Fitness Seller

Anadrol (oxymetholone)

Bezoekers in dit topic

redhead

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 feb 2003
Berichten
1.617
Waardering
0
Hallo,

Ik lees flink wat af de laatste tijd want ik ben nog in de leer:p .Dus alles wat met bb te maken heeft lees ik en ik ben ook 24uur per dag te vinden op dit board:D .Maar ik lees in veel topics dat Anadrol (oxymetholone) word afgeraden aan veel mensen.Dit omdat het geen as voor beginners is.Verder heeft een maat van mij een oxy only kuur gedaan(3e kuur).Ik verklaarde hem voor gek en vertelde dat de kilo's er net zo snel afvlogen als de ze er aan gingen.De eerste paar weken werd ik met me neus op de feiten gedrukt en liet ie zien hoeveel hij wel niet was aangekomen:rolleyes: .Dit was uiteraard veel vocht.uiteindelijk 2 maandjes na zijn kuur heeft ie niets meer overgehouden van die kuur en kreeg ik toch mijn gelijk:p .Maar ok.Ik lees ook veel om me heen dat iedereen met Anadrol (oxymetholone) erg veel vocht vast houd.Dus waar is Anadrol (oxymetholone) dan goed voor eigenlijk.k lees ook weinig dat mensen het echt opnemen in hun kuur.Is dit allemaal te wijten aan het vocht?En waar is oxy dan wel goed voor?
 
tijdelijke kracht. massabouwer als kickstart. maar meer voor gevordere gebruikers.grts
 
Heb je al vaak Dianabol in je kuur gehad bv als kickstart en je bent weer eens toe aan een dikke massa kuur dan zou je bv eens kunnen overwegen om de Dianabol te vervangen voor Oxy:)
 
aha kijk s aan het een en ander is me duidelijk geworden nu ik het stuk gelezen heb.Thanks :thumbup: erg interessant stuk!!
 
't schijnt dat als je anadrol samen met igf-1 gebruikt, veel van die gewonnen massa overhoudt. Maar is dat dan het netto spiermassa wat je met anadrol wint of blijf je dan het vocht vast houden
 
ll cool j zei:
't schijnt dat als je anadrol samen met igf-1 gebruikt, veel van die gewonnen massa overhoudt. Maar is dat dan het netto spiermassa wat je met anadrol wint of blijf je dan het vocht vast houden

Wat heb je eraan als je het vocht blijft vasthouden?;)
 
Infinity zei:
Wat heb je eraan als je het vocht blijft vasthouden?;)


op zich vindt ik het middel wel interresant. Je komt snel aan in gewicht waardoor je meestal meer gaat eten wat een plus punt is. Door het vocht in je gewrichten en dergelijke kan je zwaarder trainen omdat het zwaarder beslast kan worden.

dat je er niks van overhoud is niet waar want ik ken genoeg jongens die er net zo veel aan over hebben gehouden als bijvoorbeeld een stack met dboll.
Misschien een anti-e toevoegen als je de vochtkop wilt verminderen.

Alleen niet echt geschikt voor mensen die gevoelig zijn voor gyno aangezien het op je oestrogenen receptoren werkt.
 
Daarom mijn vraag. Je krijgt er ook wss naast de hoeveelheid vocht ook een hele hoop goede spiermassa.

Ik snap om eerlijk te zijn dan ook dit stukje niet zo goed, want dan zou je al de kg's vocht ook vast blijven houden:

Als IGF1 aan een kuur wordt toegevoegd, lijkt er bijna geen verlies aan spiermassa na het beeindigen van de kuur op te treden, ik begrijp niet waarom en hoe, maar IGF1 lijkt de spierwinst vast te zetten, zodat er na het stoppen bijna geen post kuur verlies optreedt. Elke bodybuilder die ik heb gesproken schijnt dit vast te geloven, voor de één of andere reden. De meesten combineren dan ook hun gebruik met Anadrol of Dianabol vanwege de aanzienlijke vergroting van de spiermassa die door deze steroïden worden veroorzaakt. Het grootste nadeel van deze beide genoemde steroïden is het verlies aan nieuwgewonnen massa die na het stoppen met deze middelen gewoonlijk optreedt, alsa je echter combineert met IGF1 lijkt het mogelijk om sneller groter te worden zonder dat men nadien alles weer kwijtraakt. (post cycle crash blues).

bron: bodypage
 
younggod zei:
Alleen niet echt geschikt voor mensen die gevoelig zijn voor gyno aangezien het op je oestrogenen receptoren werkt.

