• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Anaboluh!

Bezoekers in dit topic

Ja, gek ook he als je er zo uit zie... Hij kan het wel ontkennen maar iedereen weet het toch. Gelukkig dat sommigen nog inzien hoeveel toewijding en inzet er voor nodig is.

Zijn meestal van die lamzakken die zoiets gaan roepen...

Iemand wel eens van 'anabolan' gehoord? Die gasten zijn beter op de hoogte dan ik.

FaN aNaBoLeUhH FaLLe JuH hAruHhh UitTt EnN jUh KriJgT uN kLeiNe PiEm0oLL

ja, je moet gewoon goed eten (en ik heb trouwens zware botten).

Haha zo onnozelaars die kerels daar

Altijd mooi hoe mensen denken dat spiermassa magisch veranderd in vet en andersom :D Is zo ongeveer een vergelijking als: "Ik heb hier een glas sinaasappelsap, maar als ik dat 2 weken laat staan is het cola!".

Is het misschien een idee om dat "dom" publiek hierover te informeren/voorlichten?

Beheerder turksnl.net

Citaat: "Kijk mensen, alle top sporters gebruiken middelen die helpen bij hun prestaties. Het gaat wel in combinatie met jouw aanleg. Denkje dat de wielrenners van Tour de France 200-300km per dag en wel drie weken lang op brood en pindakaas fietsen??? Denk je dat de tennissers soms wel drie tot vier uur lang aan het zwaaien zijn met hun tennisraket door een banaan te eten??? Denk je dat Naim Suleymanoglu drie olympische goud binnen sleepte door doner en lagmacun te eten???? Zeker weten van niet. Deze jongen heeft al jaren getraind en heeft niet eens kunnen dromen van zo'n succesvolle weekend. Hij heeft alles gewonnen wat er te winnen valt. En nu wilt hij, naar eigen zeggen: de proffessionele bodybuilding wereld schade aanrichten. Laat hem en geniet dat er een Turkse jongen zover heeft gehaald. RESPECT"

Massa volk beseft niet wat bodybuilding inhoud op het eerste moment, leuk voorbeeld:

Ik heb in korte tijd een beetje plezier gemaakt met 3 meisjes en alle 3 kijken ze er nu heel anders tegenaan!

Het is weer telkens hetzelfde liedje. Ik word er zelf ook moe van.

Als pieter van de hoogeband een gouden plak haalt is hij een held. Hij wordt als een koning binnengehaald en hij krijgt in de media volop aandacht. Geen slecht woord wordt over hem geschreven.

Deze gozer levert ook een toprestatie en wordt gelijk al negatief beoordeeld. Zo jammer is dat en dat verdient hij niet.

Misschien helpt het inderdaad niet bij de sceptici, maar wel bij de anderen die er positiever tegen over staan.

Het is weer telkens hetzelfde liedje. Ik word er zelf ook moe van.

Als pieter van de hoogeband een gouden plak haalt is hij een held. Hij wordt als een koning binnengehaald en hij krijgt in de media volop aandacht. Geen slecht woord wordt over hem geschreven.

Deze gozer levert ook een toprestatie en wordt gelijk al negatief beoordeeld. Zo jammer is dat en dat verdient hij niet.

Mensen denken dat olympische sporten standaard clean zijn :o

tja dat vooroordeel zal voorlopig echt niet de wereld uit worden geholpen en dus zullen er grote getale mensen zo blijven denken.
als iemand er gelukkig van word zo'n reactie neer te poten moet hij/zij dat maar doen.

damn dat hockeywijf....

Back
Naar boven