MuscleMeat

Anabool zonder bijwerkingen, utopie!!!!

Bezoekers in dit topic

Dessertsurvival

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2007
Berichten
14
Waardering
0
Ik ben benieuwd of er een anabool bestaat waarvan de bijwerkingen minimaal zijn en of deze dan ook nog nuttig is?

Wielrenners gebruiken bevoorbeeld het hele seizoen EPO zonder bijwerkingen. Nu is EPO een ander soort doping dan anabool daarvan ben ik op de hoogte, maar het was bedoeld als voorbeeld.

Heren en Dames alvast bedankt
 
hgh, igf-1, mgf, pgf2a, insuline, chlomid en nolvadex
Nolvadex en Chlomid kunnen je testosteron waardens verdubbelen alleen weet niet of dat het super anabool is. de nodige voedingssupplementen plus goed voedingsschemaen je staat er een heel jaar anabool bij. :P
 
hgh, igf-1, mgf, pgf2a, insuline, chlomid en nolvadex
Nolvadex en Chlomid kunnen je testosteron waardens verdubbelen alleen weet niet of dat het super anabool is. de nodige voedingssupplementen plus goed voedingsschemaen je staat en heel jaar anabool bij. :P


hebben ook heus allen hun bijwerkingen hoor...
 
inderdaad maar denkt dat wat hij bedoeld is dat hij een heel jaar bezig kan zijn zonder zijn axis plat te leggen athans dat denk ik?? maar als je het zo gaat zien heeft elk medicijn zijn bijewerkingen en hij vroeg de minste dusja.
 
inderdaad maar denkt dat wat hij bedoeld is dat hij een heel jaar bezig kan zijn zonder zijn axis plat te leggen athans dat denk ik?? maar als je het zo gaat zien heeft elk medicijn zijn bijewerkingen en hij vroeg de minste dusja.
Klopt het gaat er mij om dat je over een langere periode ervan kan profiteren.
 
Tja weet niet wat je stats zijn je doel(droog of massa) is plus iets zonder bijwerkingen tja das toch ook per persoon verschillend kan nu wel doodleuk zeggen dat hgh weinig bijwerkingen zou hebben(axis enz) maar je kan bijvoorbeeld wel weer last van slapeloosheid krijgen van je handen en nog wat bijwerkingen dus weet niet precies wat je bedoeld met zo min mogelijk bijwerkingen.
 
Tja weet niet wat je stats zijn je doel(droog of massa) is plus iets zonder bijwerkingen tja das toch ook per persoon verschillend kan nu wel doodleuk zeggen dat hgh weinig bijwerkingen zou hebben(axis enz) maar je kan bijvoorbeeld wel weer last van slapeloosheid krijgen van je handen en nog wat bijwerkingen dus weet niet precies wat je bedoeld met zo min mogelijk bijwerkingen.

Anders gezegd wat zijn anabolen met milde bijwerken waar je toch profijt van kan hebben als je het goed ondersteunt met trainen en voedsel?
 
het antwoord is NEE, er bestaat geen echt effectief anabool zonder bijwerkingen, zo simpel is dat.
 
hgh, igf-1, mgf, pgf2a, insuline, chlomid en nolvadex
Nolvadex en Chlomid kunnen je testosteron waardens verdubbelen alleen weet niet of dat het super anabool is. de nodige voedingssupplementen plus goed voedingsschemaen je staat er een heel jaar anabool bij. :P

hgh, igf-1 geen bijwerkingen :orly:

insuline geen bijwerkingen :orly: ?????????

chlomid geen bijwerkingen :orly:

nolvadex je testosteron verdubbelen :orly:
 
HRT heeft natuurlijk geen bijwerkingen maar dat is dan ook gewoon een vervanging van de normale testo levels. Het antwoord is dus nee; elke AAS heeft kleine of grotere bijwerkingen/neveneffecten.
 
hmmm en dat nieuwe hgh fragment dan dat zou toch geen bijwerkingen hebben???
 
hmmm en dat nieuwe hgh fragment dan dat zou toch geen bijwerkingen hebben???

wat is dat dan? ik ben niet meer up to date joh.

meer als de helft van de hgh gebruikers die ik ken lopen flink te klagen over tintelende handen etc.
 
HRT heeft natuurlijk geen bijwerkingen maar dat is dan ook gewoon een vervanging van de normale testo levels. Het antwoord is dus nee; elke AAS heeft kleine of grotere bijwerkingen/neveneffecten.


HRT geen bijwerking..?
Je eigen productie compleet lam leggen vind ik nogal een bijwerking..
 
Voedsel, enige bijwerking is vet worden.
 
HRT geen bijwerking..?
Je eigen productie compleet lam leggen vind ik nogal een bijwerking..

HRT is vervaning van je eigen test. Die ligt dan al (zo goed als) plat.
 
Wie geen bijwerkingen wil moet niet kuren
Heel simpel
 
HRT geen bijwerking..?
Je eigen productie compleet lam leggen vind ik nogal een bijwerking..

Dan is exogeen toedienen van test geen bijwerking, maar de oplossing.
 
de officiele HRT/TRT is op doktersadvies en die begint dan pas als aangetoond is dat je eigen productie al voor een groot gedeelte of helemaal plat ligt ....
 
Ik ben benieuwd of er een anabool bestaat waarvan de bijwerkingen minimaal zijn en of deze dan ook nog nuttig is?

Wielrenners gebruiken bevoorbeeld het hele seizoen EPO zonder bijwerkingen. Nu is EPO een ander soort doping dan anabool daarvan ben ik op de hoogte, maar het was bedoeld als voorbeeld.

Heren en Dames alvast bedankt

als jij epo hebt zonder bijwerkingen,geef hem dan maar.epo is geen mild goedje en je kan het geen gans jaar aan een stuk gebruiken,er moeten ook off periodes ingelast worden.doe je dit niet zou je lichaam na een tijdje zelf geen rode bloedcellen creeren en zit je voor gans je leven aan de epo.zonder bloedverdunners ed dergelijke is epo een zeer gevaarlijk product
 
als je het verantwoord gebruikt kan je van de meeste bijwerkingen gespaart blijven ;)

sommige zijn welliswaar bijna onvermijdelijk (vooral bij dht's) acne,hoge bloedruk en haaruitval zijn zowat de meestvoorkomende denk ik
 
Back
Naar boven