MuscleMeat

Anabolic zma - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Anabolic ZMA
    Body & Fit Sportsnutrition

    ZMA is een compleet natuurlijk product en stimuleert hormoonspiegels, vooral bij sporters.


    Kenmerken Anabolic ZMA:
    -33,5% meer vrij testosteron
    -2,5 maal meer kracht
    -Betere slaap
    -Gezonde hormoonspiegels
    -Veilig en zonder bijwerkingen
    -Spieropbouwend


    Anabolic ZMA, een wetenschappelijk samengestelde, specifiek geformuleerde mineralen formule.
    ZMA bevat Zinc Monomethionine Aspartate, Magnesium Aspartate en vitamin B-6.

    ZMA; voor gezonde hormoonspiegels
    Testuitslagen vermelden een toename in vrij testosteron van 33,5%!

    ZMA is een compleet natuurlijk product en stimuleert gezonde hormoonspiegels, vooral bij sporters.
    Verschillende studies geven sterke indicatie dat juist deze specifieke formule de testosteronspiegel bij trainende atleten kan verhogen.

    De studie die de meest sterke aanwijzingen geeft, is de studie gedaan aan de Western Washington University, waarin een duidelijke verhoging van de vrije testosteron spiegels bij American Football spelers werd aangetoond, 33,5% stijging in vrije testosteron spiegels vergeleken met een 10,2% verlaging in de placebo groep.
    Inname van ZMA resulteerde ook in een lichte stijging van insuline-achtige groei factor-1 (IGF-1) spiegels vergeleken met een 20 procent daling in de placebo groep.

    Deze studieresultaten werden gepresenteerd door Dr. Brilla en zijn gepubliceerd in het officele ACSM journal.
    (Medicine and Sceince in Sports and Exercise Vol. 31, No5, May 1999)

    2.5 maal meer spierkracht dankzij ZMA:
    In dit onderzoek rapporteerd Dr. Brilla een tevens vooruitgang in spierkracht bij NCAA football spelers welke 2.5 maal groter is dan een placebo groep. (Dit betekent 250% meer resultaat!).

    Een ander voordeel van ZMA is dat je beter slaapt.

    Deze uitslagen zijn waarschijnlijk te wijten aan het feit dat bij veel bodybuilders en andere intensief trainende sporters er door het intensieve traingsprogramma een tekort onstaat aan zinc, magnesium en b6.

    De dosering is bij dit product erg belangrijk. Je kunt niet zomaar een multi-vitamine nemen, wil je echt resultaten behalen.

    Met Anabolic ZMA weet je zeker dat je resultaat behaalt:
    Anabolic ZMA bevat precies de juiste doseringen.
    (Vitamin B6: 10.5mg, Magnesium: 450mg, Zinc: 30mg)

    Anabolic ZMA is een zeer veilig product zonder bijwerkingen. Elke verpakking is voldoende voor 30 dagen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 30 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? capsules dus meeeeh
  • Welke dosis heb je gebruikt? Aanbevolen dosis = 3 caps
  • Waar heb je het supplement gekocht? B&F
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis shakebeker + whey sachet
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 9.90Euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jup

Mijn review:

Had een potje gekregen van een mattie van me omwille dat zijn ouders nogal moeilijk deden, de naam 'anabolic' is natuurlijk niet iets dat ouders graag zien in het oog springen.


Had er niet z'n grote verwachten van, want de meeste test-boosters doen voor een leeftijd tussen 18-25 niet veel bijzonders. Toch de (kleine) sprong gewaagd en om eerlijk te zijn merkte ik er toch wel voordeel van.

-Product zegt dat je er een betere slaap van krijgt, zelf heb ik dit zeker ondervonden; Ik slaap beter + word voeger wakker met een meer uitgerust gevoel = win win situatie zoals ik het zie.
-Ook het verbeterd herstel merkte ik ook wel, het is niet baanbrekend maar ik merk het wel. Vooral na een zware been training kan dit supplement er wel eens voor zorgen dat je de volgende dag niet brak op de trap gaat :)
-Over de toename van kracht kan ik moeilijker oordelen, ik had namelijk net een nieuw schema dus kan hier geen objectieve mening over geven. Aangezien men herstel beter is denk ik dan ook dat er miss een minieme krachttoename zal aanwezig zijn.

Prijs = 9.90euro voor een maand. Best wel weinig vind ik persoonlijk.


Nu laatst zelf een potjé besteld, voor mij persoonlijk is het best wel een handig product omwille van de betere kortere slaap omdat ik vaak wel rare shiften draai.


Overall: 8.5/10


Link naar het product:
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/zma-spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/anabolic-zma/

anabolic_ZMA.jpg
 
Wat is het beste tijdstip om dit te nemen? En ik pak momenteel een multi-vitamine, vitamine E en omega 3 moet ik er dan iets van weglaten of deze er gewoon bij blijven nemen ? En mag je het combineren met andere producten zoals een monohydraat ofzo? Of maakt dit totaal niets uit?
 
Wat is het beste tijdstip om dit te nemen? En ik pak momenteel een multi-vitamine, vitamine E en omega 3 moet ik er dan iets van weglaten of deze er gewoon bij blijven nemen ? En mag je het combineren met andere producten zoals een monohydraat ofzo? Of maakt dit totaal niets uit?

