MuscleMeat

Anadrol vs Dianabol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Saurrie81

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2004
Berichten
3
Waardering
0
Hallo,

Ik heb een vraagje. Ik heb 3 kuren gevolgd, twee met deca en de laatste met Dianabol (goede resultaten vond ik zelf). Ik ben nu bezig om een 4rd samen te stellen en er zijn mensen die zeggen dat Anadrol beter is dan Dianabol maar dat het wel ietje gevaarlijker is i.v.m. bijwerkingen etc. Op internet zie ik verschillende verhalen ...

Is er misschien iemand die Anadrol heeft gebruikt en mij kan vertellen of dat naar tevredenheid was? Of nog beter iemand die ze allebei heeft gebruikt en mij de verschillen kan vertellen hehe ... En daarnaast, of een cycle van 8-10 weken goed genoeg is of dat ik er beter 14+ weken van kan maken?

thanks ...
 
8-10 weken kuren is een gemiddelde lengte voor middelen die de lever niet al te zwaar belasten. Daar horen dianabol en androl dus NIET bij! Met anadrol en dianabol wordt aangeraden de kuren zo kort mogelijk te houden, met als algemeen geaccepteerd maximum 6 weken.
 
idd, ze zijn leuk om je kuur mee op te starten de 1e 4 weken (max 6) maar als stand alone zijn ze niet echt waardevol, zeker niet in een 4e kuur
groetjes
 
Lauw zei:
Met anadrol en dianabol wordt aangeraden de kuren zo kort mogelijk te houden, met als algemeen geaccepteerd maximum 6 weken.


:rolleyes: Ze worden voornamelijk gebruikt als kickstart, waarom zou je de kuren zo kort mogelijk houden? wat je na de D-bol/oxy doet doet er toch weinig toe betreft je lever (mits het geen orals zijn) het lijkt me sterk dat topic starter een oral only kuurtje wil samenstellen
 
nee sorry ... 't is niet bedoeld als stand-alone. 'T is in combinatie met waarschijnlijk deca/sust en dan nolv/clomid, enfin standaard best wel dus ;)

Mijn vorige (dianabol cycle dus) was erg succesvol, vraag is dus of weer of toch anadrol proberen? Ik weet niet :p Ik hoop dat iemand er ervaring ermee heeft ...

sorry, had ik ff erbij moeten zeggen.

cheers
 
okeey dan !
als de dbol suc6vol was zou ik het als ik jou was weer gebruiken als opstarter
anadrol is toch vaak ff heftigger met vocht vasthouden enzo
ik ben van mening dat als iets werkt je het niet moet veranderren, anderren zullen hier uiteraard anders over denken !!
groetjes
 
Anadrol is van huis uit een veterinair middel dat als enige AAS ter wereld instant leverkanker kan veroorzaken. Geen AAS kan aan de toxiciteit van A-bombs tippen.

Enorme krachttoename en gewichtstoename (VOCHT) die later weer als de bekende sneeuw voor de zon verdwijnt.
 
Back
Naar boven