MuscleMeat

Anabolic zma - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Anabolic ZMA
    Body & Fit Sportsnutrition

    ZMA is een compleet natuurlijk product en stimuleert hormoonspiegels, vooral bij sporters.


    Kenmerken Anabolic ZMA:
    -33,5% meer vrij testosteron
    -2,5 maal meer kracht
    -Betere slaap
    -Gezonde hormoonspiegels
    -Veilig en zonder bijwerkingen
    -Spieropbouwend


    Anabolic ZMA, een wetenschappelijk samengestelde, specifiek geformuleerde mineralen formule.
    ZMA bevat Zinc Monomethionine Aspartate, Magnesium Aspartate en vitamin B-6.

    ZMA; voor gezonde hormoonspiegels
    Testuitslagen vermelden een toename in vrij testosteron van 33,5%!

    ZMA is een compleet natuurlijk product en stimuleert gezonde hormoonspiegels, vooral bij sporters.
    Verschillende studies geven sterke indicatie dat juist deze specifieke formule de testosteronspiegel bij trainende atleten kan verhogen.

    De studie die de meest sterke aanwijzingen geeft, is de studie gedaan aan de Western Washington University, waarin een duidelijke verhoging van de vrije testosteron spiegels bij American Football spelers werd aangetoond, 33,5% stijging in vrije testosteron spiegels vergeleken met een 10,2% verlaging in de placebo groep.
    Inname van ZMA resulteerde ook in een lichte stijging van insuline-achtige groei factor-1 (IGF-1) spiegels vergeleken met een 20 procent daling in de placebo groep.

    Deze studieresultaten werden gepresenteerd door Dr. Brilla en zijn gepubliceerd in het officele ACSM journal.
    (Medicine and Sceince in Sports and Exercise Vol. 31, No5, May 1999)

    2.5 maal meer spierkracht dankzij ZMA:
    In dit onderzoek rapporteerd Dr. Brilla een tevens vooruitgang in spierkracht bij NCAA football spelers welke 2.5 maal groter is dan een placebo groep. (Dit betekent 250% meer resultaat!).

    Een ander voordeel van ZMA is dat je beter slaapt.

    Deze uitslagen zijn waarschijnlijk te wijten aan het feit dat bij veel bodybuilders en andere intensief trainende sporters er door het intensieve traingsprogramma een tekort onstaat aan zinc, magnesium en b6.

    De dosering is bij dit product erg belangrijk. Je kunt niet zomaar een multi-vitamine nemen, wil je echt resultaten behalen.

    Met Anabolic ZMA weet je zeker dat je resultaat behaalt:
    Anabolic ZMA bevat precies de juiste doseringen.
    (Vitamin B6: 10.5mg, Magnesium: 450mg, Zinc: 30mg)

    Anabolic ZMA is een zeer veilig product zonder bijwerkingen. Elke verpakking is voldoende voor 30 dagen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 30 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? capsules dus meeeeh
  • Welke dosis heb je gebruikt? Aanbevolen dosis = 3 caps
  • Waar heb je het supplement gekocht? B&F
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis shakebeker + whey sachet
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 9.90Euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jup

Mijn review:

Had een potje gekregen van een mattie van me omwille dat zijn ouders nogal moeilijk deden, de naam 'anabolic' is natuurlijk niet iets dat ouders graag zien in het oog springen.


Had er niet z'n grote verwachten van, want de meeste test-boosters doen voor een leeftijd tussen 18-25 niet veel bijzonders. Toch de (kleine) sprong gewaagd en om eerlijk te zijn merkte ik er toch wel voordeel van.

-Product zegt dat je er een betere slaap van krijgt, zelf heb ik dit zeker ondervonden; Ik slaap beter + word voeger wakker met een meer uitgerust gevoel = win win situatie zoals ik het zie.
-Ook het verbeterd herstel merkte ik ook wel, het is niet baanbrekend maar ik merk het wel. Vooral na een zware been training kan dit supplement er wel eens voor zorgen dat je de volgende dag niet brak op de trap gaat :)
-Over de toename van kracht kan ik moeilijker oordelen, ik had namelijk net een nieuw schema dus kan hier geen objectieve mening over geven. Aangezien men herstel beter is denk ik dan ook dat er miss een minieme krachttoename zal aanwezig zijn.

Prijs = 9.90euro voor een maand. Best wel weinig vind ik persoonlijk.


Nu laatst zelf een potjé besteld, voor mij persoonlijk is het best wel een handig product omwille van de betere kortere slaap omdat ik vaak wel rare shiften draai.


Overall: 8.5/10


Link naar het product:
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/zma-spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/anabolic-zma/

anabolic_ZMA.jpg
 
Idd een goed product, koop het ook altijd. Testosteron verhoging merk ik niets van, maar je slaapt veel dieper, herstel is beter en bij een opkomende verkoudheid heeft het ook baat.
 