Dit hangt een beetje af van de dosering van je multivitamine (kijken naar hoe hoog deze gedoseerd is in de Vitamine E) De Omega 3 en Monohydraat Creatine kun je hier prima bij nemen.

Van de Anabolic Zma neem je dagelijks 3 capsules een half uur voor het slapen gaan.

Tim
 
Merk echt wel dat het bevordelijk is voor me libido moet ik zeggen.
De "odols" worden wat extremer :D
 
Merk echt wel dat het bevordelijk is voor me libido moet ik zeggen.
De "odols" worden wat extremer :D

Odols inderdaad merkbaar, maar ook zeer zeker vaste slaap. Ben nu paar weken zonder ZMA en merk meteen dat ik 2x extra wakker wordt snachts om te plassen. Voorheen met ZMA sliep ik door en werd ik 1x wakker, nu dus 2-3x.
 
Merk echt wel dat het bevordelijk is voor me libido moet ik zeggen.
De "odols" worden wat extremer :D

Hahah :D
Kan ook wel weer wat extra rust gebruiken dus deze zit er volgende bestelling weer bij!
 
Kun je ZMA combineren met multivitaminen? Ik gebruik op het moment namelijk ook Multi Men van Body&Fit. Overdoseer ik dan niet? Of is dit gewoon mogelijk?
 
Slik er 3 stuks van halfuur voor het slapen, doe het nu al 4 dagen en het heeft tot nu geen enkele effect op mij...
 
Hoe zit het met shake of kwark voor het slapen gaan icm zma?

---------- Toegevoegd om 00:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:04 ----------

Kun je ZMA combineren met multivitaminen? Ik gebruik op het moment namelijk ook Multi Men van Body&Fit. Overdoseer ik dan niet? Of is dit gewoon mogelijk?

Ik gebruik beide zonder complicaties.
 
Hoe zit het met shake of kwark voor het slapen gaan icm zma?

---------- Toegevoegd om 00:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:04 ----------



Ik gebruik beide zonder complicaties.

Kan je gewoon nemen. De ZMA echter best op lege maag. Bijv 30min voor je gaat slapen. Vlak voor slapen gewoon je kwark eten. Al prefereer ik caseine meer persoonlijk
 
Kan je gewoon nemen. De ZMA echter best op lege maag. Bijv 30min voor je gaat slapen. Vlak voor slapen gewoon je kwark eten. Al prefereer ik caseine meer persoonlijk

Thnx, ga ik dat op die manier doen, bij mij is het ook bijna altijd caseine.
 
Ik gebruikte het elke dag maar nadat ik wist dat een mens max 25mg zink kan innemen stopte ik met deze zma anabolic wand dit is amahoela 30mg zink en 3 capsules per dag nemen 90 mg perdag ! En zink veroorzaakt bloedarmoede als je het te veel gebruikt dus ik gebruik het nu alleen als ik slechte slaap periode hebt door zware stress:)
 
Je begrijpt dat 3 capsules 1 dosering is?
 
slaap als een malle :D
 
Bevalt goed slaap er beter en dieper door.
 
dus bij een dosis zma een d3 tab?


Doe ik wel altijd. 5000iu vit D3 met ZMA.
Werkt echt top, zijn ook genoeg studies die aanwijzen dan zink en D3 je testosteron verhogen.
 
SUPERPRODUCT! En van die toename van vrije testosteron merk ik ontzettend veel.

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Kan je gewoon nemen. De ZMA echter best op lege maag. Bijv 30min voor je gaat slapen. Vlak voor slapen gewoon je kwark eten. Al prefereer ik caseine meer persoonlijk

Hmmm... Volgens mij heeft calcium een neutraliserend effect op ZMA. Ik heb het niet zelf getest, maar ik weet zeker dat ik dat ergens uitgelegd heb gezien. Maar goed, als het voor jou werkt: doorgaan!

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------

Doe ik wel altijd. 5000iu vit D3 met ZMA.
Werkt echt top, zijn ook genoeg studies die aanwijzen dan zink en D3 je testosteron verhogen.

Echt waar? Wauw! Van ZMA wist ik het wel, maar van D3 nog niet. Ik neem beide al een hele lange tijd. Ik dacht al die tijd dat mijn test toename geheel te wijden was aan ZMA, maar blijkbaar is dat dus het gevolg geweest van het synergetische effect van ZMA en D3. Top!
 
SUPERPRODUCT! En van die toename van vrije testosteron merk ik ontzettend veel.

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------



Hmmm... Volgens mij heeft calcium een neutraliserend effect op ZMA. Ik heb het niet zelf getest, maar ik weet zeker dat ik dat ergens uitgelegd heb gezien. Maar goed, als het voor jou werkt: doorgaan!

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------



Echt waar? Wauw! Van ZMA wist ik het wel, maar van D3 nog niet. Ik neem beide al een hele lange tijd. Ik dacht al die tijd dat mijn test toename geheel te wijden was aan ZMA, maar blijkbaar is dat dus het gevolg geweest van het synergetische effect van ZMA en D3. Top!
Bedankt voor je complimenten. ZMA + D3 is een hele bekende en veelgebruikte combinatie. Naast dat D3 goed is voor oa je botten, ook voor je testosteron. Het kan heel goed gecombineerd worden met ZMA :)

Ralf
 
Back
Naar boven