MuscleMeat

"Anabolic ZMA"

Bezoekers in dit topic

rakiticz

Novice
Lid geworden
10 feb 2015
Berichten
5
Waardering
0
Iemand recent ervaring met anabolic ZMA van b&f ?

Heb verschillende reviews gelezen waarin staat dat je er beter van slaapt, maar dat is uiteraard niet mijn voornaamste doel. Heeft het ook werkelijk effect op spieropbouw/test levels?
 
Iemand recent ervaring met anabolic ZMA van b&f ?

Heb verschillende reviews gelezen waarin staat dat je er beter van slaapt, maar dat is uiteraard niet mijn voornaamste doel. Heeft het ook werkelijk effect op spieropbouw/test levels?

Slaap zal misschien iets beter zijn maar verder ga je daar echt niet veel van merken. Koop liever wat eiwitten / creatine als je toch ergens je geld wil aanhangen.
 
Gaat niets voor je doen.

Ik had het wel eens gekocht voor mn slaap te verbeteren maar heb er niks van gemerkt.

En spiermassa nog minder.
 
Ik bij die webshop sowieso geen huismerk artikelen halen.
 
ik slaap wel serieus beter op 3 tabs van MyProtein, wel vage shit dreamz
 
Gaat helemaal niks voor je doen. Geef je geld uit aan betere supplementen.
 
Gaat helemaal niks voor je doen. Geef je geld uit aan betere supplementen.


Het doet wel iets, maar of het je helpt gespierder te worden is een tweede.

Ik kreeg er allemaal intense dromen van. Elke ochtend als ik wakker werd dan was ik daardoor juist vermoeider. De dromen leken ook zo realistisch dat ik 100% geloofde dat ze echt waren en als je wakker wordt is dat best een kut gevoel omdat je er zo intens in zit. Ik ben te lui om op te zoeken welke van de 3 ingrediënten het veroorzaakt, maar verder kan ik niet zeggen of het ook maar iets doet.
 
koop gewoon vitamine B complex ,zink en magnesium apart (geen B&F huismerk)

dat is goedkoper en werkt een stuk beter
 
Het doet wel iets, maar of het je helpt gespierder te worden is een tweede.

Ik kreeg er allemaal intense dromen van. Elke ochtend als ik wakker werd dan was ik daardoor juist vermoeider. De dromen leken ook zo realistisch dat ik 100% geloofde dat ze echt waren en als je wakker wordt is dat best een kut gevoel omdat je er zo intens in zit. Ik ben te lui om op te zoeken welke van de 3 ingrediënten het veroorzaakt, maar verder kan ik niet zeggen of het ook maar iets doet.

Bij mij persoonlijk deed het helemaal niets. geen betere slap en geen extra spieren. Toch niet meetbaar. Ik heb dan ook een enorm slaapprobleem. Mss dat het daarom niets doet bij mij.
 
koop gewoon vitamine B complex ,zink en magnesium apart (geen B&F huismerk)

dat is goedkoper en werkt een stuk beter
Dit, en dan prima te betalen bij My Protein
 
Back
Naar boven