Idd een goed product, koop het ook altijd. Testosteron verhoging merk ik niets van, maar je slaapt veel dieper, herstel is beter en bij een opkomende verkoudheid heeft het ook baat.

Precies van de test merk ik ook niks... Maar de 2 dagen dat ik er 4:30 uit moet, word ik nu wel erg lekker wakker :)!
 
Ik heb het vanacht voor het eerst gebruikt, maar ik had juist het gevoel dat ik er alleen maar slechter van ging slapen.
Ik heb heel de nacht niet langer dan een uur aan één stuk geslapen en heb ook periodes wakker gelegen.
 
Neem dit als ik van een feestje terug kom en xtc opheb, kwartier na inname ontspant me kaak volledig en kan ik rustig slapen:)
 
ZMA is al jaren vast onderdeel van mijn stack.
Slaap er vaster van. Theorie zegt dat diepere slaap verhoging van Testosteron en IGF realiseert.
Dit is ook vanuit de wetenschap onderbouwd in diverse studies.

Om deze reden een waardige toevoeging van mijn suppstack ;)
 
Ik merk overigens wel dat het af en toe een goed idee is om het een maand niet te gebruiken, daarna slaap je weer veel beter.
 
Slaap inderdaad top hiermee. Vroeg wakker worden is lekker, maar ik ben wel verrot als ik juist kan uitslapen? Waarschijnlijk ligt dat aan mezelf.
 
Slaap inderdaad top hiermee. Vroeg wakker worden is lekker, maar ik ben wel verrot als ik juist kan uitslapen? Waarschijnlijk ligt dat aan mezelf.
Is vaak een natuurlijke reactie van het lichaam. Ik herken dat zelf ook enorm. De gehele week sta ik altijd vroeg op, maar slaap ik eens uit in het weekend en draai ik me eens extra om, dan word ik enorm 'sloom' wakker. Het word ook altijd aangeraden bij wakker worden, wat bijna altijd in je lichte slaap gebeurt, ook eruit te gaan. Dan ben je op zijn scherpst. Word je in een diepe slaap wakker (merk je ook aan dromen e.d.) dan ben je vaak sloom. Dit is wat ik zelf altijd heb.

Ralf
 
[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Van 9,90 voor 7,50
 
Tijdje niet gebruikt, en sinds vorige week weer in mijn stack. WAT een verschil in slaap! Lijk wel een grizzlybeer.
Normaliter wordt ik een keer of 4 wakker per nacht. Slaap nu makkelijk door en wordt ontzettend uitgerust wakker.
Top voor herstel en verhoging van test/gh spiegel. Ik ben er weer blij mee in ieder geval!
 
Me 2 ik neem het in combo met gaba . Lijk wel een stuk beton als ik slaap ....
Word voor de wekker wakker en helemaal uit gerust .
 
Veel sporters gebruiken ZMA voor het slapen gaan. Heerlijk diepe slaap en meer herstel :wl: Combineren met Vitamine D3 is zeker een mooi combinatie voor meer spiermassa.

Ralf
 
Zoals eerder werd gezegd idd niet te lang gebruiken. Merkte dat de werking na een tijdje minder werd.
Het product werkt bij mij zo goed dat ik expres de wekker zet, zodat ik niet te lang slaap.
 
Veel sporters gebruiken ZMA voor het slapen gaan. Heerlijk diepe slaap en meer herstel :wl: Combineren met Vitamine D3 is zeker een mooi combinatie voor meer spiermassa.

Ralf


Precies wat ik ook doe nu! Slaap hiermee toch stuk lekkerder als met melatonine, topper!
 
Ik moet zeggen dat ik deze ook eens gekregen heb. Na een tijdje niet gebruikt te hebben en in de kast staant begon mijn nieuwsgierigheid toch te prikkelen dus: ingenomen. Nu weeg ik +/- 85kg en zit ik op het kantoor dus neem ik maar 1 capsule voor de nacht icm aminozuur tabletten varierend tussen de 2 & 4. Ik denk dat ik met 3x in de week trainen geen 3 ZMA capsules nodig heb per nacht voor maximaal herstel. Gezien de rust ik ook heb op het kantoor. De slaap is beter en heb het gevoel dat mijn spieren dit ook aangenaam vinden qua herstel.

Ik zal als mijn potje op is het zeker nog eens bestellen! Het geeft zeker hogere prestaties naar verloop van tijd.
 
Bedankt voor je review. ZMA is voor vele een vast product voor de nacht. We hebben het nu ook tijdelijk heel scherp geprijsd.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bedankt voor je review. ZMA is voor vele een vast product voor de nacht. We hebben het nu ook tijdelijk heel scherp geprijsd.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Top! mijne is alweer bijna op. dubbel inslaan dit x ;)
 
Gebruik het nu zelf al dik een maand. Geen spierkrampen meer en ik ben ook van mijn slaapmedicatie af.
Zalig spul. 2 weken terug weer 2 potjes besteld. :)
 
Back
Naar boven