo kunnen....ik weet er nog bar weinig van...yet.
 
lijkt mij idd handig, ik had ook al gehoord bij het eerste filmpje bijvoorbeeld, dat je de naald altijd moet verwisselen ne je het uit het flesje getrokken hebt. waarom is dit nodig? voor de hygiëne lijkt me..?
en waarom kuist hij het af met een wattenstaafje met alcohol? ook voor de hygiëne?

zeer nette filmpjes iig ;)
 
zeker is interessant om te bezien, weet er ook niet super veel val, dus alles is meegenomens
 
lijkt mij idd handig, ik had ook al gehoord bij het eerste filmpje bijvoorbeeld, dat je de naald altijd moet verwisselen ne je het uit het flesje getrokken hebt. waarom is dit nodig? voor de hygiëne lijkt me..?
en waarom kuist hij het af met een wattenstaafje met alcohol? ook voor de hygiëne?

zeer nette filmpjes iig ;)

De naald verliest wat van zijn scherpte bij het "doorprikken" en ook door tegen het glas of bodem te komen van het potje..

Bovenkant afkuisen is idd ook voor hygiëne!
 
Die op 1:02 de tering dat echt te erg....
Maar die pics van arnold er bij is een beetje lauw...ik bedoel die gast is daar 60 wat verwachten ze dan ie altijd zo blijft ?
 
80% van de fotos staan nep spullen op..haha echt triest..
 
We hebben een kenner...:D
 
heb iemand nog dat rapliedje over kuurtjes die die gozer op een amerikaans forum had gemaakt? hij zong voor CYCLES.was best stoer...ben het kwijt..moet hier nog ergens te vinden zijn..is al wel paar jaar terug weer
 
Hoe verpest je je HGH, duur geintje
 
Wat ik ook vreemd vind is dat hij zo snel al dat kapje van de naald aftrekt na het verwisselen, de lucht kan er toch ook gewoon uit gehaald worden met die oude naald ?. Die kan je het beste zo lang mogelijk laten zitten tot je echt injecteert
 
In het filmpje komen verminkte lichamen voor is dat puur Acne of wat anders??
 
daar gaat weer voor een geeltje aan HGH :D
 
Wat ik ook vreemd vind is dat hij zo snel al dat kapje van de naald aftrekt na het verwisselen, de lucht kan er toch ook gewoon uit gehaald worden met die oude naald ?. Die kan je het beste zo lang mogelijk laten zitten tot je echt injecteert

dan verlies je 2 maal de inhoud van de naald... lijkt mij wel miniem maar toch ook niet niks...
 
Back
Naar boven