Beste Younggod,

Wat jij zegt is niet juist! Het werk niet op je oestrogeen receptoren, maar op je progestageen receptoren.

Hieronder een quote van de bodypage.nl

Het geeft vaak gevoelige tepels en verergert gynecomastie zelf bij gelijktijdig gebruik van hoge doses anti-oestrogenen, en wekt daarmee sterk de indruk dat dit effect niet oestrogeen bepaald is.Dit effect kan worden verminderd door gelijktijdig gebruik van Stanozolol(Winstrol), die anti-progestageen werkt. Dit progestagene (progesteron is net als oestrogeen een vrouwelijk geslachtshormoon) effect van oxymetholone is alleen een probleem als je er aromatiseerbare steroïden bij gebruikt. Met androgenen zoals Primobolan, gaat oxymethalone uitstekend samen, en is zelfs een uiterst vriendelijk middel. In tegenstelling daarmee werkt het samen met Testosteron uiterst agressief.

Oxybolone converteert niet naar oestrogeen, en dus is het gebruik van anti-oestrogenen niet nodig als verder geen aromatiseerbare steroïden worden gebruikt. Maar, als het wordt gestackt met aromatiseerbare steroïden, is oxymetholone berucht om het verergeren van “oestrogene symptomen”, waarschijnlijk door het ontketenen van progestagene effecten, die de bodybuilder verwart met oestrogene , of door het vergroten van het oestrogene metabolisme en het vermeerderen van aromatase.

Grtzzz :devil:
 
Laatst bewerkt:
hmmm, my bad! sorry :)
 
oxy is vooral goed te gebruiken in een stack, het is erg anabool, en om drastische resultaten te zien is het goed te stacken met een sterk androgeen zoals test of test+tren!
het is meer de ultieme combo die voor de time on, voor extra spiergroei zal zorgen, al zal je het vocht toch altijd weer verliezen
je zou een anti a kunnen nemen, maar een licht diureticum " zou" al veel vocht schelen.
 
Laten we AUB die kreten van bodypage achterwegen laten :D


Oxy is een leuke kickstarter maar we combineren met Liq-dex,Armidex.Anders word je kop zo dik :D
 
Reddevil13 zei:
Beste Younggod,

Wat jij zegt is niet juist! Het werk niet op je oestrogeen receptoren, maar op je progestageen receptoren.

Hieronder een quote van de bodypage.nl

Het geeft vaak gevoelige tepels en verergert gynecomastie zelf bij gelijktijdig gebruik van hoge doses anti-oestrogenen, en wekt daarmee sterk de indruk dat dit effect niet oestrogeen bepaald is.Dit effect kan worden verminderd door gelijktijdig gebruik van Stanozolol(Winstrol), die anti-progestageen werkt. Dit progestagene (progesteron is net als oestrogeen een vrouwelijk geslachtshormoon) effect van oxymetholone is alleen een probleem als je er aromatiseerbare steroïden bij gebruikt. Met androgenen zoals Primobolan, gaat oxymethalone uitstekend samen, en is zelfs een uiterst vriendelijk middel. In tegenstelling daarmee werkt het samen met Testosteron uiterst agressief.

Oxybolone converteert niet naar oestrogeen, en dus is het gebruik van anti-oestrogenen niet nodig als verder geen aromatiseerbare steroïden worden gebruikt. Maar, als het wordt gestackt met aromatiseerbare steroïden, is oxymetholone berucht om het verergeren van “oestrogene symptomen”, waarschijnlijk door het ontketenen van progestagene effecten, die de bodybuilder verwart met oestrogene , of door het vergroten van het oestrogene metabolisme en het vermeerderen van aromatase.

Grtzzz :devil:

BULLSHIT ....

cfr, Desaulles, 1960. Oxymetholone was niet in staat de groei van het endometrium te beinvloedn en is dus volledig vrij van enig progestageen effect. Daarentegen bezit oxymetholone door zijn hydroxymethyleen groep wel aromase kwaliteiten en een zure A-ring, die het directe binden met de estrogen receptor meer dan mogelijk maken.

