XXL Nutrition

Anadrol ervaringen

Bezoekers in dit topic

Cronaldo77

Cool Novice
Lid geworden
19 mrt 2019
Berichten
49
Waardering
7
Hallo

ik ben 81kg 1.79m ,23j. Train al jaren, sta op 13,5% en wil wat bijkomen en daarna cutten en op het einde van de rit wil ik rond de 85 10-11%.


ik ga een anadrol kuur beginnen oral tabs 50. Mg per dag.

dus mijn vraag is, wat zijn de nadelen ?
Moet ik op mijn voeding letten tijdens anadrol kuur?
Kan ik later problemen hebben met vruchtbaarheids problemen, moet ik een nakuur gebruiken ?

Ik wil geen domme reacties, gebruik het niet, gebruikt dit of dat, ook niet van heb je geen drol er aan ofzo.
Gewoon een antwoord op mijn vraag aub.

alvast bedankt !!!
 
Zet leaner worden en 6.5 kg vvm pakken maar uit je hoofd. Dat ga je niet doen op 50 mg anadrol.
Hoe lang was je van plan te gaan gebruiken? Want dit zegt een hoop over eventuele nadelen.

Als je geen domme antwoorden wilt hebben, moet je ook geen domme vragen stellen zoals of je op je eten moet letten. Denk je dat je van AAS + lucht groot gaat worden? Denk je dat je van AAS + veel te veel eten leaner gaat worden?

Ja je kan tijdelijk problemen krijgen met vruchtbaarheid.
 
gast niet doen, je eigen vragen zijn zo dom dus je zal ook alleen maar domme antwoorden krijgen
 
dus mijn vraag is, wat zijn de nadelen ?
Hoge bloeddruk, haarverlies, lever die naar de klote, moeite met eten.
Moet ik op mijn voeding letten tijdens anadrol kuur?
Dat moet je altijd al doen?
Kan ik later problemen hebben met vruchtbaarheids problemen, moet ik een nakuur gebruiken ?
Ik heb het gebruikt en kan nu geen kinderen meer verwekken, moet wel aan de Anadrol liggen.
 
Nadeel is dat je bloed moet schijten
 
1573196016649.png


:roflol:
 
Epic poster is epic
 
Meestal reversibel na stoppen van gebruik en anders redelijkerwijs chirurgisch weg te halen. Wat is het probleem?
Chirurgen zijn vaak mannen. Ik heb liever dat vrouwen aan me zitten. Dat is het probleem.
 
Chirurgen zijn vaak mannen. Ik heb liever dat vrouwen aan me zitten. Dat is het probleem.
Ik denk dat je vast een vrouwelijke chirurg kunt vinden, dat aandeel is best behoorlijk nog denk ik.
 
Ik denk dat je vast een vrouwelijke chirurg kunt vinden, dat aandeel is best behoorlijk nog denk ik.
Dan kun je beter teelbalkanker dan leverkanker hebben.
 
Back
Naar boven