Combineer dat met de lage androgene affiniteit van oxymetholone, en je kunt eigenlijk stellen dat het meer een estrogeen dan een androgeen is.

Maar voor de laatste keer OXYMETHOLONE IS NIET PROGESTAGEEN ....

Trouwens de progesterone receptor speelt geen enkele rol in de gyno veroorzaakt door AAS, late daarvan getuige zijn het feit dat de PR blocker RU486 geen enkele rol speelde in de estrogene activiteit van nandrolone (Botella et al, 1995). Die waren trouwens, for the record, het gevolg van het activeren van concensus estrogene respons elementen in het DNA door de Androgene receptor (Centrella et al, 2004)
 
Laatst bewerkt:
Tot zo ver de betrouwbaarheid van de 'copy-paste site bodypage'...
 
Mijn vorige post is blijkbaar verdwenen, dus eventjes herhalen :

Oxymetholone is wel een steroide met een meerwaarde en een zeer sterk anabool effect. Veel ervan is inderdaad water, dus laten we niet overdrijven. Men kan het beschouwen als ietsje sterker dan Dbol. De reden voor het verlies van massa na de kuur is niet het gevolg van oxymetholone, maar het gevolg van het alleen gebruiken van gelijk welk oraal 17a-gealkyleerd androgeen. die groep kan namelijk leiden tot een toename aan concentratie van de catabole glucocorticoide (lees cortisol) receptor (1) waardoor je na de kuur in een meer catabole toestand terecht komt ten gevolge van meer eiwitafbraak.

De oplossing is simpel, combineer het gebruik van orale 17aa steroiden met injecteerbare niet 17aa steroiden die enkele weken langer gebruikt worden. Zo blijf je in een anabole toestand terwijl de concentratie aan GR weer normaliseert.

(1) Fernandez et al, 1995
 
Big Cat zei:
BULLSHIT ....

cfr, Desaulles, 1960. Oxymetholone was niet in staat de groei van het endometrium te beinvloedn en is dus volledig vrij van enig progestageen effect. Daarentegen bezit oxymetholone door zijn hydroxymethyleen groep wel aromase kwaliteiten en een zure A-ring, die het directe binden met de estrogen receptor meer dan mogelijk maken.

Combineer dat met de lage androgene affiniteit van oxymetholone, en je kunt eigenlijk stellen dat het meer een estrogeen dan een androgeen is.

Maar voor de laatste keer OXYMETHOLONE IS NIET PROGESTAGEEN ....

Trouwens de progesterone receptor speelt geen enkele rol in de gyno veroorzaakt door AAS, late daarvan getuige zijn het feit dat de PR blocker RU486 geen enkele rol speelde in de estrogene activiteit van nandrolone (Botella et al, 1995). Die waren trouwens, for the record, het gevolg van het activeren van concensus estrogene respons elementen in het DNA door de Androgene receptor (Centrella et al, 2004)

Wist niet dat de bodypages zo onbetrouwbaar was:o Waarom schrijven zulke bullshit dan? Een van die gasten is zelf moderator van www.bodyofscience.com???

Indergeval het spijt me dat ik onjuiste informatie heb verschaft!:gosh:
 
Reddevil13 zei:
Wist niet dat de bodypages zo onbetrouwbaar was:o Waarom schrijven zulke bullshit dan? Een van die gasten is zelf moderator van www.bodyofscience.com???

Indergeval het spijt me dat ik onjuiste informatie heb verschaft!:gosh:
Het is je vergeven :D
 
Het is niet omdat er science in staat dat het juist is hoor :)

Als iemand je zulke dingen wijsmaakt, dan vraag je best eens waar het op gebaseerd is en of ze er zo mogelijk een referentietje voor kunnen verschaffen vanwaar ze die info halen. Een correcte referentie verwijst meestal naar een wetenschappelijk journal, maar moest je er dan nog niet aan uitraken dan kan je het altijd even iemand vragen.

Waarom het erop staat ? Ik weet het niet, ik denk dat het een van Bill Roberts zen achterhaalde theorietjes was. Er gaan zo veel van die mythes rond.
 
Wat raar dat zo iemand mod is van bodyofscience :s Bill Llewellyn was de eerste die postuleerde dat Anadrol estrogeen en niet progestageen was, in Anabolics 2002 ....
 
Back
Naar boven